02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1402 در ساعت 48 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
مبل چستر طوسی

مبل چستر طوسی

مبل چستر یکی از معروف ترین مدل های مبلمان های خانگی و اداری محسوب می شود. این مدل از روز نخست ورود به بازار این صنعت توانسته جایگاهی ویژه را برای خود ایجاد کرده و آن را تا به امروز حفظ کند. معمولاً در هنگام خرید مبلمان چستر افراد نگران کیفیت و میزان کارایی آن نیستند، بلکه تنها چالش انتخاب این محصول برگزیدن رنگی مناسب با دکوراسیون خانه است.

ما در این مقاله سعی داریم به بررسی برخی از محبوب ترین رنگ ها و استایل های تولید مبل چستر بپردازیم، تا شما بتوانید از جدید ترین رنگ ها و طرح های این مدل از محصولات آگاه شده و بنا بر دکوراسیون یا سلیقه خود آن ها انتخاب کنید.

تغییر ساختاری در تنوع رنگ مبلمان های چستر:

در گذشته خرید مبلمان چستر تنها محدود به دور رنگ (زرشکی و قهوه ای) می شد. این انتخاب محدود به دلیل نوع جنس پارچه روکش این محصول بود. روکشی عموما چرمی که قدرت انتخاب افراد در هنگام خرید این محصول را به شدت کم می کرد. اما با گذشت زمان و البته استقبال زیاد از این نوع تولیدات مبلمان، در نهایت کارگاه ها و تولیدکنندگان این محصول تصمیم به تغییراتی اساسی در حوزه ظاهری این نوع مبلمان کردند.

مبل چستر طوسی آمریکایی لمسه دوخت

تحولی عظیم در تنوع رنگی :

یکی از دلایلی که باعث شد مبلمان چستر از محبوبیتی خاص برخوردار باشد، کیفیت و شکل طراحی آن بود. این شکل از طراحی و ایده ساخت، تنها در تولید وسایل خانه پادشاهان اروپایی متداول بود. ولی کمی بعد از تر از منسوخ شدن شکل حکومت پادشاهی در کشور های اروپایی دیگر این محدویت شکسته شد. بعد از این دوران دیگر طراحان برای عموم مردم هم کارهایی جذاب و مدرن و با کیفیتی عالی تولید می کردند.  همین روند موجب شد تا انحصار تولیدات رنگ های خاص در صنعت مبلمان هم شکسته شده و تولیدات انبوعی با رنگ های مختلف شروع شود.

ایده ها و رنگ های نو باعث شکوفایی طراحان در کارشان شد و به تدریج وسایل خانگی مختلفی با رنگ های متنوع تولید شد. یکی از این تولیدات مبلمان چستر بود. این محصول در ابتدا با رنگ هایی محدود به بازار عرضه شده بود. اما قابلیت آن را داشت که با کمی تغییر در گستردگی رنگ ها، فروشی نجومی را در بازار تجربه کند.

در نهایت استقابل عمومی از خرید مبل چستر راحتی و محدود بودن رنگ های تولیدی آن کارگاه های ساخت این محصول را وادار کرد شکلی دیگر از تنوع رنگی را برای آن در نظر بگیرند.

 مبل چستر طوسی و زرشکی

مبل چستر جدید و مدرن با رنگ های متنوع

در شروع گسترش تولید رنگ های جدید برای مبلمان چستر طراحان و دیزاینرهای این محصول جسارت استفاده از رنگ های پر ریسکی مانند، طوسی، زرد، قرمز و سبز را نداشتند. آنها بیشتر ترجیح می دانند از المان هایی دیگر برای تغییر کلاسیک این نوع از مبلمان استفاده کنند.

برای مثال: تغییر المان های تولیدی این محصول در قسمت پایه مبل، خود ایده ای جذاب و عالی بود. در برخی از تولیدات سعی شد تا مبل چستر پایه استیل تولید شود. این شکل از سبک ها نو و جدید بودند اما هنوز هم جسارت استفاده از رنگ های گفته شده در طراحی این مبلمان وجود نداشت. استقبال زیاد از مبلمان چستر موجب شده بود تا کارگاه ها و تولید کنندگان آن ریسک های طراحی های جدید را سخت بپذیرند.

انتخاب رنگ های سال و تاثیر آن بر تولیدات برند:

زمان زیادی طول کشید که رنگ های متنوعی برای محصولات خانگی از جمله مبل راحتی و میز ناهار خوری به بازار عرضه شوند. در این میان تغییر در سبک دکوراسیون و دیزان خانه ها نقشی کلیدی در استفاده گسترده از رنگ ها داشت.  تا جایی که در سال های اخیر استفاده از رنگ های خاص در تمامی وسایل خانگی و مبلمان های مدل های مختلف باب شده است.

