02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 اسفند 1400 در ساعت 21 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چیدمان خانه های یک خواب

چیدمان خانه های یک خواب 

اگر شما در یک استدیو ، یا یک اتاق یا هر نوع خانه تک اتاقه زندگی می کنید، روش عملی فنگ شویی می تواند بسیار سخت باشد زیرا شما باید برای هر نوع فعالیتی در تنها اتاق خانه تان، فضا پیدا کنید. ترتیب آرایش یک فضای کوچک بسیار سخت تر از بخش های مجزای است که هر کدام تمایل به پیش روی در دیگری دارد.

فنگ شویی و چیدمان خانه های یک اتاقه

بهترین شکل دکوراسیون برای یک استدیو یا اتاق خواب مسطح، شکل هشت ضلعی یا L  گونه می باشد. در عین حال، شما نیاز به فضاهای خالی دارید که آن نیز شامل مناطقی می شود که هم یین و هم یانگ هستند. مناطق یانگ، جاهایی هستند که د یک راستا با در و پنجره ها قرار دارند و هر آن چه خارج از این خط مستقیم باشد، تحت حاکمیت یین قرار دارد. نواحی یین بهترین مکان برای قراردادن تخت خواب و میز ناهار خوری است. مناطق یانگ محل های بسیار مناسبی برای محل کار و اتاق نشیمن است.

روش هشت نقطه در هر فضایی، چه کوچک چه بزرگ، کارایی دارد. این روش به شما هشت نقطه مهم خانه را که در آن احتیاج به تعادل است را نشان می دهد.

 فنگ شویی و چیدمان خانه های یک اتاقه

قوانین مربوط به بهترین جهت ها برای درب ورودی در این جا نیز کاربرد دارد؛ البته باید توجه خاصی را به درب ورودی مبذول دارید چرا که درب ورودی اتاق تان در اولویت قرار دارد.

 

منطقه خواب

فنگ شویی و چیدمان خانه های یک اتاقه

مهم ترین وسیله شما، تخت خواب است. شما می توانید با استفاده از یک پرده تاشو،یک کمد، کابینت و یا یک دراور، منطقه خواب را از بقیه بخش های خانه جدا کنید. همچنین می توانید با این کار، این منطقه را دور از دید نگه دارید.

 

 

از قرار دادن سرویس خواب در منطقه ای که از سه طرف بسته است، خودداری کنید چون ممکن است بی خوابی برایتان بهمراه داشته باشد.

فنگ شویی و چیدمان خانه های یک اتاقه 

هرگز قفسه های کاری یا چیز هایی که در ارتباط با کارتان است را در منطقه خواب نگذارید، این کار باعث می شود احساس کنید که از شدت کار در حال انفجار هستید و هیچ اوقات فراغتی برای خودتان ندارید.

فنگ شویی و چیدمان خانه های یک اتاقه

اگر عادت عادت به کار کردن در اتاق خواب دارید، چیدمان اتاق را بهم بزنید و این بار طوری بچنید که کار وارد محوطه اتاق نشیمن شود تا اتاق خواب.

 فنگ شویی و چیدمان خانه های یک اتاقه

حالا بقیه اثاث خانه باید به گونه ای چیده شوند که مکمل تخت خواب و منطقه غذا خوری باشند که این هر دو نیز اجزای کاملا مورد نیاز خانه هستند. از آنجا که اتاق ناهار خوری می تواند نقش پیشخوان را داشته باشد، پس بهترین مکان برای قراردادن میز ناهار خوری بخش پول است.

 

 # تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()