02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 24 فروردین 1402 در ساعت 18 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
ایده هایی برای داشتن یک اتاق خواب رومانتیک

ایده هایی برای داشتن یک اتاق خواب رومانتیک

اتاق خواب یکی از بی اهمیت ترین مکان ها در منزل به حساب می آید و به این خاطر هست که معمولا خانم های خانه اول از همه سعی می کنند بیشترین توجه رو به فضاهای عمومی برای خانواده و مهمان ها داشته باشند.

بعد از یک روز سخت و خسته کننده، خانواده نیاز به جایی داره که روحیه در آنجا تازه بشود و در این بین مسائل و اتفاقات روزانه رو باهم در میان بگذارند. پس با این همه مشکلات و گرفتاری های روزانه انتظار می رود بتوانند خوب استراحت کنند و و زمان خوشی را با همسر خود داشته باشند. پس خیلی مهمه که مطمئن بشیم که اتاق خوابمون حس آرامش بخش رو به می دهد یا نه. راه های خیلی ارزون و آسانی برای تبدیل مد اتاقتون وجود داره. با کمی خلاقیت و ابتکار، می توانید اتاق خواب تان را به مکانی رویایی و عاشقانه تبدیل کنید.

ما اینجا یک سری پیشنهاد برای شما داریم که با رعایت آنها می تونید به همه نشان بدهید که شما چه زوج خوش ذوق و با سلیقه ای هستید.

رنگ ها حرف می زنند

یکی از ازران ترین و فوق العاده ترین راههای افزایش جذابیت اتاق خواب، استفاده از سایه روشن رنگ ها است. ممکن است بخواهید از رنگ های آرامش بخش همچون آبی یا سبز روشن استفاده کنید یا ممکن است رنگ های تند و شیک مثل نارنجی و یا قرمز استفاده کنید. اما به هیچ وجه از یک رنگ خاص به تنهایی استفاده نکینید.

 

سلطان اتاق خواب

 ایده هایی برای داشتن یک اتاق خواب رومانتیک

مهمترین وسیله اتاق خواب، سرویس خواب است. بنابراین همین طور گوشه و کنار اتاق نیاندازید. تخت خواب باید در نقطه مرکزی اتاق باشه و سایر وسایل سرویس خواب در اطراف اتاق قرار داشته باشد.

برای جذاب تر شدن اتاق خواب، یک کاناپه کنار تخت خواب بگذارید یا پرده ها رو از دیوار آویزان کنید که پشت تخت خواب جمع بشود و بیشتر جلب توجه کند.


 

 بیشتر بخوانید: فنگ شویی اتاق خواب و دکوراسیون سرویس خواب


 

تمیز نگه داشتن اتاق خواب

یه اتاق خواب شلوغ و بهم ریخته می تونه به شما اون انرژی عاشقونه رو بده، مطمئنا نه! پس اتاقتون رو شلوغ نکنید. از تمامی کمد ها برای پنهان کردن و چیدن وسائل استفاده کنید.کسی از اتاق خلوغ خوشش نمی آید.

 

تاثیر نور کم

ایده هایی برای داشتن یک اتاق خواب رومانتیک

وسایل روشنایی کوچک مثل شمع وقتی در کنار لامپ ها استفاده می شود، زیبایی رومانتیکی به اتاق خواب می دهد. لامپ های معمولی رو با لامپ های کم نور (کم ولتاژ) یا رنگی برای ملایم کردن رنگ تعویض کنید. همچنین می توانید از لامپ های مات یا آباژور های کاغذی برای تزئین اتاقتان به وسیله اشکال و سایه های جذاب که دور و ور اتاق بوجود می آید استفاده کنید.


 

بیشتر بخوانید: ایده های جذاب برای رمانتیک کردن اتاق خواب 


 

لوازم و حواس

ایده هایی برای داشتن یک اتاق خواب رومانتیک

حس های بشر می توانند به طور گسترده احساسات و اعمال ما رو تحت تاثیر قرار بدهد. و برای افزایش حس ها از وسایل جذاب استفاده کنید، مثل ملافه نرم، که به شما در هنگام لمس آن احساس آرامش می دهد. گل هم می توانید اضافه کنید که حس خوب رو به شما القا کند.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()