02141256562
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
ابعاد میز آرایش
سبک میز آرایش
جنس بدنه آینه کنسول
کالا برای:

میز آرایش چوبی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

میز آرایش:

این وسایل امروزه در تزئین خانه تا حدی اهمیت پیدا کرده اند که میز آرایش زیبا و شیک به‌ عنوان المان‌های اصلی در خرید جهیزیه و تکمیل آن هم در نظر گرفته می شوند. مخصوصا در سال‌های اخیر که با پیشرفت‌ مد و دکوراسیون شاهد طراحی‌های بی‌نظیری از میز آرایش خوشگل هستیم که در عین اینکه یک میز آرایش ساده هستند، بسیار لوکس و لاکچری طراحی شده اند

خرید میز آرایش:

برای انتخاب یک میز آرایش مناسب باید به موارد زیادی توجه داشت، این دسته از موارد می توانند تغییراتی بسیار زیاد در خانه شما ایجاد کنند.

خرید میز آرایش ساده و ارزان می‌تواند برای خانه شما جلوه بصری زیبایی فراهم آورده و کاربردهای مناسب و گسترده داشته باشد. میزهای آرایش در گذشته به شکل امروزی نبوده و بسیار ساده‌تر طراحی می‌شدند. در دوره های گذشته میز های آرایش تنها چارچوبی ساده بود که روی آن آینه‌ای نه ‌چندان بزرگ قرار می‌گرفت. این میزها در اکثر موارد کاربردی زینتی نداشتند و تنها برای آرایش بانوان یا اصلاح سر آقایان مورد استفاده قرار می گرفتند.  

اما امروزه شکل و مدل میز آرایش‌ ها تغییر کرده و ابعاد متفاوتی دارد میز آرایش شیک و جدید دارای کشوهای مختلف، باکس‌های گوناگون و البته سایزبندی های متفاوتی هستند. ناگفته نماند که هر کدام از این میز آرایش‌ها برای دکوراسیون و خانه‌ای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت میز آرایش:

قیمت میز آرایش جدید به عوامل متفاوتی بستگی دارد، از مدل و متریال‌های استفاده ‌شده در آن تا سایز و ابعادی که سازنده برای این میزها در نظر گرفته همگی در قیمت‌گذاری این وسیله اثرگذار هستند. اما نکته مهم در طراحی آن‌ها انواع مختلف و متفاوتی است که به بازار ارائه می‌شود. این تفاوت در انواع و گسترده بودن مدل‌های میز آرایش باعث می‌شوند هر خانواده‌ای با هر وسعت مالی بتواند یک قیمت میز آرایش اسپرت در خانه خود داشته باشد و از آن برای زیباتر کردن پذیرایی یا اتاق خواب خود بهره ببرد.  

انواع مدل میز آرایش:

همان گونه که وسایل دیگر خانه دچار تغییرات اساسی در طراحی شده‌اند میز آرایش هم ازاین قاعده جدا نیست، میز آرایش‌ها هم انواع گوناگونی داشته و نسبت به طراحی که دارند در جایگاه‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود. میز آرایش اتاق‌خواب، میز آرایش کلاسیک، میز آرایش اسپرت، میز آرایش سلطنتی، میز آرایش با ام دی اف و میز آرایش با آینه گرد همگی از انواع مختلف میزهای آرایش به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است که وجود یک میز آرایش در دکوراسیون خانه کافی است و نیازی به تعداد زیادی از میزهای آرایش وجود ندارد، بعضی از افراد میز آرایش خود را در پذیرایی خانه قرار داده و بعضی دیگر آن را رو به روی در ورودی قرار می دهند. در نهایت می توان گفت قرار دادن آن در هر کجایی از خانۀ شما امکان پذیر است و این موضوع رابطۀ مستقیمی با سلیقه و دکوراسیون خانه شما دارد.

میز آرایش عروس:

مدل میز آرایش جدید عروس را می توان یک عضو جذایی ناپذیر از وسایل اتاق عروس در نظر گرفت. درست است که میز آرایش سرویس خواب را معمولاً به همراه سرویس خواب تهیه می کنند اما برخی از عروس ها تمایل دارند میز آرایش و تخت خواب خاص و متفاوت نسب به دیگر وسایل اتاق خود داشته باشند. در سال های اخیر انواع مختلفی از میز آرایش های عروس به بازار ارائه شده که هر کدام دارای طراحی و متریالی خاص و زیبا هستند.

میز آرایش جدید:

قبل ‌از قرن ۱۸ میلادی میز آرایش تنها چارچوبی بود که روی آن یک آینه متوسط قرار می‌گرفت و برای زیبایی و آرایش مردان و زنان استفاده می‌شد. اما امروزه کاربردهای متفاوتی دارد و دلیل آن‌هم هنرنمایی نجاران قرن نوزدهم در انگلستان است. آن‌ها تغییرات اساسی در ساختمان اصلی میز آرایش دادند که به حالت های مختلفی مثل میز آرایش تاشو یا میز آرایش ریلی ایجاد نمودند و به آن باکس‌ها و کشوهایی مناسب و کاربردی اضافه کردند. این روند در نهایت منجر به تمایل نجاران و هنرمندان دیگر به تغییر میزهای آرایش شد و امروزه این روند خود به صنعتی گسترده تبدیل شده است.  

