02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 1 آبان 1402 در ساعت 57 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چیدمان اتاق خواب عروس با بادکنک

چیدمان سرویس خواب عروس با بادکنک

یکی از ایده های زیبایی که برای چیدمان اتاق خواب عروس به کار می رود چیدمان تخت خواب عروس با بادکنک است. این روش، یکی از آسان ترین و در عین حال کم هزینه ترین روش ها برای تزیین تخت خواب دونفره عروس و داماد به شمار می رود؛ بنابراین با استفاده از چند بادکنک رنگی و کنار هم قرار دادن آنها می توانید سرویس خواب را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

آنچه در تزیین سرویس خواب نوعروسان با بادکنک اهمیت دارد، انتخاب رنگ بندی بادکنک ها و تناسب آن با دکوراسیون اتاق می باشد. اتاق خواب، محل آرامش و استراحت است. در صورتی که این مکان با استفاده از عناصری مانند بادکنک تزیین شود می تواند نوید بخش زندگی آرام و به دور از دغدغه برای عروس و داماد باشد.

روش های مختلفی برای تزیین سرویس خواب وجود دارند. در بین تمام روش ها، استفاده از بادکنک و تلفیق آن با عناصر دیگر، زیبایی چشم نوازی به اتاق خواب می بخشد. به همین دلیل برای آشنایی با روش های مختلف تزیین اتاق خواب عروس در این مقاله به بررسی ایده های مختلف برای این کار، اشاره کنیم.

روش های تزئین سرویس خواب عروس با بادکنک

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، ایده های مختلفی برای تزیین سرویس خواب عروس وجود دارد. به طور مثال تزیین اتاق خواب با گل های طبیعی و مصنوعی علاوه بر زیبایی، طراوت و شادابی بیشتری به اتاق خواب می بخشد. تلفیق این عناصر با بادکنک های رنگی، باعث ایجاد دکوراسیون دل نشین و رمانتیک در این فضا می شود. علاوه بر تزیین بادکنک و گل برای اتاق خواب عروس، روش های دیگری برای تزیین سرویس خواب با بادکنک وجود دارد. در ادامه به توضیح و آموزش این روش ها خواهیم پرداخت.

 

چیدمان اتاق خواب عروس با بادکنک و روبان

یکی از زیباترین روش های تزیین سرویس خواب، تزیین آن با استفاده از بادکنک و روبان است. برای این کار می توانید از روبان های رنگی متناسب با رنگ بادکنک استفاده کنید. دقت کنید رنگ هایی که برای بادکنک و روبان انتخاب می کنید با رنگ سرویس خواب مورد نظر همخوانی داشته باشد.

برای چیدمان اتاق خواب با بادکنک و روبان، روبان های رنگی را بر اساس رنگ بادکنک ها به انتهای آنها ببندید. سپس بادکنک ها را به سقف بالای تخت نصب کنید. بهتر است برای باد کردن بادکنک ها از گاز هلیوم استفاده کنید. در این صورت نیازی به چسباندن بادکنک به سقف نخواهید داشت؛ زیرا گاز هلیوم از دسته گازهای سبک بوده و باعث بالا رفتن بادکنک می شود.

 

چیدمان تخت خواب عروس با بادکنک های قرمز

همان طور که می دانید رنگ قرمز، عشق و علاقه بین دو نفر را نشان می دهد. حال اگر در تزیین سرویس خواب از بادکنک های قرمز رنگ استفاده شود، محیطی عاشقانه و دلنشین را برای اتاق عروس و داماد به ارمغان می آورد.


بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ اتاق خواب و سرویس خواب عروس

برای تزیین تخت خواب دو نفره عروس به وسیله بادکنک های قرمز می توانید تعدادی از بادکنک ها را به شکلی زیبا روی تخت بچینید. تعدادی از بادکنک‌ها را نیز به وسیله گاز هلیوم پر کرده و در سقف بالای تخت نصب نمایید. برای زیبایی بیشتر می توانید از بادکنک های قلبی شکل نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است هنگام تزیین با بادکنک باید به تناسب رنگ بین بادکنک ها و سایر اجزای اتاق مانند پرده و روتختی، دقت داشته باشید.

