02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 6 ارديبهشت 1402 در ساعت 20 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
قیمت مبل کلاسیک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت مبل کلاسیک به چه عواملی بستگی دارد؟

راهنمای خرید مبل کلاسیک

در این مقاله قصد داریم در خصوص عواملی صحبت کنیم که بر قیمت انواع مبل کلاسیک تاثیرگذار هستند. به طور کلی موارد زیادی میزان قیمت مبل کلاسیک استیل را مشخص می کنند. اولین مورد این است که باید بدانید قیمت چوب، گران تر از پارچه است، در نتیجه قیمت نهایی مبل چوبی نسبت به پارچه ای بالاتر می رود. اگر روی مبل سلطنتی کلاسیک با دست منبت کاری انجام شده باشد، نسبت به مبل‌ های ماشینی قیمت بیشتری دارند، همچنین هرچقدر کار بیشتری روی مبلمان انجام شده باشد، گران تر می شود. مورد دیگری که قیمت مبل کلاسیک ساده را تغییر می دهد، تفاوت قیمت چوب ‌ها با یکدیگر و تفاوت قیمت پارچه مبلی های موجود در بازار است. آخرین موردی که می تواند بر قیمت نهایی محصول موثر باشد نیز، تعداد قطعات موجود در سرویس مبلمان است. هرچقدر تعداد صندلی یا مبل ها بیشتر باشد، مبلغ بیشتری را برای خرید آن باید پرداخت کنید.

تاثیر متریال در قیمت مبل کلاسیک

اصلی ‌ترین عنصر تولید مبلمان چوب است و تمام مبلمان استیل کلاسیک هم از چوب تهیه می شوند. در صنعت مبلمان بیشتر از چوب درخت هایی همچون چنار، توسکا، افرا، راش، بلوط، گردو، کاج، سرو، نارون و غیره استفاده می شود که هرکدام مزایا، معایب و قیمت متفاوتی دارند. برای مثال چوب گردو گران‌تر از چوب راش است پس قیمت مبل کلاسیک ساخته شده از چوب گردو، از مبل کلاسیک ساده ای که از جنس چوب راش جنگلی تهیه شده گران تر می باشد. نوع چوب به کار رفته در محصول به نظر طراح و برند بستگی دارد. برخی مواقع نیز از دو نوع چوب برای یک مبل سلطنتی کلاسیک استفاده می شود که محل قرارگیری چوب دوم در کلاف داخلی است و به همین دلیل کیفیت پایین تری دارد.

گاهی اوقات نیز ممکن است برخی از فروشندگان در ساخت مبل کلاسیک جدید به جای چوب، از پلی استر رزین استفاده کنند. با این کار هزینه صرف شده کمتر می شود و قیمت تمام شده محصول کاهش می یابد. اما بهتر است از خرید این محصولات دوری کنید. چرا که این مبلمان بیشتر حالت دکوری دارد و نمی توانید خیلی روی آن حساب کنید.

تاثیر رنگ و پارچه بر مبل استیل کلاسیک

یکی از قسمت های غیرقابل اجتناب در ساخت مبلمان استیل کلاسیک ساخته شده با چوب، رنگ‌آمیزی است. کیفیت رنگ در زیبایی، دوام و ماندگاری مبل بسیار تاثیر دارد. شما نمی توانید خودتان کیفیت رنگ را تشخیص دهید؛ چرا که در ظاهر مشخص نیست. استفاده از رنگ بی کیفیت پس از چندین سال کم کم در ظاهر مبلمان نمایان می شود. بنابراین در زمان خرید مبل کلاسیک، به تعهدات فروشنده یا تولید کننده و برند تولید کننده توجه کنید که نشانگر کیفیت رنگ محصول است. البته باید بدانید که هرچه کیفیت رنگ مبلمان بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.


بیشتر بخوانید: مقاله خرید مبل چستر طوسی و رنگ های مکمل


 

در ساخت مدل مبل کلاسیک جدید پارچه کمتری نسبت به مبلمان راحتی به کار برده می شود؛ اما این پارچه ها خاص تر و مرغوب تر هستند. معمولا پارچه های استفاده شده در مبل سلطنتی کلاسیک کیفیت بالا و طرح های خاص دارند. برخی نیز به شکل تابلو طرح هستند و بر اساس تابلوهای نقاشی کلاسیک طراحی شده اند.

به طور کلی هر چقدر کیفیت و ارزش پارچه استفاده شده بیشتر باشد، قیمت مبل کلاسیک افزایش می یابد. برای مثال پارچه های ابریشم، مخمل و چرم گران تر از پارچه های ساتن و پلی استر هستند و مبلمان تولید شده با این متریال، قیمت بالاتری دارد. همچنین بعضی ویژگی ها مانند استحکام بالای پارچه، قابلیت شستشوی متوالی، جلوگیری از جذب آب و غیره سبب افزایش قیمت مبل کلاسیک ساده می شوند.

