02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 در ساعت 58 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )
5 مدل سرویس خواب کلاسیک پر فروش

معرفی 5 مدل سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک از پرفروش ترین انواع این محصولات از گذشته تا به امروز بوده است؛ اما نکته ای که در مورد خرید و استفاده از آن در دکوراسیون اتاق خواب وجود دارد این است که بر خلاف تصور عموم، این سبک از طراحی سرویس خواب، به دکوراسیون های سنتی اختصاص ندارد. بلکه این محصولات دارای طراحی کاملاً مدرن و شیک هستند. از این رو نیازی نیست تا در صورت استفاده از سرویس خواب های کلاسیک، در اتاق خواب از المان های قدیمی و دکوری های عتیقه استفاده کنید.

با توجه به رواج این باورهای غلط در مورد تخت خواب کلاسیک و استفاده از آن و همچنین در راستای راهنمایی کاربران برای خرید بهترین سرویس خواب کلاسیک، این مطلب به معرفی 5 مدل سرویس خواب کلاسیک، بررسی قیمت این مدل سرویس خواب ها و مدل های مختلف آن اختصاص داده شده است.

 انواع مدل های سرویس خواب کلاسیک

این نوع سرویس خواب ها همانند دیگر انواع این محصولات دارای اجزای مختلفی بوده و از سبکی رسمی تر پیروی می کنند. به این صورت که شما با خرید این مدل سرویس خواب دو نفره، صاحب تخت خواب دو نفره یا تک نفره، کمد، آینه و میز آرایش و صندلی آرایش و پاتختی خواهید شد.

طراحی این محصولات متناسب با سبک کلاسیک صورت می گیرد. این محصولات دارای جلوه ظاهری بسیار زیبایی بوده و باعث می شوند تا فضای اتاق خوابتان، کمی رسمی تر دیده شود.

این مدل سرویس خواب ها در مدل های متنوع و با استفاده از متریال مختلفی قابل اجرا هستند. در ضمن رنگ ها و طرح های شاد و جذاب، طراحی لاکچری و در عین حال ساده از ویژگی های این محصولات به شمار می آیند. از این رو تقاضا برای خرید آن به عنوان سرویس خواب کلاسیک عروس نیز بسیار زیاد است.

 اما باید به این موضوع اشاره کرد که این تجهیزات خواب به منظور پاسخ گویی به نیاز خریداران و سلایق مختلف آنها، در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. به گونه ای که می توان آنها را از نظر متریال به کار رفته در ساخت آنها به انواع چوبی و فلزی و از نظر طراحی ظاهری به انواع ساده و مدرن تقسیم بندی نمود.

 سرویس خواب کلاسیک چوبی

انواع چوب به عنوان یکی از مهمترین متریال های مورد استفاده برای ساخت انواع سرویس خواب ها به شمار می آید. این موضوع در مورد طراحی و ساخت انواع سرویس خواب کلاسیک نیز صادق است. به صورتی که اگر برای خرید به بازار مراجعه کنید و یا سایت های فروش این محصولات را بررسی نمایید متوجه خواهید شد که مدل های مختلف سرویس خواب کلاسیک چوبی طراحی و به بازار ارائه شده اند.

استفاده از این متریال باعث می شود تا جلوه ای گرم و صمیمی در اتاق خواب به وجود آمده و دوام کار به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. با توجه به نوع چوب و پوشش به کار رفته برای این متریال، شاهد تنوع رنگی این محصولات هستیم که این امر در بالا رفتن میزان فروش این محصولات تأثیر بسزایی دارد.

در ضمن کاربران می توانند متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون اتاق خواب، این سرویس خواب را در انواع طرح دار، ساده و با رنگ های مختلف، خریداری نمایند.

  بیشتر بخوانید: تخت خواب باکس دار یا تخت تاشو بخریم؟

 سرویس خواب کلاسیک فلزی

فلز نیز از دیرباز تا کنون به عنوان یکی از پرمصرف ترین متریال برای ساخت انواع سرویس خواب محسوب می شود. تولیدکنندگان با استفاده از فلز و آلیاژهای مختلف اقدام به طراحی و تولید انواع سرویس خواب می کنند. نکته مهمی که باید در مورد خرید این محصولات به آن توجه کرد، نوع فلز به کار رفته در تولید است. چنانچه سرویس خواب کلاسیک فلزی را از مراکز معتبر خریداری نمایید مطمئن خواهید بود که متریال به کار رفته در تولید آن دارای کیفیت بالایی بوده و در نتیجه، محصول مورد نظر دارای طول عمر و مقاومت بسیار بالایی است.

