02141256562
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
ابعاد آینه کنسول
سبک آینه کنسول
جنس بدنه آینه کنسول
کالا برای:

آینه کنسول

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

آینه کنسول

آینه کنسول یکی از مهم ترین وسایل در یک خانه شیک است. دکوراسیون خوب، باید در عین زیبایی، کارامد هم باشد. خصوصا برای خانه‌ های کوچک و فضا های محدود، این امر بیشتر به چشم می ‌آید. آینه کنسول یکی از اجزای دکوراسیون است که علاوه بر زیبایی، کمد ها و کشو های آن، فضایی را برای قرار دادن برخی وسایل در اختیار شما می ‌گذارند. شما می‌ توانید از آینه کنسول پذیرایی در سالن خود استفاده کنید و زیبایی و جذابیت خانه خود را افزایش دهید. آینه کنسول از جنس ‌های مختلفی ساخته می ‌شود. بسته به سلیقه و بودجه خود می ‌توانید محصول موردنظر خود  مثل آینه کنسول پلیمری  را خریداری کنید.

یکی از اجزای مهم کنسول، اینه است که در کنار زیبایی، فضا را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین با خرید یک آینه و کنسول زیبا، جذابیت را به خانه خود هدیه کنید.

آینه کنسول شیک و جدید سبب می شود تا فضای خانه شما متحول شود. با انتخاب آینه کنسول مدرن با طرح ساده، یک محصول کاربردی و زیبا را خریداری کنید که به هیچ وجه از آن خسته نشوید. در انتخاب این محصول باید دقت کنید چرا که محل قرارگیری کنسول معمولا در ورودی منزل است و آینه کنسول اولین چیزی است که  هر کسی که وارد خانه شود، آن را می بیند. پس باید به شیک بودن آن توجه کنید. آینه کنسول آینه ای، چوبی، برنزی و برنجی از انواع آینه کنسول شیک و جدید به حساب می آیند.

ست آینه کنسول و میز تلویزیون

خرید آینه کنسول

در زمان خرید اینه کنسول باید به موارد مختلفی توجه کنید که یکی از مهم ترین این موارد جنس محصول است. آینه کنسول از جنس های چوب، ام دی اف، آینه، فلز و غیره ساخته می شود. طراحی این محصول مورد دیگری است که باید در زمان خرید آینه کنسول به آن دقت کنید. شما می توانید بر اساس دکوراسیون منزل خود، از انواع اینه کنسول مدرن و سلطنتی استفاده کنید.

اینه کنسول جدید

این روزها بیشتر خانه‌ ها به سبک مدرن طراحی می‌ شوند؛ بیشتر افراد برای خرید آینه کنسول جدید، به دنبال طرح ‌های مدرن می‌روند. این محصولات با مصالح و تکنولوژی ‌های جدید و در اشکال هندسی ساخته می ‌شوند. برای تهیه میز آینه کنسول جدید معمولا از کروم یا شیشه استفاده می ‌شود. در طراحی این محصولات مدرن، بیشتر از اشکال چند ضلعی‌ بهره می ‌برند. شما هم می ‌توانید انواع آینه کنسول پذیرایی جدید را در مدل‌ های مختلف در میان این محصولات مشاهده کنید. آینه کنسول مدل های دایره ای در میان انواع دیگر، طرفداران بیشتری دارند.

توجه زیاد به دکوراسیون خانه ها سبب شده تا  برخی افراد دوست داشته باشند وسایل منزلشان با هم ست باشند و رنگ و مدل وسایلشان با هم هماهنگ باشد. اگر شما هم جزو این دسته هستید، می توانید ست آینه کنسول میز تلویزیون را خریداری کنید.

