02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 14 مرداد 1401 در ساعت 20 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
تزئین اتاق خواب با نور پردازی

نور پردازی اتاق خواب 

یکی از نکاتی که باید در زمان تزئین اتاق خواب با نورپردازی به آن توجه کنید، مدل سرویس خواب شما است. به طور مثال اگر از سرویس خواب های سلطنتی مانند سرویس خواب سلطنتی فلورانس و یا سرویس خواب سلطنتی ساحل استفاده می کنید، بهتر است از لوستر هایی با شاخه های زیاد و همین طور از جنس برنز و یا استیل استفاده کنید. شما برای تکمیل نمودن مقدار نور اتاق خواب خود می توانید از دیوار آوزیر هایی که با لوستر شما ست هستند استفاده نمایید.

تزئین اتاق خواب و سرویس خواب با نورپردازی

اما اگر جزو افرادی هستید که از سرویس خواب اسپرت مانند سرویس خواب اسپرت ماهون و یا سرویس خواب اسپرت سلنا استفاده می کنید، می تواند از لوستر های تک لامپی که محافظ آن با رنگ سرویس خواب شما هماهنگی دارد استفاده کنید. هم چنین برای داشتن روشنایی بیش تر این امکان برای شما فراهم است تا از ریسه های نور نیز استفاده نمایید. 

شما می توانید این ریسه ها را بر روی دیوار و یا پرده اتاق خواب و همین طور در قسمت بالایی تخت (تاج تخت) نصب کنید و روشنایی مورد نیاز خود را در اتاق خواب تامین کنید.

به رنگ نور دقت کنید.

ابتدا مشخص کنید که هدف شما از تزئین اتاق خواب با نورپردازی تامین روشنایی اتاق خواب است و یا می خواهید صرفا به عنوان یک دکور آن را در اتاق خواب خود داشته باشید؟ هم چنین باید در نظر بگیرید که در زمان تزئین اتاق خواب با نورپردازی، چه رنگ نوری مناسب و به سلیقه شما می باشد.

به طور مثال اگر جزو افرادی هستید که با نور های زرد رنگ خسته می شوید و احساس آرامش نمی کنید، بهتر است از لامپ های استفاده کنید که پخش نور آن ها به رنگ سفید می باشد. هم چنین بهتر است توجه داشته باشید که می خواهید تزئین اتاق خواب با نورپردازی، به عنوان چراغ خواب هم استفاده کنید یا نه.

 اتاق خواب و تزئین آن با نورپردازی

خیلی از افراد در جهت صرفه جویی در هزینه ها و همین طور نداشتن فضای کافی برای وسایل و لوازمی مانند چراغ خواب، سعی می کنند نور اتاق خواب را به گونه ای انتخاب کنند تا امکان استفاده از آن به عنوان چراغ خواب را هم داشته باشند.

به همین جهت به شما توصیه می کنیم که پیش از اقدام به تزئین اتاق خواب با نورپردازی، نوع نیاز خود را مشخص کنید.


 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب، 100% قبل از خرید بخوانید!

 

لامپ های مخفی را فراموش کنید.

یکی دیگر از ایده های تزئین اتاق خواب با نورپردازی، می تواند استفاده از نور های مخفی باشد. این نور ها به صورت ریسه ای در بازار موجود هستند و شما می توانید بسته به سلیقه خود و رنگی که مد نظر دارید، ریسه نور مخفی دلخواه خود را خریداری کنید.

به شما توصیه می کنیم که حتما رنگ مناسبی از ریسه نور مخفی را انتخاب کنید که به شما احساس آرامش بدهد و در زمان استراحت، باعث اشفتگی شما نشود.

محل قرار گیری ریسه نور مخفی را جدی بگیرید.

حال که به سراغ ریسه نور مخفی رفته اید، باید مشحص کنید که می خواهید آن را در کدام قسمت از اتاق خواب خود نصب کنید. تزئین اتاق خواب با نورپردازی می تواند دارای چالش های زیادی باشد که باید یک به یک آن ها را در نظر بگیرید. در غیر این صورت دکوراسیون اتاق خواب شما آشفته به نظر خواهد رسید.

کاربرد ریسه برای نورپردازی اتاق خواب

به طور مثال اگر از سرویس خواب اسپرت ساینا استفاده می کنید، می توانید ریسه نور مخفی را در زیر تاج تخت نصب کنید. یا سرویس خواب اسپرت اسکار به شما این امکان را می دهد تا ریسه نور مخفی را دقیقا در داخل شلف های تاج تخت قرار دهید.

یا اگر می خواهید که از ریسه نور مخفی در سایر بخش های سرویس خواب و اتاق خواب خود استفاده کنید، می توانید آن را در قسمت بالایی میز آرایش سرویس خواب اسپرت ویونا نصب نمایید.

به طور کلی باید توجه داشته باشید که در زمان استفاده از ریسه نور مخفی در جهت تزئین اتاق خواب با نورپردازی، بهتر است که ریسه نور چندان مشخص نباشد تا روشنایی که از خود تولید می کند، به دکوراسیون اتاق خواب شما جلوه چشم گیری تری ببخشد.

از نصب آینه غافل نشوید.

آینه و نورپردازی اتاق خواب

آینه یکی از اجزای اصلی دکوراسیون هر اتاق خوابی به شمار می آید که شما می توانید با نصب مدل های مختلف و همین طور ابعاد و اندازه های متفاوت از آینه، نورپردازی اتاق خواب خود را زیبا تر کنید. چرا که آینه به بازتاب بیش تر نور های جاری در اتاق خواب شما کمک کرده و می تواند یکی از عناصر برای تزئین اتاق خواب با نورپردازی به حساب بیاید.

آینه ها مدل های مختلف و متفاوتی دارند که شما باید در زمان خرید آن ها، ابتدا به سبک دکوراسیون اتاق خواب خود دقت کنید. هم چنین در نظر داشته باشید بهتر است از نصب دو آینه هم اندازه و یک شکل درست مقابل یکدیگر خودداری کنید.

اگر تصمیم دارید که دو آینه را در مقابل هم و بر روی دو دیوار نصب کنید، بهتر است آن ها را با اختلاف از یگدیگر نصب نمایید. در این صورت ظاهر جالب تری به دکوراسیون اتاق خواب شما داده خواهد شد.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

سمانه :
0 0
چقدر ایده های جذابی برای دکوراسیون اتاق خوابم استفاده کردم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()