02141256562
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
ابعاد میز تلویزیون
سبک میز تلویزیون
جنس بدنه میز تلویزیون
کالا برای:

میز تلویزیون

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

میز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از ملزومات هر خانه ای به شمار می‌رود و باید دارای استحکام و زیبایی خاصی باشد. انتخاب میز تلویزیون شاید از دیگر وسایل خانه مانند کمد یا بوفه مهم تر و حساس تر باشد چرا که به عنوان یک ویترین برای تلویزیون شما هم کاربرد دارد. اگر در خرید میز تلویزیون خود دقت لازم را نداشته باشید جذابیت و زیبایی تلویزیون شما هم به چشم نمی‌آید. بهتر است برای انتخاب یک میز تلویزیون مناسب مواردی مهم از جمله مدل تلویزیون و ابعاد آن را مد نظر داشته باشید. میز تلویزیون را می‌توان ویترین اصلی خانۀ شما در نظر گرفت.

خرید میز تلویزیون

یکی از لوازم ضروری اتاق پذیرایی، تلویزیون و به دنبال آن میز تلویزیون هست. خرید میز تلویزیون بدون آگاهی و اطلاعات کمی سخت و مشکل هست. اینکه میز تلویزیون چند اینچ هست و خرید میز با چه ابعادی برای آن مناسب هست را باید قبل از اقدام به خرید میز تی وی حتما در نظر بگیرید. علاوه بر اندازه میز تلویزیون باید به مدل پایه تلویزیون هم دقت کنید که بصورت خرچنگی هست یا تک پایه وسط. همچنین در زمان خرید میز ال سی دی به تعداد کشو و باکس موجود در میز هم باید دقت کنید تا نمای دکوراسیون منزل شما بخاطر عدم وجود یکی از این موارد نا مناسب نشود.  

انواع میز تلویزیون

با گسترش تکنولوژی و ورود انواع تلویزیون‌ها به بازار، میزهای تلویزیون هم به تدریج دچار دگرگونی شدند. در گذشته به دلیل وزن بالای تلویزیون‌ها اغلب میز تلویزیون به شکل یک مکعب یا چهار پایه ساخته می‌شد که از نظر جلوۀ بصری و جذابیت حرف خاصی برای گفتن نداشت. اما امروزه با پیشرفت‌های عظیمی که در صنایع مختلف ایجاد شده وزن تلویزیون‌‌ها هم تا حد زیادی کاهش پیدا کرده واین موضوع خود موجب موج جدیدی از طراحی‌های مدرن و مینیمال میزهای تلویزیون شده است.

میز تلویزیون کلاسیک

سبک کلاسیک در طراحی و چیدمان منزل مورد توجه بسیار زیادی بوده و هست. میز تلویزیون کلاسیک مکمل سبک منزل کلاسیک هست که با نبود آن جای آن بسیار خالی است. میز کلاسیک دارای سبک ساده و بدون زرق و برق می باشد که در عین سادگی، بسیار حرفه ای و ماهرانه ساخته شده است. اغلب رنگ میز تلویزیون کلاسیک به رنگ های سفید و فندقی تمایل دارد اما رنگ سفید آن معمولا غالب و پر طرفدار تر است. می توان آن را با دو متریال تمام رنگی یا وکیوم ساخت.

میز تلویزیون چوبی قدیمی

این میزها با شکلی ضخیم و چوبی ساخته می‌شدند. امروزه دیگر این گونه میزها طرفداری نداشته و معمولاً تنها در سمساری‌ها و برخی از خانه‌ها به عنوان دکور از آن‌ها استفاده می‌شود.

میز تلویزیون فلزی

این دسته از میزهای تلویزیون سبک ولی بسیار ساده هستند. این دسته از میزهای تلویزیون را بیشتر در ادارات یا اماکن دولتی می‌توان دید. ظاهر ساده و البته بدون جذابیت این میزها باعث شده تا طرفداران زیادی در میان خانواده‌ها نداشته باشد.

میز تلویزیون شیشه ای

این دسته از میزتلویزیون‌ها تا حد زیادی شکننده و غیر مستحکم هستند. ناگفته نماند که زیبایی این میزها می‌تواند جلوه ای خاص به نشیمن یا پذیرایی شما بدهد اما در نهایت استفاده از این میزها باید با احتیاط انجام شود. جنس بدنۀ این میزها از فلز بوده و شیشه‌های دودی یا سفید آن نقشی تزئینی دارند.