قیمت آینه کنسول

امروزه خرید آینه کنسول طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل هم تولیدکننده ‌ها سعی دارند از طرح‌ ها و مواد مختلف در ساخت این محصولات استفاده کنند تا همه افراد بتوانند بسته به بودجه خود، آینه کنسول مورد نظرشان را خریداری کنند. قیمت اینه کنسول اسپرت به موارد مختلفی بستگی دارد. مدل، طرح و مواد استفاده شده در ساخت این محصول، قیمت آن را تعیین می‌ کند. به طور کلی آینه کنسول کار شده با منبت یا معرق، نسبت به میز های مدرن، قیمت بیشتری دارد. قیمت آینه کنسول ارزان از جنس‌ هایی همچون فایبرگلس ساخته می ‌شود و طراحی ساده ‌ای دارد و دارای منبت‌ کاری و کنده‌ کاری نیست.

ست اینه کنسول چوبی و میز تلویزیون

 

مدل آینه کنسول لاکچری هم برای خانه‌ هایی با مبلمان سلطنتی و استیل مناسب است. معمولا این نوع آینه کنسول در رنگ‌ های قهوه ‌ای و طلایی تولید می ‌شود و جزییات زیادی در طراحی آن ‌ها به چشم می ‌خورد. جنس آینه کنسول لاکچری اغلب از برنز و برنج است و هنر و منبت‌کاری زیادی روی آن انجام می‌ شود.

انواع مدل آینه کنسول

در این قسمت انواع مدل آینه کنسول را بررسی می کنیم. این محصولات دارای مدل های مختلفی هستند. آینه کنسول اسپرت، آینه کنسول سلطنتی، آینه کنسول ام دی اف، آینه کنسول معرق و غیره. شما باید با توجه به دکوراسیون منزل خود، مدل مناسب را انتخاب کنید. آینه کنسول در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شود. شما می توانید با تماشای عکس آینه کنسول، از بین انواع آینه کنسول طوسی، آینه کنسول طلایی، آینه کنسول رنگ صدفی و غیره محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آینه کنسول طوسی بیشتر در مدل های مینیمال و اسپرت دیده می شود. این رنگ، یک رنگ خنثی است و می تواند به خوبی با رنگ های دیگر هماهنگ شود. آینه کنسول طلایی هم در مدل های مینیمال و هم مدل های سلطنتی به چشم می خورد. ولی وقتی نام آینه کنسول طلایی به گوش می رسد، بیشتر یک آینه کنسول سلطنتی تداعی می شود. آینه کنسول به رنگ صدفی هم محصولی است که قابلیت هماهنگی خوبی دارد. پس در خرید آن شک نکنید.

اینه کنسول اسپرت

آینه کنسول اسپرت بهترین انتخاب برای دکوراسیون های مدرن است. در طراحی این محصول از خطوط موازی و مدل های ساده استفاده می شود.

آینه کنسول ام دی اف

اگر می خواهید یک خرید به صرفه داشته باشید، آینه کنسول ام دی اف مناسب شما است. ام دی اف مقاومت، دوام و استحکام بالایی دارد.

آینه کنسول سلطنتی

برای طراحی آینه کنسول سلطنتی از منبت کاری های زیبا و ظریف استفاده می شود. معمولا این محصول تنوع رنگی بالایی ندارد و بیشتر در رنگ های قهوه ای، سفید و طلایی ساخته می شود. آینه کنسول سلطنتی بیشتر به درد خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی می خورد. یکی از مدل های آینه کنسول سلطنتی، آینه کنسول معرق است که طرفداران خاص خود را دارد. این محصولات کارشده از ام دی اف و چوب ساخته می شوند.

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن بهترین انتخاب برای افرادی است که خانه ای با سبک مدرن دارند. این محصول به صورت مینیمال و ساده و بیشتر در رنگ های سفید و فانتزی طراحی می شود. جنس آینه کنسول مدرن معمولا از چوب و فلز است و در طرح های متفاوت ساخته می شود. شاید بتوان به جرئت گفت که کنسول مدرن می تواند منزل را به شکل بسیار خاصی زیبا و بی نظیر کنید. تزئین اتاق پذیرایی با کنسول مدرن و شیک سبک خانه را مدرن و زیبا می کند.