میز آرایش دخترانه:

میز آرایش تمام آینه در حقیقت آینه تمام قد شیک‌تر و مجلل‌تر هستند که در قسمتی از خانه (معمولاً در اتاق خواب) قرار می‌گیرند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان ضرورس ترین وسیله لاکچری در فضای خانه یاد کرد. میز آرایش قدی به دلیل شکل شکیل و جذابی که دارد معمولاً در فضای باز خانه مورد استفاده قرار نمی گیرد و دارای جایگاهی در کنار خود برای قرار دادن قاب عکس ‌های شاد و خانوادگی و وسایل آرایشی مورد استفاده هر روزه هستند.

در گذشته از دراور برای قرار دادن مدارک و سندهایی مهم استفاده می‌شد و بر روی آن‌هم یک آیینه قرار می‌گرفت که فضای پذیرایی خانه را بزرگ‌تر جلوه دهد. اما امروزه کاربردهای آن گسترش پیدا کرده و به دلیل المان‌های استفاده ‌شده در آن می‌توان توقعات بیشتری از آن داشت.

میز آرایش چوبی:

امروزه میز آرایش چوبی هم انواع مختلفی داشته و به سبک های مختلفی تولید می شود. از میز آرایش مدرن گرفته تا میز آرایش رنگ چوب که متریال و المان اصلی در ساخت آن ها چوب است. همگی این موارد در نهایت به کاربرد اصلی این وسیلۀ خانگی پایبند بوده و حکم یک دراور و باکس زیبا را در گوشه ای از خانه دارند.

خرید در کنار مناسب بودن قیمت میز آرایش چوبی می تواند به زیبایی و جذابیت پذیرایی شما تا حد زیادی اضافه کرده و فضایی خاص را در خانۀ شما ایجاد کند. همچنین بسیاری از افراد از میز ها برای نگه داری مدارک مهم استفاده می کنند.

میز آرایش مدرن:

در میز آرایش های مدرن بیشتر از متریال هایی مانند شیشه و فلز استفاده شده است. این میز آرایش ها دارای طراحی و ظاهر متفاوت تری هستند مثل میز آرایش چستر که نسبت به میز آرایش کلاسیک  بیشتر تمرکز بر طراحی هست. در میز آرایش مدرن سایز آینه ها هم کمی کوچکتر شده و حالتی فانتزی به خود گرفته است.

میز آرایش چراغ دار:

یکی از مهم ترین المان های میز آرایش لامپ دار اندازۀ بزرگ آینه بود. آینه هایی با قاب چوبی ساده که بیشتر میز آرایش سفید رنگ آن مورد استقبال قرار میگیرد که خود نمادی از آینه میز آرایش کلاسیک بشمار می رود. میز آرایش لامپی به طور معمول از چوب های ساده و بدون طراحی ساخته می شدند، طول عمر بالایی داشته و به طور متوسط دارای دو یا سه باکس و یک کشو در کنار خود هستند. ناگفته نماند که امروزه سبک های کلاسیک میز ارایشی هم دچار تحولات زیاد شده و می توان به هر نوع شکل آن ها را در بازار پیدا کرد. بسیاری از افراد تصور کنند میز و آینه آرایشی تنها برای فضای اتاق خواب خانه مناسب است اما این تصور کاملاً اشتباه است و از آن می‌توان در کنار درب خروجی و در کنار سایر وسایل قرار داد. وجود آینه میز آرایش در اتاق‌خواب می‌تواند موجب داشتن فضای بیشتر و امکاناتی بیشتر برای قرار دادن وسایل شخصی شما هم باشد. شما می‌توانید از کشوها و باکس‌های پایین یا کنار میز آرایش برای قرار دادن وسایل شخصی خود و حتی اسناد مهم استفاده کنید. وجود آینه بزرگ در روی میز هم می تواند فضای اتاق خواب شما را بزرگتر از آنچه هست نشان دهد

با تمامی این تفاسیر خرید میز باید همخوانی مناسبی با دیگر وسایل خانۀ شما داشته باشد تا بتواند جلوۀ بهترین به فضای داخلی خانۀ شما بدهد.

مرکز فروش میز آرایش:

بعد از کلی بررسی و جستجو عکس میز آرایش برای انتخاب مدل و طرح دلخواه باید برای خرید اقدام نمود ومحلی یا تولیدی میز آرایش در تهران یا محل زندگی خود پیدا کنید که بتوانید جدید ترین و بروز ترین همچون مدل ها و قیمت میز آرایش در یافت اباد با بهترین متریال خرید نمایید. این مورد بسیار زمان بر و خسته کننده می شود اگر زمان محدود تری هم داشته باشید باید دست به خرید اینترنتی میز آرایش بزنید که هم به صرفه تر هست و قیمت بسیار کمتری از فروشگاه های حضوری خواهید هرید نمود و هم تمام محصولات رو با تنها یک کلیک می توانید بررسی و مقایسه کنید و خرید به صرفه و آگاهانه ای داشته باشید.

خرید آنلاین انواع میز آرایش چوبی در رنگ های مختلف با رنگ بندی دلخواه شما سفید و طوسی با تنوع بینظیر در طراحی مدرن و چراغ دار.

میز آرایش امروزه به یکی از وسایل اصلی هر خانه‌ای تبدیل شده‌ است. در دکوراسیون‌ منزل باید هماهنگی بین مبلمان و سرویس خواب و میز آرایش وجود داشته باشد. خرید میز آرایش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تغییر یا بهبود دکوراسیون منزل شما در نظر گرفته شوند. اما باید دقت داشته باشید که در هنگام خرید این وسایل، سبک و رنگ بندی آن ها هم با دیگر وسایل خانه شما همخوانی داشته باشند.

ادامه مطلب ˅
6 / 10
از 33 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()