02141256562
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
سبک سرویس خواب
متریال سرویس خواب
ابعاد تخت (تشک)
کالا برای:

سرویس خواب اسپرت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

سرویس خواب اسپرت دو نفره

جدیدترین سرویس های اسپرت با الهام از بهترین طرح ها، پیشنهاد ما برای باسلیقه ها می باشد. این سرویس چوبها گاه با کشوهای مخفی و گاهی با آینه های گردان انتخاب شیک ترین افراد هستند.

در بعضی انواع سرویس خواب دو نفره، با استفاده از نورپردازی شگفتی بیشتری ایجاد می شود. همین طور ترکیب ایده های کلاسیک با مدرن، باعث خلق مدل های جذاب تری از تخت خواب ها شده است.

بهره گرفتن از مزایای طرح های ترک، مرزهای تولید سرویس خواب های دیجی چوب را گسترش می دهد. ملاحظات قیمتی به طوری که افراد بتوانند با سطح بودجه های متفاوت سرویس چوبی شیک را به قیمت ارزان تهیه کنند، این برند را در ردیف بهترین ها قرار داده است.

ویژگی های سرویس خواب مدرن

برخی از سرویس تخت خواب های مدرن فضای کمتری می گیرد برای همین محبوبیت زیادی دارد. همچنین برای خرید جهیزیه یک گزینه عالی است. مخصوصا اگر آغاز زندگی مشترک تان در یک آپارتمان یا خانه نسبتا کوچک باشد.

سرویس چوب عروس، با رنگ های روشن که نمادی از امید است تولید می شود. انواع تخت خواب دو نفره اسپرت با طرح های جدید وجود دارند که فضای ذخیره سازی مناسبی ارائه می دهند. در حقیقت یکی از دلایل جذابیت سرویس خواب مدرن جدید، کم جا و البته جادار بودن آن ها است. این تختخواب ها توانسته اند رضایت طیف بسیاری از افراد را جلب کنند.

سرویس خواب چوبی عسلی تمام ام دی اف

مناسب ترین قیمت سرویس خواب اسپرت

قیمت تخت اسپرت با توجه به متریال، اندازه و سایر ویژگی ها تعیین می شود. سرویس خوابی که تماما از چوب ساخته شده است قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف دارد. همین طور استفاده از متریال هایی مانند پارچه یا چرم یا فلز به تعدیل قیمت سرویس خواب کمک می کند.

طرح سرویس ها نیز از عوامل موثر بر قیمت است. علاوه بر این قیمت طرح های اسپرت در مقایسه با سایر سرویس های خواب، ارزان تر و مناسب تر است. این سرویس خواب ها با طرح های ساده تر و ترکیبی از چوب با سایر مواد مرغوب، قیمت مناسبی دارند.

خرید سرویس خواب اسپرت به صورت آنلاین

امکان سفارش آنلاین فرصت انتخاب بهترین سرویس خواب ها را فراهم کرده است. دیگر مهم نیست که چقدر از فروشگاه یا تولید کننده مورد علاقه تان فاصله دارید. فقط چند کلیک کافی است تا خرید تخت خواب مدرن تان نهایی شود.

دنیای آنلاین کمک می کند بهترین سرویس خواب اسپرت را از شهری که کیلومترها با آن فاصله دارید تهیه کنید. با این روش می توانید گلچینی از شیک ترین لوازم را داشته باشید. برخی از مدل تخت خواب اسپرت دونفره به یکی از محبوب ترین انتخاب ها در سال های اخیر تبدیل شده اند. چه کسی می تواند از یک انتخاب باکیفیت و قیمت مناسب چشم پوشی کند؟

سرویس خواب کلاسیک و اسپرت سفید طلایی

چرا برای جهیزیه سرویس خواب مدرن بخرید؟

ظریف و سبک نشان دادن فضا از ویژگی های سبک مدرن است. سرویس خواب مدرن هم، ویژگی های این سبک را در خود دارد. یک تخت خواب مدرن در حالیکه خواب راحتی به شما هدیه می کند، فضای اتاق را دلبازتر نشان می دهد.

با خرید سرویس چوب عروس مدرن دو نفره برای جهیزیه، آرامشی ماندگار در اتاق شما احساس خواهد شد. یکی از طرح های مورد پسند، سرویس خواب مدرن ترکیه است.

با توجه به علاقه ای که نسبت به طرح های ترک نشان داده می شود، دیجی چوب با الهام از این سبک، اقدام به تولید سرویس خواب شیک و مدرن طرح ترکیه کرده است. هر کدام از سرویس خواب ها مزایای خود را دارند که با توجه به نیازتان می توانید نسبت به سفارش اقدام کنید. علاوه بر این قیمت تخت خواب مدرن نیز با توجه به استفاده از متریال هایی مثل پارچه در برابر چوب، پایین تر می باشد.

خرید سرویس خواب کلاسیک چه مزایایی دارد؟

سرویس کلاسیک چوبی از اصیل ترین طرح های یک انتخاب شیک است. با این وجود ترکیب این سبک با ایده مدرن، نمایی از اصالت و امروزی بودن را دارد. سفارش سرویس خواب کلاسیک مدرن به دست آوردن هم زمان چندین هدف می باشد.

تخت خواب دو نفره کلاسیک که جنبه هایی از مدرن بودن را پذیرفته است، محصول اصالت و خلاقیت است. با این همه مزایایی که سرویس کلاسیک یا مدرن یا اسپرت دارد تصمیم گیری برای انتخاب چندان آسان نیست. شاید دیدن ویژگی های هر کدام در یک نگاه کمک خوبی برای خرید باشد.