آینه کنسول ساده

آینه کنسول ساده همیشه طرفداران زیادی دارد و همیشه زیبا است. این محصول در طرح‌های مینیمال و مدرن تهیه می شود و تقریبا برای همه خانه ها مخصوصا خانه های کوچک کاربرد دارد. در طراحی کنسول های ساده از منبت کاری و تزیینات استفاده نمی شود و تنها خطوط صاف و مستقیم به چشم می‌خورد.

آینه کنسول عروس

معمولا برای خرید آینه کنسول عروس از انواع مدل‌ های سلطنتی و کار شده و از جنس های برنز و فلز استفاده می شود. البته این کاملا سلیقه ای است و ممکن است شخصی مدل های مدرن را به عنوان آینه کنسول عروس انتخاب کند.

آینه کنسول چوبی

آینه کنسول چوبی همانطور که از نامش مشخص است از کنسول چوبی و آینه ای با قاب چوب ساخته می شود. اگر قصد دارید یک آینه کنسول جدید چوبی بخرید، بهتر است از چوب با کیفیت استفاده کنید تا استحکام و دوام خوبی داشته باشد. معمولا کنسول های چوبی دارای قفسه ها و کشوهایی هستند که برای قرار دادن وسایل بسیار کاربردی اند.

آینه کنسول جدید چوبی یکی از پرطرفدار ترین این محصولات است که در کنار زیبایی، ماندگاری بیشتری دارد. از سوی دیگر چوب به گونه ای است که با گذشت زمان، از مد نمی افتد و جذابیت خودش را حفظ می کند. بنابراین آینه کنسول چوبی می تواند یک انتخاب به روز و شیک باشد. کنسول های کار شده چوبی برای دکوراسیون سلطنتی و مجلل و انواع ساده تر برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند.

آینه کنسول چوبی مدرن دارای طراحی مدرن و مینیمال است و خبری از کنده کاری و طرح های سلطنتی در آن نیست. شما می توانید آینه کنسول چوبی مدرن را با یک گلدان یا هر وسیله تزیینی مینیمال دیگر زیباتر کنید. یکی از انتخاب های مناسب برای دکوراسیون منزل، رنگ سفید است. شما می توانید آینه کنسول چوبی سفید را برای منزل خود خریداری کنید. چرا که هماهنگی خوبی با رنگ های مختلف دارد و فضا را باز تر می کند.

مرکز فروش آینه کنسول

اگر قصد خرید آینه کنسول را دارید، می توانید به فروشگاه های مختلف سر بزنید. برای این منظور بهتر است به بورس فروش این محصولات بروید تا بتوانید تا با تنوع اجناس از نزدیک آشنا شوید. یافت آباد، بورس آینه کنسول در تهران است. با مراجعه به این بازار می توانید تنوع زیاد اجناس را مشاهده کنید و از میان مدل ها، جنس ها، طراحی ها و رنگ های مختلف، بهترین تصمیم را بگیرید. از سوی دیگر قیمت آینه کنسول یافت آباد نسبتا مناسب است؛ چرا که در بورس یک محصول، فروشگاه ها سعی می کنند به دلیل رقابتی که با یکدیگر دارند، قیمت پایین تری را برای محصولات خود در نظر بگیرند.

اگر حوصله خرید از فروشگاه های حضوری و اتلاف وقت در ترافیک و شلوغی را ندارید و قیمت پایین تر ملاک خرید شما هست، می‌ توانید آینه کنسول مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. برای این منظور مشاوران ما در دیجی چوب شما را راهنمایی می کنند.

وجود آینه و کنسول در خانه حس زیبایی رو به دکوراسیون منزل می بخشد علی الخصوص که این میز آینه کنسول چوبی هم باشد و زیبایی و سبک ساخت مدرن خود حس زندگی را به سالن پذیرایی ببخشد. برای خرید اینه کنسول با قیمت ارزان و ظاهری شیک و مدرن با دیجی چوب همراه باشید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()