02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 26 مهر 1402 در ساعت 5 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
خرید مبل برای خانه های کوچک

فیلم راهنمای خرید مبلمان و نکاتی که باید قبل از خرید مبل برای منازل کوچک بدانید.


راهنمای خرید مبلمان مناسب خانه های کوچک و نقلی:

با کوچک شدن هر روزه خونه و کم بود فضا برای چیدمان مبلمان و وسایل منزل و نیاز به داشتن مبلمان باید نکات ریزی را توجه داشته باشیم و قبل از اقدام به خرید آن را بررسی و توجه نماییم که بصورت کامل آنها را برررسی خواهیم نمود.

1- ابعاد کاناپه مبل:

به طور معمول ابعاد کاناپه مبلمان راحتی بین 220 تا 240 ساخته می شود و در برخی مواد این ابعاد نقض شده و کاناپه با ابعاد ظریف تر و کوچک تر ساخته می شود. برای خرید مبل راحتی به این موضوع باید دقت نمایید و تلاش نمایید کاناپه ای انتخاب نمایید که طول آن حداکثر 200 سانتیمتر باشد. با این کار هم برای منزل خود مبل با ابعاد مناسب تهیه کرده اید هم برای جابجایی و حمل و نقل آن با مشکل مواجه نخواهید بود.

  بیشتر بخوانیم: مبل چستر چیست؟

2- مبلمان تخت خوابشو:

انتخاب و خرید مبل تخت خوابشو برای منازل با متراژ پایین یکی از نا مناسب ترین کزینه ها هست و دیر یا زود با مشکل با آن مواجه خواهید شد. کاناپه های تخت خوابشو در مبلمان راحتی اغلب روی 3 نفره ها پیاده سازی می شود و از آنجا که مکانیزم تخت خوابشو باید فضا برای باز و بسته شدن داشته باشد باید از دیوار 10 تا 20 سانت فاصله داشته باشد و کم کم عمق کلی آن 100 سانتیمتر خواهد بود. علاوه بر این موارد طول کاناپه هم بین 210 تا 240 خواهد بود، پس شما برای کاناپه مبل خود باید حداقل فضای 240*120 در نظر بگیرید.

با این شرایط انتخاب کاناپه تخت خوابشو نمی تواند گزینه مناسبی برای منازل کوچک باشد.

3- خرید نیم ست مبلمان:

روال معمول تولید مبلمان بصورت 7 نفره و 8 نفره هست که شامل دو کاناپه و دو تک نفره خواهد بود. حالا با این شرایط برای منازل کوچک که مشکل فضا دارند تمام این موارد قابل استفاده نمی باشند و باید بخشی از اجزای مبلمان را حذف نمود. خرید مبل راحتی بصورت نیم ست به شکل 3+1+1 یا 2+1+1 پیشنهاد مناسب و کاربردی خواهد بود تا هم چیدمان خوبی داشته باشید و هم فضای اتاق پذیرایی را بصورت کامل با مبلمان پر نکنید.

شما هم اگر موردی می شناسید با ما در میان بگذارید تا در این باره اطلاعات کامل تری در اختیار همه دوستان و همراهان دیجی چوب قرار دهیم.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

یاسی :
0 0
سلام وقتتون بخیر ممنون از این همه مطلالب خوب و مفیدی که تو پیجتون میزارید. برای مبلمان راحتی فیلم درست کردید ما قصد خرید مبلمان سلطنتی رو داشتیم میشه برای اون هم این جوری مقاله درست کنید. ممنونم
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب ممنونم از پیام شما . بله حتما در برنامه های بعدی این کار رو انجام میدیم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()