مقایسه سرویس خواب مدرن، اسپرت و کلاسیک

 ویژگی ها

سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب کلاسیک

اندازه اتاق خواب

کوچک-متوسط-بزرگ

کوچک-متوسط-بزرگ

متوسط-بزرگ

متریال

چوب و ام دی اف

چوب و ام دی اف و فلز

چوب ام دی اف

رنگ

رنگ های خنثی(مشکی-سفید)

خنثی(مشکی-سفید-طوسی-بژ)

رنگ های گرم

طرح

اشکال ساده هندسی

اشکال ساده هندسی غیر هندسی

طرح های اصیل سنتی

اندازه سرویس خواب

کوچک و متوسط

کوچک و متوسط

متوسط و بزرگ

ماندگاری

4 ستاره

4 ستاره

5 ستاره

قیمت

متوسط و پایین

متوسط

متوسط و بالا

 تخت خواب دو نفره اسپرت

افراد هر چه جوان تر باشند علاقه بیشتری به طرح های اسپرت نشان می دهند. یک تخت خواب ساده و شیک دو نفره از بهترین انتخاب ها برای شروع آسان است. طرح های ساده تا سال ها زیبایی خود را حفظ خواهند کرد و همیشه دوست داشتنی به نظر خواهند رسید.

تخت خواب دو نفره ارزان قیمت مناسب ایده ای است که در کنار کمک به خرید رضایت بخش، چشم داشتی به تمام بودجه شما نخواهد داشت. دیجی چوب با تولید انواع سرویس های خواب با اندازه و قیمت متفاوت، مجموعه مناسبی برای انتخاب می باشد. می توانید انواع تخت خواب دو نفره اسپرت را متناسب با سبک دکوراسیون یا اندازه اتاق با قیمت مناسب سفارش دهید.

قیمت تخت خواب دو نفره

تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت باورنکردنی از بهترین فرصت ها در تهیه جهیزیه است. بسیاری از طرح های جدید دارای کشوها و باکس مخفی هستند که با حجم کمتر فضای بیشتری نسبت به سرویس خواب سلطنتی ارائه می دهند. قیمت تخت خواب باکس دار دو نفره ممکن است نسبت به انواع ساده بالاتر باشد اما ارزشش را دارد.

این ارزش بخاطر محافظت از دارایی شما بدون تحمیل هزینه قابل توجه، ناشی می شود. سفارش تخت خواب دو نفره جدید با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت یک خرید به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد زد.

تهیه لوازم چوبی و تخت خواب از تولید کننده با حذف هزینه های غیر ضروری باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. با پس انداز بخشی از قیمت تخت خواب دو نفره امکان خرید لوازم بیشتری برای خود فراهم می کنید.

سرویس خواب مدرن آینه کاری شده

خرید سرویس خواب دو نفره با بهترین کیفیت

مدل سرویس دو نفره از اولین خرید های جهیزیه است. تدارک جهیزیه در کنار شوق و لذتی که دارد هزینه بالایی می طلبد. برای همین مهم است قیمت سرویس چوب دو نفره و تشک مناسب باشد تا شیرینی این خرید مکدر نشود.

دیجی چوب با تولید و ارائه انواع تخت خواب دو نفره جدید همراه این انتخاب شما است. موضوع مهم این است که توجه به قیمت پایین نباید مانع کیفیت مرغوب شود. استفاده از مواد اولیه مرغوب، بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری را برای سرویس های خواب به همراه خواهد داشت. انتخاب محصول شیک قیمت مناسب است که خانه شما را لوکس نشان خواهد داد.

سوالات متداول

1- آیا اندازه سرویس خواب های مدرن قابل تغییر است؟
بله. اغلب سرویس های اسپرت، مدرن و کلاسیک قابل سفارش در ابعاد دلخواه مشتری هستند.

2- آیا می توانم سرویس خواب اسپرت مورد علاقه ام را به رنگ دیگری سفارش دهم؟

بله. امکان انتخاب رنگ سرویس خواب بنا به انتخاب مشتری وجود دارد.

3- بین انتخاب سرویس خواب کلاسیک و مدرن مردد هستم. به نظر شما کدامیک را انتخاب کنم؟

از بهترین معیارها برای انتخاب سرویس خواب، سبک دکوراسیون شما و اندازه اتاق خواب تان است. پیشنهاد می کنیم سبک دکوراسیون منزل تان را رعایت کنید. سرویس خواب های کلاسیک در اتاق خواب های متوسط و بزرگ جلوه بهتری دارند. اگر اتاق خواب شما فضای کمی داشته باشد سبک مدرن سرویس خواب به دلبازتر دیده شدن اتاق تان کمک می کند.

4- جنس مواد اولیه استفاده شده برای تولید سرویس های خواب چیست؟

پایه اصلی کارهای ما در دیجی چوب، معمولا چوب های مرغوب راش و روس هستند. برای تعدیل قیمت و همین طور وزن از متریال هایی مثل ام دی اف نیز استفاده می کنیم. همین طور سبک سرویس خواب در انتخاب متریال موثر است. برای سرویس خواب های مدرن و اسپرت از پارچه و چرم نیز استفاده می کنیم که کار را شیک تر و جذاب تر نشان می دهد.

5- نیازی به خرید سرویس خواب کامل ندارم. آیا می توانم فقط تخت خواب سفارش دهم؟

می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

6- آیا سرویس خواب های شما گارانتی دارند؟

بله. انواع سرویس های خواب با گارانتی ارائه می شوند که در صفحه محصول نیز قابل مشاهده است.

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 11 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()