02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 5 فروردین 1401 در ساعت 16 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
راهنمای چیدمان مبل ال

راهنمای چیدمان مبل ال

انتخاب سبک و مدل مبلمان برای منزل امری مهم و درعین حال حساس و دشوار می‌باشد چون قرار است از میان این همه محصول متنوع و به روز، مبلی را پیدا کنید که مورد پسند تمام اعضای خانواده می‌باشد تا همگی در زمان استفاده از آن احساس رضایت داشته باشید، در چنین مواقعی انواع مبل ال به مصرف‌کنندگان توصیه می‌شود چون واقعا عامه پسند و راحت هستند.

انواع مبل ال

یکی از دلایل فروش بالای مبل ال، انعطاف پذیری آن در چیدمان است، یعنی بخاطر ساختار خاص چند تکه‌ای که دارد خریدار می‌تواند با توجه به ابعاد فضا و نوع نیازش به راحتی اجزا را جا‌به جا کند، پس قاعده خاصی برای ترتیب چیدن مبل وجود ندارد اما رایج‌ترین حالت‌های چیدمان شکل‌های ال و یو مانند بوده که یک مدل ایده ‌ال برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های صمیمانه خانوادگی است.

راهنمای چیدمان مبل ال دیجی چوب

دکوراسیون مبل ال

گاهی اوقات مبل ال در منازل بزرگ حکم مرز بندی دارد و منجر به ایجاد فضای مستقل می‌شود و حتی میتوان آن را به صورت یک جزیره دنج و آرامش بخش جای گذاری کرد و در نهایت این شما هستید که بدون هیچ قاعده خاصی نوع چیدمان دلخواهتان را انتخاب می‌کنید مثلا اگر قصد برگزاری جلسات رسمی گفتمان دارید بهتر است تکه‌های مبل ال را رو به روی هم قرار دهید و بعد از اتمام کار در کسری از ثانیه آن را به حالت اولیه بازگردانید.

چیدمان مبل ال، واقعا متنوع است و این ساختار خانه شماست که چگونگی ترکیب تکه‌های مبل را مشخص می‌کند به طور مثال در منازل کوچک مبل بیشتر کنج دیوار در فضای اتاق نشیمن و مقابل تلویزیون قرار داده می‌شود.

راهنمای چیدمان مبل ال دیجی چوب

خرید مبل ال مناسب

فرقی ندارد خانه‌تان کوچک است یا بزرگ، معماری و دکوراسیون آن مدرن است و یا سنتی، چرا که انواع مبل ال برای هر سبک و سلیقه‌ای طراحی و تولید می‌شود، منتهی خیلی مهم است که در زمان خرید از قبل اطلاعات کافی نسبت به اندازه‌های فضای مورد نظر داشته باشید، چه بهتر اگر کمی بیشتر هزینه کنید و مبل ال با کیفیت بخرید تا به اندازه کافی مقاوم و بادوام باشد چون قرار است آن را مدام جابه‌جا کنید و به شکل دلخواهتان دربیاورید.

مبل ال این امکان را به شما می‌دهد که از فضای محدود خانه کوچکتان به بهترین نحو بهره ببرید و دیگر نگران کمبود جا برای مهمانی‌هایتان نباشید چون این سبک از مبلمان در بزرگتر به نظر رسیدن فضا تاثیر به سزایی دارد و جو خانه را برای هر گونه دورهمی و استفاده روزمره مساعد می‌کند.

بعضا در خانه‌های بزرگ و جادار، خانواده‌های پرجمعیت از ترکیب دو دست مبل ال برای ایجاد کنج دلنشین و فضای راحت‌تر استفاده می‌کنند چون انواع مبل ال با چیدمانی شیک و زیبا، فوق‌العاده راحت هستند و منجر به ایجاد فضای مستقل در اتاق نشیمن می‌شوند.

راهنمای چیدمان مبل ال دیجی چوب

مبل ال کلاسیک یا مدرن؟!

مبل ال نیز همان بقیه انواع مبل براساس شکل و ساختار دسته بندی می‌شود، معمولا آنهایی که پهن‌تر هستند در دسته سبک مدرن قرار می‌گیرند درحالی که مبل ال ظریف‌ نسبتا ظاهر کلاسیک‌تری دارد، به طرفداران سبک کلاسیک توصیه میکنم به سمت خرید مبل ال چستر فیلد بروند چون با هر محیط و سلیقه‌ای سازگار است و با یک جا‌به‌جایی کوچک از مبل رسمی شرکت به یک مبل پهن برای دراز کشیدن مقابل تلویزیون تبدیل می‌شود و از لحاظ زیبایی بصری واقعا خیره کننده است، پس سعی کنید با انتخاب درست بهترین لحظات زندگیتان را روی این نوع مبلمان شیک و به روز تجربه کنید.

خرید مبل ال و نکات کلیدی

در مدل‌های مختلف تعداد تکه‌های مبل متفاوت است از دوتکه تا تعداد قطعات بیشتر، پس هنگام خرید به این مسئله توجه کنید.

راهنمای چیدمان مبل ال دیجی چوب

قبل از اقدام کردن برای خرید، متراژ فضا، هدف و نیازتان را مشخص کنید تا تنوع زیاد محصولات شما را دچار آشفتگی نکند.

اگر همیشه نگران مرتب به نظر رسیدن خانه کوچکتان هستید، بهتر است روکش‌های ساده و بدون طرح انتخاب کنید چون شما را به هدفتان نزدیک خواهد کرد، رنگ‌های خنثی فضا را بزرگتر نشان می‌دهند و مبل از مرکز توجه خارج می‌شود.

درمورد سبک و سلیقه مورد علاقه‌تان تحقیق کنید و از قیمت نسبی آن آگاه شوید، حتی به تعداد قطعات مبل ال براساس نیازتان فکر کنید تا تصمیم گیری برایتان راحت‌تر شود.

راهنمای چیدمان مبل ال دیجی چوب

مسئله جنس مبل ال خیلی اهمیت دارد چون قرار است بیشتر وقت خود را درکنار خانواده روی آن سپری کنید و حتی حالت قرار گرفتن قطعات را مدام تغییر دهید پس باید تمام متریال استفاده شده در ساخت مستحکم باشند.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

محسنی :
0 0
سلم وقت بخیر ابعاد مبل ال چنده و میشه تعداد کوسن رو اضافه کرد
مدیریت :
0 0
سلام و احترام ابعاد ال لاوین 310 در 310 هست کوسن هر تعداد بخواید میتونید اضافه کنید.
کمالی :
0 0
میشه رنگ پارچه و جنس پارچه رو در مبل ال تغییر داد
مدیریت :
0 0
سلام و احترام رنگ و جنس پارچه به سلیقه شما قابل تغییر هست
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()