مبل راحتی رنگ طوسی و زرد

برای مثال: ‌

استفاده از رنگ طوسی و تلفیق آن با رنگ های دیگر در مبلمان چستر از آن دسته ترکیب رنگ هایی بود که خیلی زود مورد توجه بازار هدف این محصول قرار گرفت. تا جایی که خرید مبل چستر طوسی امروزه یکی از پر طرفدارترین انواع خرید های مبلمان خانگی در نظر گرفته می شود. در این میان تلفیق جسورانه آن با رنگ زرد هم با استقبال زیادی رو به رو شده است. خرید مبل چستر طوسی و زرد را می توان یکی از بهترین ایده های ترکیب رنگی این محصول دانست. این تلفیق برای مکان هایی با طراحی های نوین و مدرن بسیار مناسب هستند. استفاده از یک رنگ خنثی (طوسی) و یک رنگ هویت دار مانند: زرد توانسته این تلفیق رنگی را به ترکیبی محبوب و خاص در مبلمان های چستر تبدیل کند.

  بیشتر بخوانید: مقاله اصول ست کردن مبل راحتی و فرش در دکوراسیون منزل

نا گفته نماند که در سال های خیر استفاده از رنگ های خنثی در کنار رنگ های اصلی یا هویت دار به سبکی جدید در طراحی انواع لوازم خانگی و مبلمان های راحتی تبدیل شده است. این موضوع تا جایی پیشرفته که حتی در صنعت مد هم رنگ های خنثی چند سالیست که حرف اول را می زنند.

مبل راحتی سناتوری رنگ طوسی و زرشکی

از جمله ترکیب رنگ های معروف مبلمان چستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ·         مبل چستر طوسی و زرشکی
  • ·         مبل چستر طوسی و سرخابی
  • ·         مبل چستر طوسی و سفید
  • ·         مبل چستر طوسی پایه استیل
  • ·         مبل چستر طوسی و زرد
  • ·         مبل چستر طوسی صورتی

در نهایت باید گفت: خرید مبل چستر با تلفیق این رنگ ها، مرتبط با دکوراسیون خانه شما می شود. چرا که دکوراسیون خانه معمولاً رنگ غالب برای تغییر وسایل خانه است.

مبلمان های طوسی چستر برای چه خانه هایی مناسب هستند:

مبل چستر طوسی به دلیل رنگ خاص و خنثی که دارد فضا را از حد معمول (واقعیت) بزرگتر نشان می دهد. از سوی دیگر خنثی بودن رنگ غالب این مبلمان باعث می شود برای هر نوع ترکیب رنگی در خانه مناسب باشد. چرا که عموماً این شکل از رنگ ها را می توان با بیشتر طیف های رنگی ست کرد. از سوی دیگر رنگ طوسی در چند سال اخیر به عنوان یکی از رنگ های محبوب در بسیاری از صنایع و تولیدات خانگی و حتی پوشاک در نظر گرفته می شود.

راحتی هماهنگ کردن رنگ های دیگر، قابلیت استفاده از رنگ های تند در کنار آن و در نهایت کیفیت مبل راحتی چستر موجب می شود این رنگ به عنوان رنگی محبوب در صنعت مبلمان سازی مخصوصاً تولیدات چستر مورد استفاده قرار گیرد.

 مبل راحتی ویستا رنگ طوسی و کرم

مبل چستر جدید:

بسیاری از افراد در هنگام خرید مبل چستر سعی می کنند به دنبال جدید ترین مدل آن باشند. در این بخش باید توضیح دهیم که تولیدات چستر به دلیل شکل و استاندارد خاصی که دارند معمولاً دچار تغییراتی اساسی از نظر شکل ظاهری نمی شوند. تنها تغییراتی که از این محصول می توان انتظار داشت، قرار دادن دسته بندی های جدید رنگی و تغییر شکل و الیاژ پایه هاست.

  بیشتر بخوانید: مبل چستر چیست؟

تفاوت مبل چستر جدید و مبل چستر کلاسیک:

اگر شما هم مدل های قدیمی تری از مبل چستر را مشاهده کرده باشید (مبل چستر کلاسیک) دارای رنگ های محدود و شکلی خاص و سلطنتی است. این موضوع اما امروزه دستخوش تغییرات زیادی شده که در نهایت استفاده از این نوع مبلمان را برای عموم مردم هم میسر کرده است.

 تغییر در سایز اصلی، طیف رنگی و پایه های مدرن از جمله این تغییرات هستند. در نهایت این تغییرات موجب شده تا مدل های به روز و جدید این مبلمان فروش هایی کلی و عمومی تر داشته باشند. این موضوع تا جایی پیشرفته که شما می توانید برای هر نوع دکوراسیون و فضایی اعم از اداری یا خانه از مدل های مختلف و مناسب مبلمان چستر استفاده کنید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

 

ارسال نظر

زهرا :
3 0
منم عاشق رنگ طوسی بودم و با کمک شما تونستم مبل چستر طوسی رو با زرشکی ست کنم و خیلی مبلم شیک و قشنگ شده
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()