02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 فروردین 1401 در ساعت 28 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 11 )
خرید اقساطی مبل

خرید اقساطی مبل

آیا در فکر تغییر دکوراسیون منزلتان هستید اما بودجه کافی برای خرید مبلمان جدید ندارید؟ سرویس خواب مورد علاقه‌تان گران شده است و دیگر قادر به تهیه آن نیستید؟ هزینه های سرسام آور خرید سرویس چوب جهیزیه شما را دچار مشکل کرده است؟

درسال جاری شرایط اقتصادی نابسامان کشور و گرانی‌های بی رویه به حدی هموطنانمان را تحت فشار قرار داده است که خرید نقدی مبلمان برایشان بسیار سخت شده است، باعث افتخار فروشگاه اینترنتی دیجی چوب می‌باشد که به پاس قدردانی از اعتماد چندین ساله شما عزیزان، در جهت بهبود بخشیدن به اوضاع اقتصادی کشور و تکریم تولید ملی، اقدامات ویژه‌ای را برای کمک به خرید مشتریان انجام دهد.

 مشتریان عزیز نگران باشید ما در کنار شما هستیم و شرایط خرید مبلمان قسطی را برایتان فراهم کرده‌ایم، دیگر نیاز نیست پر زمان خرید مبل تمام مبلغ را کامل پرداخت کنید،  پس با خیال راحت به خرید بپردازید و تمام سفارشات خود را بدون کوچکترین خراش درب منزلتان دریافت کنید، کافیست به وبسایت دیجی چوب مراجعه کرده تا جدیدترین مبلمان یافت آباد را با قیمت و کیفیت عالی، بدون دردسر تهیه کنید.

مشاوران دیجی چوب یک طرح اقساطی انعطاف پذیر که شرایط مناسب‌تری برایتان دارد را معرفی ‌می‌کنند، با یک جستجوی ساده و حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که خرید آنلاین انواع مبلمان و سرویس خواب از دیجی چوب چقدر نسبت به خرید حضوری از بازار مبل یافت آباد باصرفه ‌تر است، این باور را داشته باشید هدف تیم ما همیشه این است که شما مناسب‌ترین معامله را براساس شرایط‌تان داشته باشید.

 خرید قسطی مبلمان و پرداخت اقساط به چه صورت خواهد بود؟!

خب پاسخ این سوال تا حد بسیار زیادی به شرایط مشتری بستگی دارد اینکه چه میزان توانایی خرید نقدی دارد و قادر است ماهانه چه مبلغی را به عنوان قسط پرداخت کند، طبعا خریدار باید بطور دقیق مشخص کند که قصد خرید مبل قسطی بدون پیش پرداخت دارد و یا بخشی از هزینه را بطور قسطی پرداخت خواهد کرد تا فروشندگان دیجی چوب بتوانند میزان سود و چک و سفته‌ای که خریداران به عنوان ودیعه قرار ‌می‌دهند را محاسبه کنند.

بعد از ثبت سفارش و درخواست خرید مبل قسطی از طرف خریدار، دیجی چوب با شرکت طرف قرارداد به بررسی سفارشات می‌پردازند و نوع ارائه خدمات را با دقت مشخص ‌می‌کنند و درنهایت پس از ثبت نهایی دستور ساخت محصولات کاملا براساس سلیقه مشتریان صادر می‌شود.

در اوج صداقت این یک استراتژی مثبت برای طرفین معامله است و همواره هدف اصلی فروشگاه اینترنتی دیجی چوب جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق عرضه انواع مبلمان و سرویس خواب باکیفیت و ارزان با شرایط پرداختی منصفانه می‌باشد.

بارها شاهد این مسئله بوده‌ایم که عروس خانم‌ها به جهت خرید جهیزیه به بازار مبل یافت آباد مراجعه و با تمام ذوق و سلیقه سرویس خواب عروس خود را انتخاب کرده‌اند اما متاسفانه بدلیل شرایط بد اقتصادی قادر به خرید نبوده‌اند، پیشنهاد ویژه دیجی چوب به مردم عزیزمان خرید اقساطی مبلمان عروس می‌باشد، بنابراین اگر فورا احتیاج به خرید مبل جدید دارید و مبلغ مورد نیاز در دسترس نیست از تخفیفات و شرایط اقساطی در فروشگاه آنلاین ما بهره ببرید.

خرید قسطی مبل یعنی چه؟!

تا زمانی که با مفهوم و هدف اصلی یک سیستم آشنایی کافی نداشته باشید قادر نخواهید آنگونه که باید از آن بهره ببرید، همانطور که گفتم خرید اقساطی مبل از دیجی چوب یک تبادل دو طرفه است و طرفین معامله چه خریدار چه فروشنده با رضایت خود قرارداد را امضا می‌کنند، در واقع خرید قسطی یک نوع وام فوری برای خرید کالا است که شما بلافاصله آن را دریافت می‌کنید و در مدت زمان توافق شده با شرکت‌های طرف قرارداد با دیجی چوب، اقساط آن را پرداخت می‌کنید.

برای خرید قسطی انواع مبلمان و سرویس خواب حتما باید قرارداد به جهت نحوه بازپرداخت مبلغ قسط تنظیم گردد و تمام قسمت‌های آن توسط خریدار مورد تایید قرار بگیرد و هر دو طرف یعنی هم خریدار و هم فروشنده امضا کنند.

