02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 در ساعت 59 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
مزایا و معایب سرویس خواب ABS

بررسی مزایا و معایب سرویس خواب abs

در عصر حاضر تولید کنندگان انواع سرویس خواب جدید بر آن هستند تا با استفاده از متریال مرغوب و استفاده از طرح های خلاقانه، سرویس خواب هایی با کیفیت و مطابق خواست مشتریان به بازار ارائه دهند. از این رو تنوع جنس و مدل این محصولات در بازار بسیار زیاد است. یکی از انواع این محصولات، سرویس خواب abs می باشد. این محصول در صورتی که توسط برندهای مطرح تولید کننده انواع سرویس خواب به بازار ارائه شده باشد دارای کیفیت عالی بوده و طول عمر بالایی خواهد داشت.

اما به دلیل جدید بودن متریال abs در این بازار، برخی از افراد با ویژگی ها و مزایای و معایب آن آشنایی ندارند. به همین دلیل در این مقاله به شما همراه خواهیم بود و مزایای و معایب سرویس خواب abs را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تعریف سرویس خواب پلیمری یا ABS

قبل از این که در مورد مزیت ها و معایب سرویس خواب های abs صحبت کنیم لازم است تا در مورد خود پلیمر abs توضیحاتی ارائه داده و آگاهی های لازم در مورد این متریال را در اختیار کاربران قرار دهیم.

پلیمر abs از سه مونومر آکریلونیتریل، بوتادین و استایرن تشکیل شده است. وجود این سه مونومر در ساختار پلیمر abs باعث شده تا این محصول در برابر حرارت بالا، فرایندهای شیمیایی، ضربات فیزیکی و فشار، مقاومت بالایی داشته باشد. در ضمن این متریال از قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری قابل قبولی نیز برخوردار می باشد. از این رو تولیدکنندگان سرویس خواب abs از بابت شکل دهی این متریال و ارائه انواع سرویس خواب جدید با شکل و فرم های مخصوص با مشکلی مواجه نیستند.

   بیشتر بخوانیم: در زمان خرید تسک به چه مواردی باید دقت کنیم؟

با توجه به ویژگی هایی که برای این محصول بیان شد، در صورتی که این مدل سرویس خواب را از برندهای و مراکز معتبر خریداری کنید شاهد کیفیت و طول عمر بالای این محصولات خواهید بود. فروش بالا و رضایت حداکثری مشتریان از خرید این مدل سرویس خواب ها، گواهی بر تأیید این ادعا می باشد.

 اجزای سرویس خواب ABS

یکی از مهمترین دغدغه هایی که خریداران به هنگام انتخاب و خرید سرویس خواب با آن مواجه هستند بررسی اجزای تشکیل دهنده این سرویس ها می باشد. این امر در مورد سرویس خواب های abs نیز صادق است. این در حالی است که تمامی سرویس خواب ها به جز خود تخت خواب تک نفره یا دو نفره، دارای اجزای مختلفی همانند موارد زیر می باشند:

  • پاتختی: پاتختی را می توان جزء جدایی ناپذیر انواع سرویس خواب به شمار آورد. این اجزا بر اساس ابعاد، فرم و رنگ سرویس خواب طراحی شده و در کنار تخت خواب قرار می گیرند.
  • میز آرایش: معمولاً میز آرایش تعبیه شده برای سرویس خواب abs نیز همانند دیگر سرویس ها دارای چندین کشو بوده و رنگ و طرح آن متناسب با رنگ و طرح تخت خواب تعیین می شود.
  • آینه: از دیگر لوازم جانبی ضروری هر سرویس خوابی، آینه است که در ابعاد مختلف طراحی می شود.
  • پاف یا صندلی آرایش: پاف یا صندلی آرایش نیز از اجزای اصلی سرویس خواب عروس و سرویس خواب کلاسیک به شمار می رود.
  • کمد: برخی از سرویس خواب ها به کمد با چندین کشو مجهز هستند. البته در اکثر موارد، خرید این فایل ها به صورت اختیاری می باشد.

 مزایا و معایب سرویس خواب ای بی اس

با توجه به این که سرویس خواب پلیمری جزو جدیدترین انواع سرویس خواب به شمار می رود اکثر کاربران با مزیت ها و معایب آن آشنایی ندارند. به همین دلیل لازم است تا با ویژگی های این محصولات آشنا شده و سپس نسبت به خرید آن از مراکز معتبری چون فروشگاه دیجی چوب اقدام نمود.

با توجه به این گفته ها می توان مزیت ها و معایب این محصولات را به شرح زیر بیان نمود:

 مزایای سرویس خواب abs

از مزایای سرویس خواب abs می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا: به دلیل به کارگیری پلیمر مرغوب در ساخت این محصولات، این نوع سرویس خواب مدرن در برابر فشار، ضربات فیزیکی، حرارت، محلول ها و مواد شیمیایی و ... بسیار مقاوم بوده و از استحکام و چقرمگی (مقاومت در برابر خمیدگی و شکستن) بالایی برخوردار است. در ضمن این محصول به صورت عایق برق می باشد که می توان این امر را از ویژگی های منحصر به فرد آن دانست.
  • قیمت مناسب: پلیمر abs در قیاس با متریال هایی چون فلز و چوب از قیمت پایین تری برخوردار است. این محصول تمامی کاستی های متریال های دیگر را جبران کرده و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد. به همین دلیل خرید سرویس خواب دو نفره پلیمری از گزینه های مقرون به صرفه در خرید سرویس خواب عروس و ... به شمار می رود.

