سبد خرید 0

خرید اقساطی دیجی چوب

خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب از دیجی چوب

خرید اقساطی سرویس خواب و مبلمان از دیجی چوب

پس از انتخاب سرویس چوبی مورد نظر، پرداخت و قیمت آن می تواند به چالش و دغدغه تبدیل شود. امکان خرید اقساطی مبلمان راحتی و استیل یا تخت خواب های دو نفره، این دغدغه را به رفاه تبدیل می کند. اغلب فروشنده هایی که فروش قسطی مبل و سرویس خواب را ارائه می دهند تعداد اقساط کمتر از 6 ماه دارند. با اینکه ایده خوبی است اما هنوز به دلیل کم بودن تعداد قسط ها، هر ماه مبلغ قابل توجهی باید پرداخت کنید. دیجی چوب با همکاری بانک ملت مجموعه جت وام توانسته است شرایط خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب را با اقساط بلند مدت 12 و 24 ماهه فراهم کند تا افراد بیشتری بتوانند با کمترین بودجه، شیک ترین لوازم چوبی را برای جهیزیه یا منزل تهیه کنند.

بدون نیاز به ضامن

فقط با یک برگ چک صیادی

فرایند کاملا آنلاین

از خونه درخواست وام بده

خرید اقساطی مبلمان بدون پیش پرداخت

مبلمان و دکوراسیون، شخصیت خانه را نشان می دهند و برای همین مهم است که از چه لوازمی استفاده می کنید. از طرفی افزایش قیمت مواد اولیه و دستمزدها، روی هزینه نهایی مبل ها اثر می گذارد. بهترین ایده این است که شرایط خرید اقساطی مبلمان منزل فراهم شود، اهمیت آن وقتی برجسته می شود که در آستانه تهیه جهیزیه باشید. در چنین موقعیتی مزیت پرداخت قسطی خودش را بیشتر نشان خواهد داد.

ثبت نام سریع

سرویس خواب اقساطی بدون پیش پرداخت برای جهیزیه

سرویس خواب از ضروری ترین قسمت های جهیزیه است. معمولا اجناس باکیفیت، قیمت بیشتری هم دارند، بنابراین پرداخت هزینه آن ها برای درامدهای معمولی با مشکل مواجه می شود. خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره برای جهیزیه، به عنوان یک راه حل خوب کمک می کند شیک ترین و باکیفیت ترین انواع را سفارش دهید.

شرایط خرید اقساطی مبلمان بدون ضامن

این یک همکاری دو طرفه بین دیجی چوب و جت وام می باشد. به این صورت که شرکت جت وام به عنوان تامین کننده زیرساخت های بانک ملت، شرایط خرید اقساطی مبلمان یا سایر اجناس را از فروشگاه های اینترنتی عضو این طرح فراهم کرده است و با واریز وجه وام خرید کالا شما می توانید با هر کارت بانکی عضو شبکه شتاب که معرفی کنید، پرداخت خود را انجام دهید و لازم نیست حتما از ملت کارت استفاده کنید.

نحوه ثبت نام وام 10 تا 50 میلیون تومانی

ابتدا باید در کلاب جت وام عضو شوید و طرح مورد نظرتان را، از یک ساله تا 5 ساله انتخاب کنید. برای عضویت یک ساله، مبلغ یک میلیون تومان پرداخت می کنید و به این ترتیب می توانید وام 10 میلیون تومانی برای خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب دریافت کنید.

این رقم می تواند با نوع عضویت شما به 50 میلیون تومان هم برسد. با عضویت در کلاب جت وام از کلی تخفیف خرید خدمات از سایت های مختلف تفریحی و بیمه ای را خواهید داشت.

ضمانت نامه وام کالا چیست؟

تنها ضمانت نامه ای هم که لازم است فقط یک برگ چک می باشد که به صورت آنلاین روی سایت جت وام بارگذاری می کنید. به این ترتیب کارت بانکی شما شارژ می شود و قابل پرداخت روی دستگاه کارتخوان می باشد. در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری پرداخت را در دفتر دیجی چوب انجام دهید یا همکاران ما برای کشیدن کارت به محل شما، خدمت برسند.

ثبت نام سریع

مزیت شرکت در کلاب جت وام

مزیت این طرح علاوه بر خرید قسطی سرویس خواب و مبل، این است که می توانید از تخفیف های فروشگاه های عضو این طرح و نه فقط دیجی چوب، استفاده کنید. فروشگاه های آنلاین این طرح، با ارائه تخفیف های 10 تا 50 درصدی آن هم در هر ماه، قدم دیگری برای حمایت از مشتری برداشته اند.

سوالات متداول:

1- آیا برای خرید ضامن لازم است؟

نه خیر و تنها ضمانت نامه چکی است که در سایت جت وام بارگذاری می کنید.

2- برای ساکنین غیر از تهران نحوه خرید چگونه است؟

می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید زحمت کشیدن کارت را تقبل کنند یا کارت بانکی تان را با پست ارسال کنید تا پرداخت انجام شود.

3- سقف خرید چقدر می باشد؟

از 10 تا 50 میلیون تومان

4- کدام محصولات را می توانم قسطی تهیه کنم؟

خرید قسطی مبل راحتی، استیل، چستر، تخت خواب شو، ال و سرویس خواب های دو نفره را شامل می شود و محدودیتی از این نظر ندارید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()