02141256562
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
سبک میز جلو مبلی
کالا برای:

میز جلو مبلی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید میز جلو مبلی برای جلوی مبل راحتی و مبل سلطنتی

خرید میز جلو مبلی تکمیل کننده دکوراسیون منزل شماست. دغدغه های زیادی برای انتخاب بهترین جلو مبلی وجود دارد. قیمت، متریال، سبک، اندازه و رنگ از عادی ترین آن ها هستند. قیمت میز جلو مبلی و متریال آن که در واقع کیفیت را تعیین می کند اهمیت بیشتری دارد. پیدا کردن فروشگاهی که بتوانید جلو مبلی دلخواه تان را با بهترین و ارزان ترین قیمت بخرید شانس بزرگی محسوب می شود. این شانس زمانی پر رنگ تر است که قیمت مناسب، کیفیت را نیز در نظر داشته باشد. شیرینی سفارش این جلو مبلی تا مدت ها در کامتان خواهد ماند و از پرسودترین خرید هایتان خواهد شد.

سفارش بهترین قیمت میز جلو مبلی و عسلی

خرید بهترین میز جلو مبلی یا عسلی وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که مبلمان تان را چیده باشید. حالا جای چیزی خالی است تا جلوه مبلمان و خانه تان به چشم بیاید. برای سفارش میز جلو مبلی با تمرکز بر سبک مبل هایتان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. انتخاب بهترین میز عسلی یا جلو مبلی در کنار بقیه اجزا معنی پیدا می کند. دیجی چوب با سال ها سابقه تولید در انواع میزهای جلو مبلی و عسلی، برای سبک ها و سلیقه های مختلف دست پری دارد. می توانید بدون نگرانی نسبت به چیدمان تان مناسب ترین و بهترین میز را از دیجی چوب سفارش دهید. آن را در بهترین مکان بگذارید و از مهمان هایتان پذیرایی کنید.

خرید میز جلو مبلی با قیمت ارزان

ارزان بودن جلو مبلی همیشه به معنی کیفیت پایین آن نیست. از طرفی خرید میز جلو مبلی به قیمت ارزان می تواند به یک چالش تبدیل شود. سفارش مستقیم از تولید کننده باعث حذف هزینه های زاید می شود. یکی از نگرانی های مشتریان این است که با خرید ارزان کیفیت مطلوب را از دست بدهند. با سفارش از تولید کننده جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. دیجی چوب به عنوان یک تولید کننده با سابقه در عرصه تولیدات چوبی، انواع جلو مبلی ارزان را به خانه های شما اضافه می کند. از طرفی استفاده از متریال مرغوب ماندگاری و دوام محصولات ما را بیشتر می کند.

میز جلو مبلی مدرن بهترین انتخاب برای خانه های کوچک

خرید لوازم برای خانه های کوچک به دقت بیشتری نیاز دارد. اگر منزل شما فضای کمی دارد جلو مبلی مدرن بهترین انتخاب است. سبک های مدرن به جادار دیده شدن فضا کمک می کنند. بنابراین با سفارش میز جلو مبلی مدرن، هم به بزرگ دیده شدن اتاق کمک می کنید و هم دکوراسیون کاملی خواهید داشت. البته این بدان معنا نیست که جلو مبلی مدرن برای فضای بزرگ مناسب نیست، بلکه صرفا انتخاب بهتری برای خانه های کوچک است. بالا بودن تنوع طرح ها در جلو مبلی های مدرن آن ها را به اولویت خرید برای انواع سلیقه ها تبدیل می کند. سفارش جلو مبلی مدرن شبیه هدیه ای است که به خانه کوچک تان می دهید تا بدرخشد.

سفارش آنلاین میز جلو مبلی کلاسیک

اگر خواهان اصالت در دکوراسیون هستید جای میز جلو مبلی کلاسیک در خانه شما خالی است. برای تکمیل دکوراسیون کلاسیک منزل تان مجبور نیستید به پر هزینه ترین جلو مبلی ها فکر کنید. یک میز جلو مبلی ساده خانه شما را به سبک کلاسیک نزدیک خواهد کرد. این میز هرگز از مد نخواهد افتاد. برای خرید جلو مبلی کلاسیک، بررسی و سفارش آنلاین بهترین گزینه ها را در اختیارتان خواهد گذاشت. در سفارش آنلاین جلو مبلی، می توانید قیمت ها و متریال را در زمان کم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب نمایید. از دیگر مزایای خرید آنلاین جلو مبلی این است که می توانید در پایان یک روز کاری وارد وب سایت دیجی چوب شوید و سفارش تان را ثبت نمایید.

