02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 آذر 1401 در ساعت 57 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
خرید میز جلو مبلی و راهنمایی قبل از خرید

خرید میز جلو مبلی و سبک دکوراسیون خانه

یکی از مسائل مهمی که در خرید میز جلو مبلی مناسب با دکوراسیون منزل آورده شده است، توجه داشتن به سبک دکوراسیون می باشد. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن است، قطعا میز جلو مبلی فلزی گرد یونانی و یا میز جلو مبلی فلزی هندسی برای شما مناسب است. اما اگر سبک دکوراسیون منزل شما کامل سنتی است، بهتر است به سراغ میز جلو مبلی آذین بروید.

مدل میز جلو مبلی و متریال دکوراسیون

توجه داشته باشید که شما باید متناسب با دکوراسیون منزل، متریال آن را در نظر بگیرید. به طور مثال اگر متریال پایه و اصلی دکوراسیون خانه شما از چوب است، خرید میز های جلو مبلی با متریال فلز می تواند نا هماهنگی و عدم تناسب را در نگاه اول ایجاد کند و ظاهر مطلوبی به دکوراسیون خانه شما ندهد. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما در زمان خرید به متریال پایه دکوراسیون و همین طور متریال میز جلو مبلی دقت داشته باشید.

قیمت میز جلو مبلی

همان طور که می دانید مدل های مختلفی از میز های جلو مبلی طراحی، تولید و روانه بازار شده اند که شما باید پیش از خرید آن ها، بودجه خود را تعیین کنید. در غیر این صورت در زمان خرید بین تمامی مدل های موجود سردرگم خواهید شد.

چیدمان میز جلو مبلی چوبی در منزل

توجه داشته باشید که می خواهید پس از خرید میز جلو مبلی، آن ها را در کدام قسمت خانه (اتاق نشیمن، تی وی روم و یا اتاق پذیرایی) قرار دهید. چرا که با مشخص کردن محل قرار گیری میز جلو مبلی می توانید سبک دکوراسیون و همین طور متریال آن را مشخص نمایید. در این صورت در زمان خرید بسیاری از گزینه ها برای شما حذف خواهند شد.


 

 خرید میز جلو مبلی چوبی با ست آینه کنسول و میز تلویزیون

مشاهده و خرید میز جلو مبلی ست هندسی


ابعاد میز جلو مبلی مناسب منزل

یکی از نکات حائز اهمیت که باید به آن دقت شود انتخاب ابعاد و اندازه مناسب است. شما اگر پیش از خرید میز جلو مبلی، محل قرار گیری آن را مشخص کنید، قطعا می توانید انتخاب درستی در ابعاد و اندازه آن داشته باشید.

توجه داشته باشید که میز جلو مبلی نباید در رفت و آمد اختلال ایجاد کند. همین طور باید فضایی مناسب و به اندازه در اطراف آن باقی بماند تا اصطلاحا میز دست و پا گیر نشود.

به فرم و لبه های میز جلو مبلی جدید و میز عسلی توجه داشته باشید.

از جمله موارد مهمی که در راهنمای خرید میز جلو مبلی مناسب با دکوراسیون منزل آورده شده است، فرم و لبه های میز می باشد. فرم و لبه های میز جلو مبلی شاید در نظر اول امری ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما اگر محل قرار گیری آن ها را مشخص کنید و متوجه شوید که در محلی پر رفت و آمد قرار خواهند گرفت، بهتر است به سراغ میز هایی بروید که فرمی گرد شکل و بدون تیزی دارند. در این صورت با برخورد فرد به میز ها، شخص دچار آسیب نخواهد شد و ضربه برای او دردناک نخواهد بود.

البته لازم به ذکر است که میز هایی با فرم گرد، می توانند برای فضا هایی با ابعاد متوسط رو به کم مناسب به شمار بیایند.

 

نوع کاربری میز جلو مبلی را مشخص کنید.

شما به عنوان یک مصرف کننده بر اساس راهنمای خرید میز جلو مبلی مناسب با دکوراسیون منزل، باید کاربری میز جلو مبلی را مشخص نمایید. به طور مثال آیا می خواهید از آن برای قرار گیری کتاب و مجله استفاده کنید و یا می خواهید لوازم و وسایل پذیرایی از میهمان را بر روی آن بچینید؟ این نکته حائز اهمیت زمانی مشخص می شود که شما محل قرار گیری میز جلو مبلی را از پیش تعیین کرده باشید.


خرید میز جلو مبلی و عسلی چوب گردو آمریکایی

مشاهده و خرید میز جلو مبلی ست آراز


 

به فضا های تعبیه شده در میز جلو مبلی دقت کنید.

اگر طبق نکته ای که پیش تر گفته شد، کاربری میز جلو مبلی را مشخص کردید، باید به فضا های تعبیه شده برای میز دقت کنید. به طور مثال اگر می خواهید از آن برای پذیرایی میهمانان استفاده کنید، بهتر است میز دارای کشو و یا فضایی برای ظروف باشد. اما اگر تصمیم دارید آن را در اتاق نشیمن بگذارید و صرفا چند کتاب و مجله و یک لیوان نوشیدنی بر روی آن قرار دهید، شاید وجود کشو و قفسه برای شما چندان ضرورت نداشته باشد.

قیمت میز جلو مبلی چقدر است؟

راهنمای خرید میز جلو مبلی مناسب با دکوراسیون منزل، برای تکمیل نمودن اطلاعات شما، به هزینه و قیمت این نوع از میز ها پرداخته است. شما به عنوان یک خریدار باید این مسئله را در نظر داشته باشید که میز های جلو مبلی بر اساس متریال و مواد سازنده و هم چنین ابعاد و اندازه ای که دارند، دارای قیمت های مختلفی می باشند. از جمله موارد دیگری که می تواند بر روی قیمت میز جلو مبلی تاثیر بگذارد، کارخانه و شرکت تولید کننده آن می باشد.

بررسی راهنمای خرید میز جلو مبلی مناسب با دکوراسیون منزل

همان طور که در راهنمای خرید میز جلو مبلی مناسب با دکوراسیون منزل مطالعه کردید، خرید این محصول، شاید تا به امروز برای شما امری پیش پا افتاده و کاملا سطحی بود. در صورتی که با بیان نکات گفته شده، متوجه شدید باید در انتخاب و خرید خود دقت کافی و لازم را داشته باشید تا پس از قرار گیری آن ها در خانه، احساس پشیمانی نکنید!

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

صامتی :
0 0
میشه با توجه به رنگ مبلم میز جلو مبلی و عسلی رو همون رنگ بزنید؟
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب بله رنگ چوب قابل تغییر هست
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()