این مدل سرویس خواب ها در انواع طرح ها و رنگ ها قابل تولید هستند. قیمت آنها نیز در مقابل سرویس خواب کلاسیک چوبی، مناسب تر است؛ بنابراین در صورتی که تمایل به خرید این محصولات دارید، می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

 سرویس خواب کلاسیک ساده

همانگونه که گفته شد، این محصولات از نظر نوع طراحی و جلوه ظاهری به دو نوع مدرن و ساده تقسیم بندی می شوند. سرویس خواب کلاسیک ساده در حین سادگی، دارای زیبایی منحصر به فردی است. معمولاً افرادی که به  دکوراسیون ساده علاقه داشته و از وجود طرح و نقش های مختلف در اتاق خواب استقبال نمی کنند نسبت به خرید و استفاده از سرویس خواب های کلاسیک ساده تمایل بیشتری دارند.

توجه داشته باشید که برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند در صورت استفاده از این نوع تخت خواب باید فضای اتاق را کاملاً رسمی کنند. این در حالی است که طراحی این محصولات به گونه ای است که می توانید آن را در رنگ های مختلف انتخاب کرده و در دکوراسیون اتاق خواب خود از طرح و رنگ ها و المان های دکوری جدید استفاده کنید.

 سرویس خواب کلاسیک مدرن

در مقابل سرویس خواب کلاسیک ساده، سرویس خواب کلاسیک مدرن قرار دارد. این محصولات نیز از زیبایی خاصی برخوردار بوده و در طراحی آنها از المان های به روز استفاده شده است. استفاده از طرح های مدرن، خطوط و نقش و نگارهای مختلف و رنگ های منحصر به فرد سبب شده تا امروزه تقاضا برای خرید آنها زیاد باشد. این امر نیز به افزایش تولید و فروش آنها انجامیده است.

سرویس خواب های کلاسیک مدرن دارای طرح های متنوعی بوده و در کنار متریالی چون چوب، ام دی اف و ... از پارچه لمسه دوزی نیز در تولید برخی از آنها استفاده می شود.

با توجه به شکل ظاهری این محصولات می توانید با استفاده از آنها، دکوراسیون اتاق خواب خود را لوکس و لاکچری جلوه دهید.

 معرفی 5 مدل سرویس خواب کلاسیک

 

حال که با ویژگی ها، انواع و قیمت این محصولات آشنا شدید لازم است تا به معرفی 5 مدل سرویس خواب کلاسیک بپردازیم. به این ترتیب خریدی راحت و مطمئن خواهید داشت:

سرویس خواب کلاسیک مایسا 
متریال و جنس بدنه  ترکیب نئوپان و ام دی اف با روکش ملامینه  
ابعاد تخت خواب - محل تشک  ابعاد داخلی تخت 160 * 200 سانتیمتر 
لوازم همراه سرویس خواب  تخت خواب + میز آرایش + آینه + صندلی + 1 عدد میز پا تختی 
مدت زمان ساخت ساخت  مدت 14 الی 18 روز کاری - ایام عید 25 روز  
 ارسال به تهران و شهرستان ارسال تهران رایگان - شهرستان پس کرایه
مشاهده دقیق و خرید سرویس خواب کلاسیک مایسا

 

سرویس خواب کلاسیک روما 
متریال و جنس بدنه  تماما ام دی اف درجه یک  
ابعاد تخت خواب - محل تشک  ابعاد داخلی تخت 160 * 200 سانتیمتر 
لوازم همراه سرویس خواب  تخت خواب + میز آرایش + آینه + صندلی صندوقچه ای + 2 عدد میز پا تختی 
مدت زمان ساخت ساخت  مدت 14 الی 18 روز کاری - ایام عید 25 روز  
 ارسال به تهران و شهرستان ارسال تهران رایگان - شهرستان پس کرایه
مشاهده دقیق و خرید سرویس خواب کلاسیک روما

 

سرویس خواب کلاسیک هیما 
متریال و جنس بدنه  تماما ام دی اف درجه یک روکش چوب + پایه چوب  
ابعاد تخت خواب - محل تشک  ابعاد داخلی تخت 160 * 200 سانتیمتر 
لوازم همراه سرویس خواب  تخت خواب + میز آرایش + آینه + صندلی + 2 عدد میز پا تختی 
مدت زمان ساخت ساخت  مدت 14 الی 18 روز کاری - ایام عید 25 روز  
 ارسال به تهران و شهرستان ارسال تهران رایگان - شهرستان پس کرایه
مشاهده دقیق و خرید سرویس خواب کلاسیک هیما

 

سرویس خواب کلاسیک فیدل 
متریال و جنس بدنه 85 درصد چوب راش + ام دی اف در بخش های صاف 
ابعاد تخت خواب - محل تشک ابعاد داخلی تخت 180 * 200 سانتیمتر 
لوازم همراه سرویس خواب  تخت خواب + میز آرایش + آینه + صندلی صندوقچه ای + 2 عدد میز پا تختی + فایل 5 کشو + پاف جلو تخت
مدت زمان ساخت ساخت  مدت 14 الی 18 روز کاری - ایام عید 25 روز  
ارسال به تهران و شهرستان ارسال تهران رایگان - شهرستان پس کرایه
مشاهده دقیق و خرید سرویس خواب کلاسیک فیدل

 

