02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 اسفند 1400 در ساعت 25 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چیدمان اتاق خواب و سرویس خواب به سبک فنگ شویی

اتاق خواب

تخت خواب یکی از مهم ترین عضو های یک اتاق خواب است و از آنجایی که ما حد اقل یک سوم از عمر خود را در خواب بسر میبریم پس لازم است به نحوه چیدمان آن نیز توجه داشته باشیم. در فنگ شویی بسیاری از اصول و قوانین در مورد اتاق خواب بگونه ای طراحی شده اند که حس سلامتی و شادابی را تقویت و نوید استراحتی کامل را بدهند و باعث کاهش فشار های عصبی و ناراحتی شوند.

چیدمان اتاق خواب و سرویس خواب به سبک فنگ شویی

فنگ شویی برای این مسئله بیشتر از باید ها و نباید های محل قرار گیری اشیاء در اتاق خواب صحبت می نماید. زیرا طبیعت اتاق خواب خلاف تمامی فعالیت هایی است که در طول روز با آنها سر و کار داشته ایم.

توصیه های فنگ شویی

قوانین و مقررات بسیاری در رابطه با نحوه قرار دادن سرویس خواب در اتاق خواب وجود دارد. به عنوان مثال، اتاق خواب باید تنها یک ورودی داشته باشد. و مهم تر اینکه سرویس خواب شما نباید طوری باشد که سر شما به سمت در باشد زیرا اگر قادر به دیدن اشخاصی که قصد داخل شدن به اتاق شما را دارند نداشته باشید، همیشه حس ناخوشایندی به شما دست خواهد داد. در فنگ شویی توصیه شده است که حتی پای خود را مستقیما به سمت در ورودی قرار ندهید. همچنین اگر داخل اتاق خواب شما حمام وجود دارد سعی کنید حالت سرویس خواب شما به شکلی نباشد که پاهایتان به سمت حمام باشد زیرا این عمل باعث می شود انرژی جسمانی شما جذب آن محل گردد. در مورد پنجره نیز می توان به این موضوع اشاره نمود که در قوانین فنگ شویی توصیه شدید شده است که سر و پا به سمت پنجره نباشند.

بهتر است اتاق خواب به اندازه کافی بزرگ باشد و اگر می خواهید از کمد استفاده نمایید آنها را به صورت اریب و در گوشه های اتاقتان قرار دهید تا گوشه های اتاق به حالت متعادل در بیایند.

تخت خواب:

برای قرار دادن تخت خواب در اتاق باید به نکات ریز حتما توجه داشته باشید. مثلا برای قرار دادن تخت خواب در اتاق باید امکان دسترسی به آن از دو جهت فراهم باشد.(بغیر از تخت های یک نفره) کمترین دسترسی به تخت خواب از دیوار ها باید حد اقل 60 سانتیمتر باشد. در فنگ شویی بسیار تاکید شده است که در اتاق خواب خود مبلمان را به صورت گرد و منحنی بچینید و از تعدادی کوسن برای ترویج ملایمت و راحتی استفاده نمایید.

سعی کنید همیشه از گیاه ها و گل های تازه در اتاق خواب خود استفاده نمایید زیرا در فنگ شویی اشاره شده است که گیاهان خشک شده را باعث بروز بیماری می شوند.

در پایان اگر شما تخت خواب خود را در جهت مناسبی قرار دادید ولی یکی از قوانین فنگ شویی به این سبب نقض گردید، بهتر است همه چیز را فراموش نمایید زیرا مهم تر هر چیز یک خواب خوب و راحت است.

شاد و و پایدار باشید.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
7 / 10
از 3 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()