میز تلویزیون لاکچری

این دسته از میزها را می‌توان محبوب ترین و گسترده ترین میزها در نظر گرفت. میزهای چوبی جدید با استحکام بالا و همینطور قیمت مرقوم به صرفه توانسته اند به پرفروش ترین میز تلویزیون‌ها تبدیل شوند. جنس این میزها می‌توانند از چوب ام دی اف یا چوب ساخته شوند. نکتۀ دیگری که این میزها را به شهرت رسانده قابلیت حکاکی و تزئین‌هایی است که می‌توان بر روی آن انجام داد

جدیدترین میز تلویزیون

اگر بخواهیم بعد از میزهای چوبی مدرن یا مینیمال به میزتلویزیون‌های دیگری امتیاز مردم پسندی و کارایی بدهیم بی‌شک باید نام میزهای پازلی را در نظر داشته باشیم. این میزها قابلیت تغییر شکل و اندازه داشته و شما می‌توانید با تغییر اجزای آن به شکل دلخواه یا فاصلۀ مورد نظر برسید. این دسته از میزها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت تغییر جا و شکل را تا حدود زیادی داشته باشند.

میز تلویزیون ساده و شیک

این دسته از میز تلویزیون‌ها دارای استحکام بالا تری بوده و دلیل آن قرار گرفتن دستگاه‌های مدرن و سبک بر روی آن‌هاست. میز تلویزیون شیک در سال‌های اخیر و با گسترش طراحی‌های مدرن با فروش بیشتری مواجه شده اند. متریال بکار رفته در این میزها چوب، فلز و شیشه یا پلاستیک‌های فشرده هستند. این دسته از میزها برای خانه‌های با طراحی مدرن توصیه می‌شوند.

میز تلویزیون چوبی جدید

این میزهای تلویزیونی با در نظر گرفتن حفظ ظاهر نیمه کلاسیک خود در دستۀ میز تلویزیون‌های کشودار طبقه بندی می‌شوند. در اکثر این میزها کشوهایی در قسمت جلویی آن‌ها تعبیه شده است. کشوهای تعبیه شده در این میزها جایگاهی مناسب برای قرار دادن وسایلی چون کنترل تلویزیون و دستگاه‌های دیگر هستند. داشتن فضای اضافه در طراحی میز تلویزیون کنسولی، باعث فروش بیشتر این کالا در سال‌های اخیر شده است. 

قیمت میز تلویزیون

قیمت‌ گذاری میز تلویزیون به عوامل زیادی ارتباط دارد. از جملۀ این موارد می‌توان به جنس چوب یا فلز، برند سازنده، ابعاد و حتی امکانات آن اشاره کرد. بهترین انتخاب برای یک ست میز تلویزیون و کنسول است. تشابه رنگی این دو می‌تواند جلوۀ میز و تلویزیون شما را تا حد زیادی بهتر و جذابتر کند.

قیمت میز تلویزیون در بازار یافت آباد یا دلاوران

بازار یافت آباد و دلاوران از جمله بازارهایی هستند که انواع مدل‌های مبلمان و میزهای تلویزیون را با قیمتی بهتر از فروشگاه‌های معمولی ارائه می‌دهند. اما قبل از آن که شما سری به این دو بازار بزنید بهتر است با سایت دیجی چوب آشنا شوید. این فروشگاه اینترنتی با داشتن طیف گسترده ای از محصولات این دو بازار و عرضۀ آن‌ها با قیمتی حتی کمتر از دلاوران و بازار یافت آباد توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. خرید آسان و امن، گسترده بودن انواع مدل‌های میز تلویزیون‌ها و شرایط خرید این سایت از جمله ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است.

خرید اقساطی میز تلویزیون از دیجی چوب

در شرایط اقتصادی امروز کمی دشوار است که افراد خریدهای خود را به صورت نقد انجام دهند. همین موضوع موجب شده تا سایت فروشگاهی دیجی چوب فروش اقساطی میز تلویزیون در یافت آباد داشته باشد. این کار می‌تواند تا حد زیادی برای تهیۀ وسایل جهیزیه و کامل کردن وسایل خانه کمک حال خانواده‌ها باشد. برای خواندن شرایط اقساطی مبلمان و میز تلویزیون می‌توانید به منو خرید اقساطی محصولات سری بزنید.

تنوع بی نظیر در میز تلویزیون های جدید، مدرن و کلاسیک با قیمت های مناسب با تخفیف ویژه با ارسال به سراسر ایران با فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()