02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 دی 1402 در ساعت 10 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
بررسی ویژگی سرویس خواب مدرن و دونفره

ویژگی سرویس خواب 2 نفره مدرن چیست؟

سرویس خواب جزء جدایی ناپذیر در هر اتاق خوابی است که مدل و طرح آن می تواند در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر گذار باشد. ویژگی یک سرویس خواب خوب و با کیفیت از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد .

اتاق خواب دونفره مدرن، شیک و جذاب :

سرویس خواب اتاق خواب مدرن که از چوب یا فراورده های چوبی ساخته می شوند و در تولید آنها به انتخاب رنگ و طرح توجه ویژه ای می شود، بسیار زیبا و با دوام هستند. در این سرویس ها علاوه بر چوب از پارچه ها هم استفاده می شود پس میتوان گفت این سرویس ها تا حدودی دارای سبک مینیمالیست هستند.

سرویس خواب های مدرن معمولا بسیار ظریف و بدون تزئینات اضافی و کاملا متفاوت از دیگر سبک ها می باشند. در نهایت با تهیه این سرویس خواب ها در هزینه و مواد اولیه مصرفی به میزان قابل توجهی صرفه جویی می شود که این موضوع به معنای عدم کیفیت تلقی نمی شود.

 اتاق خواب شیک دو نفره

در واقعیت برای سرویس خواب مدرن می­توان یک نوع طراحی مهندسی شده تصور کرد. این سرویس خواب ها در رنگ­های ترکیبی خاکستری، طوسی، سفید، مشکی و کرم طراحی و ساخته می­شوند. برخی از انواع آن دارای طراحی موج­دار هستند که نمای خاصی را به اتاق‌خواب شما می­دهد البته انتخاب این نوع بستگی به سلیقه افراد دارد و اینکه تا چه حد تمایل دارند که یک اتاق‌خواب خاص داشته باشند.

اجزای سرویس خواب دو نفره :

سرویس خواب دو نفره شامل: تخت خواب دو نفره و آینه و میز و صندلی آرایشی و کمد لباس و پاتختی هستند. اینها قسمت های استاندارد، معمول و لازم برای یک سرویس خواب است. برخی سرویس خواب ها دارای یک جزء اضافی به نام پاف نیز هستند که در پایین تخت قرار می گیرد. پاف جزء اصلی سرویس خواب دو نفره نیست و وجود آن تنها یک مزیت محسوب شده و عدم وجود آن نقص به شمار نمی آید.

سرویس خوابی انتخاب کنید که این ویژگی ها را داشته باشد:

 1- جنس سرویس خواب: تخت خواب دو نفره شما نباید به گونه ای باشد که بعد چند سال استفاده هنگام غلطیدن صدا بدهد پس حتما سرویس خوابی بادوام تهیه کنید.

2- ابعاد تخت خواب دو نفره: تخت خواب های متوسط با عرض ۱۶۰ سانتی متری برای تخت خواب های دو نفره مناسب هستند .

در انتخاب تخت خواب حتما به ابعاد اتاق و قد و وزن خود توجه کنید، تخت خواب حتما باید از قد شما بلند تر باشد و بهترین ارتفاع ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر بالاتر از سطح اتاق است.

3- تشک، بالشت، پتو: اگر در ناحیه کمر، گردن یا زانو احساس درد دارید حتما قبل خرید این موارد به توصیه های پزشک توجه کنید. تشک انواع مختلفی دارد تشک های فنر دار، فومی و بادی.

تشک های فنردار رایج ترین نوع تشک ها هستند که استاندارد آنها بوسیله تعداد فنرهای آنها تشخیص داده می شود.

 بسیاری از افراد دوست دارند از فضای زیر تخت‌ها استفاده کنند در این صورت می توانید تخت‌هایی که در زیر خود باکس دارند را انتخاب کنید؛ این کشوها نظم دهی را در اتاق شما راحت‌تر می‌کنند.

اتاق خواب دونفره شیک مدرن

از دیگر ویژگی های سرویس خواب دو نفره مدرن رنگ آن می باشد . این رنگ بایستی با دکوراسیون همخوانی داشته باشد. از طرفی اگر رنگ های چوبی یا ساده مانند سفید و مشکی را انتخاب کنید هیچ گاه از مد نمی افتند. این نکته حائز اهمیت می باشد که انتخاب رنگ های سرد برای تخت خواب مانند آبی، سبز روشن و ... باعث ایجاد آرامش بیشتر برای شما در هنگام خواب می گردد.

دیگر مورد مهم که از ویژگی های مدل سرویس خواب خوب برای اتاق خواب می باشد این است که قیمت مناسبی داشته باشند، البته همیشه قیمت را در کنار کیفیت بالا در نظر بگیرید و کیفیت را فدای قیمت نکنید.


 بیشتر بخوانید: مرکز فروش سرویس خواب در تهران


 جنس و متریال استفاده شده در سرویس خواب :

شاید اولین و مهمترین عامل در انتخاب یک سرویس خواب جنس آن باشد. سرویس خواب های موجود در ایران عموما از ۴ ماده ساخته می شوند. فلز، ورق ملامینه، ورق ام دی اف و چوب. سرویس خواب چوبی از ام دی اف گرانتر است و سرویس خواب ام دی اف از ملامینه گرانتر است.

سرویس خواب های دو نفره فلزی از جنس آهن هستند و تقریبا همه قسمت های آن از فلز ساخته شده است. قیمت سرویس خواب دو نفره شامل تخت خواب، میز آؤایش و دو پا تختی و دارای قسمت های معمول سرویس خواب هستند اما ظرافت سرویس خواب های چوبی را ندارند. تخت خواب های دو نفره چوبی با توجه به نوع طراحی که دارند، هم می توانند برای اتاق خواب با سبک مدرن، کلاسیک، فرانسوی مناسب باشند.

نوع مرغوبتر از ورق ملامینه، ورق های ام دی اف هستند. مغذ این ورق بسیار فشرده می باشد و مانند ورق ملامینه یک روکش بر روی آن قرار داده می شود. اگر بخواهیم این دو جنس را باهم مقایسه کنیم می توانیم بگوییم که اولا ملامینه از نظر قیمتی ارزانتر از ام دی اف است و ثانیا ملامینه در برابر آب و رطوبت مقاوم نیستند و در صورتیکه در مقابل رطوبت قرار بگیرند باد کرده و از حالت طبیعی خود خارج می شود .

 ویژگی یک تخت دو نفره مدرن :

امروزه استفاده از سرویس های خواب در اتاق خواب بسیار رایج گشته است. سرویس های خواب دو نفره مدرن شامل اقلامی می باشند که در کنار تخت خواب به فروش می رسند مانند میز آرایش، پاف، کمد، و .... انتخاب آنها گاه به بودجه و نیاز شما بستگی دارد. چوب مناسب برای ساخت تختخواب می تواند متفاوت باشد که انتخاب آن بستگی به سلیقه و میزان هزینه ی پرداختی بودجه ی شما دارد.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()