02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 6 آبان 1402 در ساعت 38 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
تعمیر یا خرید مبل جدید + فیلم

آیا تعمیر مبل به صرفه است! تعمیر مبل یا خرید مبل جدید؟


 



بیشتر خانواده ها با این سوال پر تکرار خیلی مواجه می شوند که تعمیر مبل یا خرید مبل جدید ،کدام به صرفه تر هست؟

این سوال که در طی سال همیشه مطرح می شود اما در اواخر سال به میزان زیادی دغدغه اکثر خانواده ها محسوب می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا از چند منظر تعمیر مبل یا خرید مبل جدید را مورد بررسی قرار دهیم و برای شما توضیح دهیم.

شما در حقیقت در تشخیص این که برای تعمیر یا خرید مبل جدید اقدامی انجام دهید باید نوع مبلمان تان را شناسایی کنید و در صورتی که از لحاظ قیمتی برای شما مناسب بود می توانید یکی از روش ها را انجام دهید. به یاد داشته باشید که در بازار انواع مبلمان با طرح های گوناگون وجود دارند اما این تقسیم بندی که در ادامه برای شما انجام می دهیم باعث می شود با ذهنیت و شناخت بیشتری اقدام به خرید یا تعویض مبلمان منزل تان نمایید.

مقاله تعمیر مبلمان یا خرید مبل جدید ! کدام بهتر است

انواع مبلمان راحتی

  • مبل راحتی: یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع مبل است که اکثرا از لحاظ ظاهری طوری طراحی شده که تمام بخش های آن در زیر پارچه قرار بگیرد.
  • مبل چستر: اگر از دوست داران دکوراسیون داخلی مدرن یا کلاسیک هستید این مبل با لمسه دوزی های زیاد و متنوعی که بر روی بدنه خود دارد می تواند نیاز شما را به این سبک از مبلمان برطرف کند.
  • مبل ال: به دلیل این که اکثر خانه ها با متراژ کم و به صورت آپارتمانی ساخته شده اند این مبل که از حرف L لاتین گرفته شده برای این مدل خانه ها طراحی و تولید می شوند که از پر تقاضاترین انواع مبلمان راحتی به شمار می رود.

مقاله تعمیر مبلمان یا خرید مبل جدید ! کدام بهتر است

انواع مبلمان استیل

  • مبل استیل: از لحاظ طراحی ظاهری و فرم بدنه، این مدل مبل تفاوت زیادی با مبمان راحتی دارد. زیرا بدنه مبل استیل که به صورت چوبی است در بیرون و با منبت کاری هایی که روی آن به صورت هنرمندانه انجام شده است قابل دیدن بوده اما قسمت تاج و دسته مبل راحتی در زیر قرار می گیرد و نمایان نیست.
  • مبل کلاسیک: می توان تنها تفاوت مبل کلاسیک با مبل استیل را فرم منبت کاری که روی آن ها انجام شده و در ارتفاع تاج مبل آن ها دانست. در واقع تاج مبل کلاسیک به نسبت مبل استیل بلندتر و پر منبت تر طراحی و ساخته می شود.
  • مبل سلطنتی: اگر از خانه بزرگ برخوردار هستید این مدل مبل که مناسب دکوراسیون اشرافی است را به شما پیشنهاد می کنیم. مبل سلطنتی از ارتفاع تاج خیلی بلند و با طرح منبت کاری درشت قابل شناسایی است.

مقاله تعمیر مبلمان یا خرید مبل جدید ! کدام بهتر است

مبل نو بخریم یا تعمیر کنیم؟ آیا تعمیر مبل به صرفه است؟

تا اینجا با انواع مبلمانی که شما ممکن است در خانه داشته باشید یا در بازار با آن ها مواجه شوید را می شناسید. حالا وقت آن رسیده که با بودجه سنجی مناسب دست به انتخاب یکی از گزینه های تعمیر مبل یا خرید مبل جدید بزنید. در این مرحله به شما روش های بسیار کاربردی و مناسبی را پیشنهاد می کنیم.

 مقاله تعمیر مبلمان یا خرید مبل جدید ! کدام بهتر است

اگر شما تشخیص داده اید که وقت تغییر دکوراسیون داخلی است و قصد تعمیر مبل تان را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که اگر مبل شما در دسته مبلمان راحتی که در بالا به آن ها اشاره شد قرار دارد بهتر است که مبل راحتی جدید خریداری کنید زیرا هزینه تعویض آن با خرید مبل جدید حدودا برابر است. به همین جهت به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید راحت و بدون واسطه و همچنین قیمت مناسب از سایت دیجی چوب اقدام به خریداری محصول مورد نظرتان کنید. همچنین دیجی چوب با ارائه انواع مبلمان از پیشتازان عرصه فروش اینترنتی و امن محصولات چوبی و مبلمان در ایران محسوب می شود.

  بیشتر بخوانید: مبل چستر چیست؟

اگر مبل خانه تان در گروه مبلمان استیل قرار دارد باید توجه داشته باشید که این مدل مبل در بازار از قیمت به مراتب بالاتری از مبلمان راحتی قرار دارد و بهتر است برای کنترل هزینه ها و همچنین استفاده از حداکثر پتانسیل این نوع مبلمان اقدام به تعمیر و رویه کوبی با پارچه جدید برای مبل کنید زیرا بهترین گزینه و مقرون به صرفه ترین کاری که می توانید برای تغییر این نو مبلمان انجام دهید تعمیرات است.

 

هزینه تعمیر مبل راحتی، تعمیر و رویه کوبی مبل شامل چه مواردی می‌شود؟

فرآیندی که به رویه کوبی مبل معروف است در واقع به تعمیرات مبل گفته می شود به صورتی که پارچه مبل را می شکافند و بعد از آن اسفنج یا فوم کهنه و بکار رفته شده را با نوع جدید جایگزین می کنند. در ضمن اگر مبل تان از لحاظ رنگ آسیب دیده است بهترین کار در فرآیند تعمیر بعد از کندن پارچه و بیرون آوردن اسفنج یا فوم مبل را برای انجام عمل رنگ کاری به کارگاه انتقال دهند تا بخشی از مبل یا کل قسمت ها را رنگ بزنند. در نظر داشته باشید که کل فرآیند تعمیرات مبل با دقت انجام شوند تا بعد از اتمام کار با مبلی نو و جذاب رو به رو شوید. همچنین تعمیرات مبل اگر به درستی و با دقت انجام شوند می تواند به صورت قطعی نیاز شما به خرید مبل را برطرف کند.

 

در صورت نیاز به مبل با کیفیت و قیمت مناسب از کجا بخریم؟

هر مدل با هر تنوع رنگی که با سلیقه شما هماهنگ باشد را می توانید در سایت دیجی چوب به راحتی پیدا کنید و به یاد داشته باشید دیجی چوب در بین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده کالا و خدمات باکیفیت به خریداران، به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین محصولات چوبی و همچنین خرید نقدی و اقساطی شناخته می‌شود و فرصتی را برای مشتریان سراسر کشور به وجود آورده تا به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن بتوانند تمامی محصولات را به‌صورت امن و راحت خریداری کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا به سایت دیجی چوب مراجعه کنید و بر اساس سلیقه تان هر محصولی که مدنظرتان هست را خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

محمدی :
0 0
منم مبلم رو از شما خریدم خیلی به صرفه تر از تعویضش برام دراومد
مدیریت :
0 0
سلام مبارکتون باشه رضایت شما شعار کار ماست
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()