گذشته از این موارد، مقاومت در برابر خراشیدگی، صیقل پذیری فوق العاده، رنگ پذیری و شکل پذیری این متریال را نیز می توان جزو مهمترین ویژگی های مثبت آن دانست.

 معایب سرویس خواب abs

در کنار مزایای این محصولات، نباید از کنار معایب سرویس خواب abs گذشت. البته با توجه به این که این عیوب چندان بزرگی نیستند، نمی توان آنها را دلیلی بر نخریدن این سرویس خواب ها معرفی نمود.

از جمله این معایب می توان عدم شفافیت این پلیمر و مقاومت پایین آن در برابر اشعه UV اشاره نمود.

   بیشتر بخوانیم: راه های بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب

 تفاوت سرویس خواب ای بی اس با سرویس خواب رزین

متأسفانه برخی از افراد به دلیل آگاهی کم در رابطه با این مدل سرویس خواب، آن را با انواع سرویس خواب رزینی اشتباه می گیرند. این در حالی است که با وجود مشخصات پلیمر در مواد رزینی، رزین به صورت مایع غلیظ بوده و بعد از اضافه شدن هاردنر به آن و قرار گرفتن در دمای زیاد، خشک می شود. با توجه به این امر و این که ذات این متریال به صورت مایع است، رزین از مقاومت کمتر و شکنندگی بیشتری برخوردار بوده و طول عمر آن به هیچ عنوان با پلیمر abs قابل قیاس نیست.

 مقایسه قیمت سرویس خواب ABS ای بی اس با سرویس خواب سلطنتی

معمولاً سرویس خواب abs دارای ظاهری شبیه به سرویس خواب سلطنتی است؛ اما به دلیل تفاوت در متریال به کار رفته در تولید هر کدام از آنها، قیمت این محصولات با هم فرق خواهند داشت. از این رو در مقایسه قیمت سرویس خواب ای بی اس با قیمت سرویس خواب سلطنتی می توان چنین اذعان داشت که سرویس خواب های abs در مقایسه با سرویس خواب های سلطنتی از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

به گونه ای که سرویس خواب سلطنتی را می توان گرانترین سرویس خواب به شمار آورد. دلیل این امر نیز چوب به کار رفته در تولید آن و همچنین کنده کاری های این محصول است.

 خرید سرویس خواب ای بی اس یا سرویس خواب سلطنتی

برخی از افراد به هنگام خرید با این مسئله روبرو می شوند که خرید سرویس خواب ای بی اس بهتر است یا سرویس خواب سلطنتی؟ در پاسخ باید گفت تولید سرویس خواب های سلطنتی نیاز به تجربه، دانش تخصص کافی دارد. در ضمن به دلیل ویژگی های ذاتی چوب به کار رفته در تولید این محصولات، نگهداری از این محصولات بسیار دشوارتر است.

این در حالی است که سرویس خواب ای بی اس گزینه مقرون به صرفه تری بوده و از طول عمر و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. در ضمن احتمال آسیب آن در برابر حشرات، حرارت، رنگ رفتگی و ... بسیار کم خواهد بود.

 کلام آخر

در این مقاله به صورت اجمالی به بررسی ویژگی های سرویس خواب absو بیان مزایا و معایب این محصول پرداخته شد. با توجه به آنچه گفته شد، خرید این محصول می تواند بهترین گزینه برای خرید سرویس خواب عروس و ... باشد. این محصول در طرح و رنگ های مختلف تولید شده و به دلیل برخورداری پلیمر abs از قابلیت شکل پذیری بالا، در مدل های متنوع در بازار موجود می باشد. با مراجعه به سایت فروش دیجی چوب می توانید از انواع مدل ها و رنگ های این نوع سرویس خواب دیدن کرده و آن را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

شیوانی :
1 0
سلام ما قبلا ی سرویس خواب سلطنتی داشتیم برای خودمون الان می خوایم سرویس خواب abs برای جهیزیه دخترم خرید کنیم البته به اصرار دخترم واقعا موندگار و خوب هستن این سرویس خواب ها
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب بله از کیفیت خوبی برخوردار هستند سرویس خواب های ای بی اس
الله :
0 0
سلام من شنیده ام چوب ام بی اس چوب پلاستکی هستند و مقاومت کمی دارند و اینطور میگن چوب خوبه ای من گیج شدم میشه توضیح بدید متشکرم
مدیریت :
0 0

سلام و احترام

کیفیت و دوام چوب بسیار بالاتر از ام بی اس هست

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()