حال این سوال پیش می‌آید در خرید قسطی سرویس چوب فروشنده چه وظیفه‌ای دارد؟

این بر عهده فروشندگان و مشاوران دیجی چوب است که میزان مبلغ پیش پرداخت و چک و سفته را کاملا شفاف برای مشتریان شرح دهند و مهلت پرداخت کامل هزینه کالا رو مشخص کنند.

خریداران مبل از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب میتوانند درخواست خرید از دم قسطی مبل بدهند و یا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند که در هر صورت در مرحله اول درخواست آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تایید می‌توانند ادامه مراحل سفارش سرویس چوب را طی کنند.

در یک جمله خریدار مبل بجای پرداخت کل هزینه مقداری از آن را پرداخت می‌کند و جنس را به خانه می‌برد و از آن استفاده می‌کند اما زمانی صاحب واقعی مبل می‌شود که تمام هزینه را کاملا تسویه کند.

فروش اقساطی مبل چه سودی برای فروشنده دارد؟!

هر دو طرف از این سبک خرید بهره خواهند برد چون خریدار قادر به پس انداز کردن و پرداخت خرد خرد مبلغ کل خرید می‌شود و فروشنده در کنار جلب اعتماد و جذب رضایت مشتریان می تواند مبلمان بیشتری را به فروش برساند و این یکی از تکنیک‌های جذب مشتری بیشتر است البته فراموش نشود که فروشگاه در این نوع فروش ریسک کرده و یکسری خطرات را گردن می‌‌گیرد.

و درنهایت به این روش می‌توانید درمقابل و هزینه‌های سرسام‌آور خرید انواع مبلمان، سرویس خواب و سرویس پذیرایی مقاومت کرده و صاحب سرویس چوب رویایی خود شوید با فروشگاه اینترنتی دیجی چوب به هر‌آنچه که از یک مبلمان انتظار دارید خواهید رسید.

عروس خانوم‌های عزیز، سرویس خواب جدید یافت آباد را با قیمت ارزان و مناسب از وبسایت دیجی چوب دریافت کنید و از خرید مطمئن و با صرفه خود نهایت لذت را ببرید، با ما رویاهایتان رو دنبال کنید و از هزینه‌های تعویض مبلمان کهنه و دکوراسیون قدیمی و کسل کننده‌ منزلتان نترسید، کافیست چند دقیقه در فروشگاه دیجی چوب بچرخید تا شاهد تنوع انواع مبل راحتی و میز ناهارخوری باشید به روزترین مدل‌های مبل یافت آباد را پیدا کنید و قیمت مناسب و کیفیت عالی را درکنار هم داشته باشید.

و به عنوان نکته پایانی حتما حتما تمام شرایط خرید اقساطی مبل را با دقت مطالعه بفرمایید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

شیواقلی پور :
4 0
خیلی خوبه که اقساطی باشه حداقل منه جوان میتونم باداشتن چک معتبرخود حداقل شرایطی مبل خریدکنم چون واقعا نقدی بااین اوضاع مملکت نمیتونم خریدکنم بازم ممنونم
مدیریت :
2 0
سلام و عرض ادب بله همین طور هست.
حیدری :
0 0
سلام با چک و بدون ضامن هم مبل قسطی میشه از فروشگاه شما خرید؟
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب بله خرید اقساطی بدون ضامن هست
ابراهیمی :
2 0
سلام خسته نباشید ایا با سفته هم میشه خرید قسطی کرد
مدیریت :
4 0
سلام و عرض ادب بله می تونید با ارائه سفته تا 20 میلیون تومان خرید داشته باشید
حمیدرضا رسولی :
0 0
نظر شما چیست ؟
سیدی :
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب فروشگاه دیجی چوب بصورت اینترنی هست
فیروز :
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب بله به منوی خرید اقساطی مراجعه کنید و یکی از دو مجموعه معرفی شده را انتخاب نمایید
شارین :
0 0
سلام و عرض ادب و تشکر بابت کار پسندیده اقساط کالا خیلی باارزش هست کار شما من برای خودم سوالی داشتم من با سفته میخوام خرید کنم و اینکه مبلمان ۳۵ الی ۴۰ انتخاب می کنم سلیقه آیی البته متاسفانه در فکر میز تی وی و تی وی و میز مبل و فرش و ظرف و ضروف هم هستم که فقط ۲۰ تومان اگه اکسپت کنید به من کمک میشه که من تا سقف ۸ تومان می‌توانم پرداخت کنم که به عبارتی تقریبا صد تومان و غرفه ها مختلف و من چشم انتظار مشورت با شما موفق باشید 🙏
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر لطفا با بخش پشتیبانی در تماس باشید
مصطفی سحری مقدم :
0 0
سلام عرض ادب با سفته ام میشه مبل از فروشگاه شما خرید کرد اقساط چند ماهه هست؟؟ درصد میارید روش
بیتا ماسوری :
0 1
نظر شما چیست ؟
:
0 0
سلام.میشه از راه دورهم خرید اقساطی انجام داد؟؟
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب وقت شما بخیر بله قابل انجام از سراسر ایران هست

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()