سرویس خواب کلاسیک شبنم 
متریال و جنس بدنه 85 درصد چوب راش + ام دی اف در بخش های صاف
ابعاد تخت خواب - محل تشک ابعاد داخلی تخت 180 * 200 سانتیمتر 
لوازم همراه سرویس خواب  تخت خواب + میز آرایش + آینه + صندلی + 2 عدد میز پا تختی 
مدت زمان ساخت ساخت  مدت 14 الی 18 روز کاری - ایام عید 25 روز  
ارسال به تهران و شهرستان ارسال تهران رایگان - شهرستان پس کرایه
مشاهده دقیق و خرید سرویس خواب کلاسیک شبنم

 

قیمت سرویس خواب کلاسیک

قیمت سرویس خواب کلاسیک از موضوعاتی است که برای تعیین آن از فاکتورهای مختلفی کمک گرفته می شود. مسائلی از قبیل اندازه، متریال به کار رفته در تولید آنها و ... از جمله این فاکتورها به شمار می آیند. البته رنگ بندی سرویس خواب نیز از مواردی است که در تعیین بهای نهایی این محصولات تأثیر دارد. به عنوان مثال سرویس خواب کلاسیک سفید که اغلب به عنوان سرویس خواب عروس خریداری می شود دارای قیمت متفاوتی نسبت به رنگ های دیگر می باشد.

به صورت کلی عواملی که در قیمت گذاری این تجهیزات تأثیر دارند شامل موارد زیر می باشد:

 کیفیت ساخت سرویس خواب کلاسیک

نوع طراحی و کیفیت ساخت این محصولات به صورت مستقیم بر قیمت آنها تأثیر دارد. هر چقدر کیفیت ساخت سرویس خواب بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

متریال به کار رفته در تولید سرویس خواب کلاسیک

همانگونه که در بخش های بالا نیز بیان شد، در ساخت انواع سرویس خواب کلاسیک از انواع چوب و فلز استفاده می شود. کیفیت این متریال و نوع آنها می تواند بر روی قیمت این محصولات تأثیر بگذارد.

  بیشتر بخوانید: بهترین مرکز فروش سرویس خواب در تهران کجاست؟

مدل سرویس خواب کلاسیک

مدل سرویس خواب نیز از عوامل مهم در قیمت گذاری این محصولات است. به صورتی که سرویس خواب کلاسیک ساده دارای قیمت متفاوتی نسبت به انواع مدرن و طرح دار است.

 طرح های کار شده بر روی سرویس خواب کلاسیک

در صورتی که سرویس خواب کلاسیک خود را از میان انواع طرح دار انتخاب کنید، نوع طرح های کار شده بر روی محصول و میزان آنها می توانند به صورت مستقیم باعث افزایش قیمت محصول شوند.

 برند تولید کننده سرویس خواب کلاسیک

برند تولید کننده و ارائه کننده سرویس خواب را نیز می توان از مهم ترین فاکتورهای قیمت گذاری این محصولات عنوان کرد، زیرا برندهای معتبر در راستای جلب نظر مشتریان خود، از بهترین متریال و طراحان حرفه ای استفاده می کنند.

 ابعاد سرویس خواب کلاسیک

ابعاد سرویس خواب و تعداد اجزای آن نیز در قیمت این محصولات تأثیر می گذارد. به صورتی که سرویس خواب کلاسیک دو نفره در قیاس با انواع تک نفره آنها دارای قیمت بیشتری می باشد.

 

 نتیجه گیری

سرویس خواب کلاسیک یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال ایجاد دکوراسیون و فضایی خاص در اتاق خواب خود هستند. این محصول در انواع مختلف از نظر جنس، رنگ و طرح تولید می شوند. همین امر باعث شده تا دست خریداران در انتخاب، باز بوده و با اطمینان خاطر، این محصولات را خریداری نمایند. برای خرید سرویس خواب کلاسیک مدرن و یا ساده می توانید به دیجی چوب مراجعه کنید. این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تولید و فروش انواع سرویس خواب و مبلمان در ایران، انواع این محصولات را با استفاده از بهترین متریال و با کیفیت بالا تولید می کند. فروش تمامی این محصولات نیز در این مرکز با قیمت مناسب صورت می گیرد، زیرا دست تمامی دلالان و واسطه ها حذف شده است.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

عظیمی :
0 0
سلام روز تون خوش ممنون از اطلاعات خوبی که برای مشتری منتشر می کنید سوالی داشتم اون مدل دومی رو چطور می تونم ببینم و قیمتش مطلع بشم
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب روی لینک سرویس خواب که در زیر اطلاعاتش درج شده کلیک کنید
مصطفی :
0 0
ببخشید ما رنگ تخت خواب دو نفره خودمون رو اگر به رنگ سفید تغییر بدیم سبک سرویس خواب کلاسیک پیدا می کنه!
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر به نوعی میشه گفت بله اما سبک سرویس خواب بیشتر ملاک هست و رنگ بخشی از این پروسه
الهام :
0 0
نظر شما چیست ؟
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()