مقایسه میز جلو مبلی کلاسیک و میز جلو مبلی مدرن

ردیف

ویژگی‌ها

میز جلو مبلی کلاسیک

میز جلو مبلی مدرن

1

استفاده

دکوراسیون کلاسیک منزل

دکوراسیون مدرن منزل

2

طراحی

سنتی، اصیل، کلاسیک

مینیمالیستی، شیک، مدرن

3

مواد ساخت

چوب قدیمی، صنوبر، درختان سخت

فلز، شیشه، مواد مصنوعی

4

رنگ‌بندی

فندقی تیره، قهوه‌ای، سفید

سفید، طوسی ، نقره‌ای یا سیلور

5

اندازه

بزرگتر، جزئیات بیشتر

کوچکتر، طراحی ساده

6

استحکام

مقاوم، سنگین‌تر

سبک، قابل حمل

7

قیمت

معمولاً گران تر هست

معمولاً ارزان تر هست

8

محبوبیت

برای طرفداران سنتی و کلاسیک

برای طرفداران مدرن و شیک

مدل میز جلو مبلی جدید برای جهیزیه و عروس

زوج های جوان برای خرید جهیزیه به لوازم جدید و طرح های نو علاقه نشان می دهند. میز جلو مبلی از لوازمی است که امکان دارد موقع خرید جهیزیه از قلم بیفتد. برای اینکه پس از چیدن خانه مشترک تان جای جلو مبلی خالی نباشد، می توانید جدیدترین طرح ها را همین حالا مشاهده کنید. میز جلو مبلی مربع از طرح های محبوب است که با سایزی بزرگ فضای خوبی ارائه می دهد. با توجه به اینکه برای تکمیل جهیزیه به هزینه بالایی نیاز است، خرید میز جلو مبلی با قیمت ارزان یک برگ برنده می باشد. قیمت مناسب جلو مبلی از اولویت های یک خرید باکیفیت است که بالاترین رضایت را به شما خواهد داد.

سفارش و مشاهده تصاویر میز جلو مبلی جدید چوبی در تهران

چوب به عنوان یک متریال لوکس و گران قیمت در تولید میز جلو مبلی می باشد. دیجی چوب برای ساخت انواع میز جلو مبلی از چوب راش، روس یا ام دی اف استفاده می کند. طرح های جدید میز جلو مبلی چوبی، ترکیباتی از فلز را نیز دارند. این طرح ها به عنوان میز جلو مبلی چوبی جدید که مناسب دکوراسیون مدرن هستند در اولویت خرید هستند. شما می توانید در تهران و شهرستان ها انواع جلو مبلی را با قیمتی ارزان از دیجی چوب سفارش دهید. با خرید آنلاین، جلو مبلی جدیدتان را درب منزل تحویل می گیرید. بنابراین دغدغه ای غیر از در نظر گرفتن مکان مناسب برای میز تان نخواهید داشت.

مقایسه میز جلو مبلی دیجی چوب با میز جلو مبلی یافت آباد

دیجی چوب به عنوان یک فروشگاه آنلاین که مناسب ترین قیمت ها را برای جلو مبلی ارائه می دهد از رقیبان اصلی یافت آباد می باشد. کیفیت بالای میز های جلو مبلی تولید شده، آن ها در ردیف ارزان ترین جلو مبلی ها قرار می دهد. اگر میز جلو مبلی نامناسبی بخرید بودجه تان را تنها برای پاک کردن گرد و غبار یک وسیله جدید هدر داده اید. یادتان باشد میز جلو مبلی یا عسلی صرف نظر از کاربردی بودن، اجزای مبلمان را به هم گره می زند. بهترین خرید ها آن هایی هستند که بالاترین کیفیت را با کمترین قیمت عرضه می کنند.

سوالات متداول

آیا برای خرید میز عسلی سفارش جداگانه ای باید ثبت کنم یا همراه میز جلو مبلی موجود است؟

اغلب میزهای جلو مبلی تولید شده در دیجی چوب دارای یک میز عسلی همراه نیز هستند. برای سفارش تعداد میزهای عسلی بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

آیا برای خانه نسبتا کوچک میز جلو مبلی مناسبی می توانم بخرم؟

بله. در دیجی چوب می توانید میزهای جلو مبلی کم جا را سفارش دهید که مناسب فضاهای کوچک نیز می باشند.

من به میز جلو مبلی گرد نیاز دارم آیا جلو مبلی های دیجی چوب فقط به شکل مربع یا مستطیل تولید می شوند؟

انواع جلو مبلی ها در دیجی چوب به شکل مربع و مستطیل و گرد تولید می شوند. بنابراین با آسودگی می توانید جلو مبلی گرد سفارش دهید.

می توانم بپرسم جنس مواد اولیه میزهای جلو مبلی و عسلی شما از چیست؟

خواهش می کنم. ما در کلیه تولیدات و صفحات محصول جنس متریال اولیه را هم به مشتری اطلاع می دهیم. اغلب محصولات از چوب راش و روس تولید می شوند.

پیشنهاد شما برای دکوراسیون های مینیمال کدام جلو مبلی می باشد؟

چندین پیشنهاد مناسب برای سبک چیدمان های مینیمال وجود دارد. به طور کلی جلو مبلی های کم جا می توانند مناسب تر باشند.

آیا می توانم رنگ میز جلو مبلی را به دلخواه تعیین کنم؟

خوشبختانه پاسخ این سوال مثبت است و شما می توانید رنگ جلو مبلی یا میز عسلی را به دلخواه سفارش دهید.

ادامه مطلب ˅
5 / 10
از 23 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()