02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 اسفند 1400 در ساعت 22 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چیدمان اتاق کار در اتاق خواب

چیدمان اتاق کار در اتاق خواب

اگر مکان کاری شما در اتاق خواب است، باید قسمت مشخصی از فضا را به این مهم اختصاص دهید تا جایگاه شغلی به منطقه خواب سرایت نکند. یک مانع مانند کتاب خانه برای جدا کردن عملکرد های ناسازگار بسیار مناسب است. شما باید خلاقیت قابل ملاحظه ای برای کسب فنگ شویی درست به خرج دهید.

چیدمان اتاق کار در اتاق خواب به سبک فنگ شویی

راز کارآمد کردن این چیدمان، ترک کردن اتاق در وقفه های بین کار، برای انجام کار دیگر است. به این ترتیب دو فضای متفاوت را در یک جا به هم پیوند می دهید. به عنوان مثال یک کامپیوتر در اتاق خواب / دفتر کار باید هنگام شب پوشانده شود تا از عملکرد مانیتور به عنوان یک آینه که باعث ناآرامی می شود، جلوگیری کنید. برای ترکیب فضای کاری با اتاق خواب، یک حالت ذهنی خوب ضروری است. هیچ گاه مستقیم از اتاق خواب به میز تحریر و بالعکس نروید. به عنوان مثال هنگام بیدار شدن، اتاق را ترک کنید، چیزی بنوشید و سپس برای انجام کار بازگردید.

قرار دادن میز در اتاق کار در درجه اول اهمیت قرار دارد. قرار دادن میز، درست رو به پنجره، فنگ شویی بد است. زیرا نور، چشم را فرسوده می کند. مانند این مورد، قراردادن میز در حالی که پشتش به پنجره است، فکر خوبی نیست، زیرا احساس ناخودآگاهی، ناآرامی می آفریند.

میز باید درست در جهت در باشد. این مهم است که پشت شما به در نباشد، وگرنه شما هرگز مالک خانه یا حرفه تان نخواهید شد. با این وجود اگر هماهنگ کردن میز کار با محیط کاری تان بدون شکست قوانین فنگ شویی امکان نداشته باشد، بهتر است در یا پنجره مزاحم را با یک پرده بپوشانید. اگر پرده پوشاننده در اختیار ندارید، گیاهان سرسبزی که در جای داده شده اند، خوب عمل می کنند.

با مرور ذهنی قوانین مربوط به در و پنجره، حالا می توانیم مناسب ترین جهت را برای میز پیدا کنیم. بیاد داشته باشید که تا آن جا که امکان دارد باید از شلختگی و تلنبار کردن کاغذ بپرهیزید و روی میز تان را تمیز نگه دارید تا محیطی هماهنگ بیافرینید.

دراور ها و کشو ها از به هم ریختگی مضر و انباشتگی غیر ضروری روی میز جلوگیری می کند.

یک پرده منحنی جریان مثبت را افزایش می دهد. یک پارتیشن نیز سودمند است و محیط کار را از بقیه خانه جدا می کند.

یک گیاه سرحال در منطقه کاری، به سعادتمندی کمک می کند.

نورگیر سقف، نور طبیعی سالمی فراهم می کند. اما اگر نور زیادی به داخل می تابد باید آن را پوشاند.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()