02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 اسفند 1400 در ساعت 19 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چیدمان اتاق خواب کودک

چیدمان اتاق خواب کودک

اتاق خواب یک کودک یا نوزاد، کمی متفاوت از آن چیزی است که در دکوراسیون برای اتاق خواب در نظر گرفته می شود. اگر در شمال خط استوا زندگی می کنید، این اتاق باید در بخش جنوب شرقی خانه باشد و اگر در جنوب خط استوا هستید، باید بخش شمال شرقی خانه را برای این کار در نظر بگیرید. دلیل اصلی این امر این است که انرژی زندگی بخش یانگ در هنگام طلوع آفتاب که همراه با مقادیر متناهی چی می باشد، برای سلامتی کودک مفید است.

فنگ شویی اتاق خواب کودک

بهتر است اتاق خواب کودک هشت ضلعی، با نور طبیعی و تهویه مناسب باشد و البته با فاصله بسیار نزدیکی به اتاق والدین. اگر اتاق به طور طبیعی تاریک است، پس یک بادآویز، خراج از پنجره و یا اگر این هم امکان نیست داخل پنجره بیاویزید.

فنگ شویی اتاق خواب کودک

پنجره اتاق کودک باید رو به زندگی باز شود. سنت فنگ شویی می گوید چشم انداز یک باغ و گیاهان سبز و شاداب و پر برگ ، نشاط آفرین است اما یک خیابان شلوغ که مملو از زندگی است نیز می تواند مفید باشد ( البته اگر خیلی شلوغ باشد، ممکن است آلودگی صوتی بهمراه داشته باشد). به هر ترتیب در تمامی موارد، حضور سبزی در لب پنجره ، چی مورد نیاز را برای اتاق خواب کودک فراهم می کند. اگر اتاق کودک شما رو به محیطی سبز باز نمی شد می توانید اتاق کودک خود را با این شرایط مطابق بدهید.

 

رنگ سبز روشن می تواند برای اتاق کودک بسیار مناسب و چشمگیر باشد. این رنگ با عنصر چوب در ارتباط است و جوانه زدن و رشد گیاهان را به خاطر می آورد. از طرفی جهت شرقی نیز مناسب است زیرا یادآور طلوع خورسید است.

فنگ شویی اتاق خواب کودک

مبل راحتی و سرویس خواب کودک و اثاثیه ساخته شده از مواد طبیعی از جمله فرش ، موکت، قالی پشمی، قاب بندی های چوبی و کاغذ دیواری که همه با عنصر چوب و رشد در ارتباط اند،نیز توصیه می شود.

فنگ شویی اتاق خواب کودک

اگر بچه پسر است، پس طبیعتش یانگ است. بنابراین افزودن رنگ های آبی و سبز یین، شخصیت او را متعادل می کند.

فنگ شویی اتاق خواب کودک

اگر دختر است (دختر اساسا یین هستند) رنگ های گرم یانگ به آنها اعتماد به نفش می بخشد.

قواعد قرار گرفتن سرویس خواب کودک، همان گونه که در مقاله ( فنگ شویی اتاق خواب و سرویس خواب ) گفته شد، هم چون بزرگ سالان است. نباید تخت خواب کودک رو به پنجره باشد، اما سر تخت می تواند رو به دیوار باشد و در طول یک ضلعی از اتاق قرار گیرید.

ممنون از توجه تان ...

 

 # تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()