حال ممکن است یک تولیدکننده به دلیل اینکه قیمت محصول را کاهش دهد، از پارچه های نامرغوب در ساخت محصول کمک بگیرد. این قیمت ارزان، از کیفیت مبلمان کم می کند و در دراز مدت هزینه بیشتری را به مصرف کننده تحمیل می کند. در نتیجه در زمان خرید محصول در پی کاهش قیمت مبل کلاسیک استیل در ازای کاهش کیفیت نباشید و از نوع پارچه و برند آن مطمئن شوید.

تاثیر محل خرید مبل کلاسیک بر قیمت

مرکز خریدی که شما مبلمانتان را از آن جا خریداری می کنید، تاثیر زیادی در قیمت مبل کلاسیک دارد. حتی ممکن است تاثیرش از نوع چوب به کار رفته در محصول نیز بیشتر باشد. معمولا تولیدی ها و کارگاه های مختلف به ساخت بخش قابل توجهی از مبلمان در کشور می پردازند؛ اما امروزه تولیدکنندگان با سابقه مختلفی هم محصول خود را تحت یک نام تجاری عرضه می کنند. ممکن است با خرید مبل کلاسیک از کارگاه ها یا تولیدی های بی ‌نام و نشان، مبلغ کمتری را بپردازید، اما این تفاوت قیمت پس از گذشت چندین سال جبران می شود. معمولا محصولات برند، ماندگاری بیشتری دارند و در این موارد نیاز به تعمیر مبلمان استیل کلاسیک احتمال وقوع کمتری دارد.  البته این را هم بگوییم که برخی مراکز خرید در محله های گران قیمت قرار دارند و قیمت محصولات خود را خیلی بیشتر از چیزی که ارزش دارد، در نظر می گیرند. به همین دلیل سعی کنید برای خرید مبلمان به مراکزی که قیمت واقعی دارند بروید.

نتیجه گیری

در این مقاله از دیجی چوب سعی کردیم عوامل مختلفی که بر قیمت نهایی مبل کلاسیک ساده تاثیر دارد را بررسی کنیم. اگر بدون خواندن بخش های مختلف، به این قسمت مقاله آمده اید، بهتر است چند دقیقه وقت بگذارید و این نکات را بخوانید.

همانطور که گفته شد یکی از مواردی که بر قیمت مبل کلاسیک استیل موثر است، جنس چوب استفاده شده در آن می باشد. هر چقدر کیفیت چوب بالاتر باشد، قیمت محصول نیز افزایش می یابد. دومین مورد جنس پارچه به کار گرفته شده در مبل کلاسیک جدید است که باز هم کیفیت پارچه، قیمت مبلمان را مشخص می کند. کیفیت رنگ مبلمان نیز از عوامل تاثیر گذار در قیمت مبل کلاسیک ساده  است.

استفاده از متریال و مواد با کیفیت در ساخت این محصولات پر کاربرد چوبی، سبب می‌ شود تا طول عمر آن ها افزایش یابد و مجبور به پرداخت هزینه های جانبی برای تعمیر و یا خرید محصول جدید نشوید. در زمان خرید مبل کلاسیک باید به این نکته توجه کنید که سرویس چوبی خود را از فروشنده های معتبر خریداری کنید و همچنین به تعهدات فروشنده و برند محصول نیز دقت کنید.


بیشتر بخوانید: مقاله بهترین مدل مبل راحتی کلاسیک


 

ما برای شما یک پیشنهاد وسوسه انگیز و مناسب داریم. شما می توانید به جای اینکه برای دیدن انواع مدل های مبل سلطنتی کلاسیک خودتان را در بازارها و تولیدی ها خسته کنید، انرژی خود را هدر دهید و هزینه زیادی بابت رفت و آمد بپردازید در نهایت هم از کیفیت محصول مطمئن نباشید، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

شما می توانید به راحتی در وب سایت دیجی چوب، مدل های مختلف را مشاهده کنید و در نهایت مبلمان استیل کلاسیک مورد نظر خود را با چند کلیک خریداری کنید و با ضمانت محصول خود را دریافت نمایید به همین دلیل این اطمینان را به شما می دهند که از لحاظ قیمت مبل کلاسیک خیالتان راحت باشد. ما در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب سعی داریم انواع مبلمان و سرویس های چوبی را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

سلیمانی :
0 0
قصد خرید مبل کلاسیک رو از شما دارم برای انتخاب پارچه راهنمایی بفرمایید
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب از منوی سایت پارچه را کلیک کنید و مدل و رنگ پارچه را انتخاب کنید و در واتساپ پیام دهید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()