 

چیدمان با بادکنک های رنگی

یکی از پرطرفدارترین انواع تزیین برای سرویس خواب، تزیین آن به وسیله بادکنک های رنگی می باشد. برای انتخاب بادکنک های رنگی لازم است به رنگ دکوراسیون اتاق خواب دقت زیادی داشته باشید. به طور مثال می توانید رنگ روتختی را در نظر بگیرید. اگر روتختی شما دارای گل های رنگی باشد می توانید برای تزیین تخت از بادکنک های سفید در کنار بادکنک های هم رنگ با گل های روتختی استفاده کنید.

 

چیدمان با بادکنک و تور

تزیین سرویس خواب عروس و داماد با تور و بادکنک، یکی از ایده های زیبا و در عین حال نسبتاً ساده است. برای این کار می توانید اتاق خواب عروس را با استفاده از تورهای سفید یا رنگی و یا تلفیق هر دو به همراه بادکنک تزیین کنید.

به عنوان مثال می توانید تورهای سفید را با تورهای رنگی متناسب با رنگ پرده یا روتختی اتاق همراه کنید. استفاده از بادکنک های رنگی در کنار این تورها، زیبایی سرویس خواب را بیشتر می کند. وجود نورپردازی ملایم در اتاق خواب به همراه این تزیینات، ظرافت و آرامش محیط اتاق را دوچندان می نماید.

 

نکات مهم در تزیین سرویس خواب عروس با بادکنک

توجه داشته باشید که برای تزیین تخت خواب عروس با بادکنک باید به نکات مهمی توجه کنید. این نکات عبارتند از:

v    بهتر است از بادکنک های باکیفیت برای تزیین سرویس خواب استفاده کنید. این کار به دلیل آنکه مشکلی در دکوراسیون و برنامه هایتان ایجاد نشود، انجام می گیرد. در صورت مهم نبودن قیمت بادکنک، از بادکنک های فویلی برای تزیین استفاده کنید.

v    از تزیین اتاق خواب به وسیله بادکنک می توانید برای مناسبت های خاص مانند، سالگرد ازدواج، تولد، ولنتاین و .. نیز استفاده کنید.

v    بهترین گزینه برای اجرای تزیینات بادکنک آرایی به روش معلق، بادکنک های هلیومی هستند.

v    در صورت عدم دسترسی به بادکنک های هلیومی برای چیدمان می توانید از چسب های دوطرفه برای چسباندن بادکنک به سقف استفاده کنید. این کار نسبت به استفاده از بادکنک های هلیومی به صرفه تر است.

v     در انتخاب رنگ بادکنک ها، حتماً به دکوراسیون اتاق خواب عروس دقت کنید. بهتر است بادکنک های انتخاب شده با رنگ اجزای اتاق هماهنگ باشند.

v    به هنگام تزیین اتاق خواب عروس با بادکنک، دقت کنید تا از نورهای تند استفاده نکنید. استفاده از نورهای ملایم سبب تلطیف فضای اتاق و ایجاد محیطی عاشقانه در آن خواهد شد.

کلام پایانی

تمام تزییناتی که برای اتاق خواب عروس و سرویس خواب انجام می گیرد می تواند در چیدمان و زیبایی جهیزیه عروس تأثیر فراوانی داشته باشد؛ بنابراین لازم است برای تزیین بهتر و زیباتر سرویس خواب، علاوه بر بهره گیری از متریال مناسب، دکوراسیون اتاق خواب را نیز در نظر داشته باشید.

ایده های بسیاری برای تزیین سرویس خواب وجود دارند. هر یک از این تزیینات، زیبایی و جذابیت فراوانی به اتاق خواب می بخشند؛ اما در میان آنها، چیدمان اتاق خواب عروس با بادکنک طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. به همین دلیل در اکثر تزییناتی که برای اتاق خواب عروس انجام می شود بادکنک جزو جدانشدنی و همیشگی این تزیینات به شمار می آید؛ زیرا به‌ آسانی قابل تلفیق با عناصر دیگر بوده و در جذابیت محیط، نقش بسزایی دارد.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()