02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 6 بهمن 1402 در ساعت 17 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 56 )
نئوپان چیست؟

نئوپان چیست؟؟؟

نئوپان نام تجاری فراورده ای است که از تراشه های چوب ساخته می شود . نئوپان محصول چوب مهندسی‌شدهٔ ساخته شده از خرده‌چوب‌هایی مثل تراشه‌های کارخانه اره‌کشی یا خاک‌اره به همراه رزین مصنوعی یا چسب‌های مناسب دیگر است که پرس و فشرده شده باشد. نئوپان یک فراوردهٔ کامپوزیتی است.

نئوپان یک جنس پنل چوبی مصنوعی است که از چوبهای کوچک و ذرات چوبی با دانسیته بالا، به همراه چسب و فشار بالا تولید می‌شود. این جنس پنل به دلیل قیمت مناسب، زیبایی و مقاومت بالا در برابر خراش، ضربه و رطوبت در بسیاری از مصارف مصنوعات چوبی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، نئوپان قابلیت رنگ‌آمیزی و روکش‌گذاری را داراست و به راحتی در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شود. به طور کلی، نئوپان به عنوان جایگزین مناسب و ارزان‌تر برای چوب و تخته‌های MDF شناخته شده است.

رفع بوی بد چوب نئوپان

بوی بدی که از نئوپان عموماً حس می‌شود، مربوط به گازهایی است که توسط چسب‌هایی که در تولید نئوپان استفاده می‌شوند، آزاد می‌شوند. این گازها شامل ترکیبات شیمیایی از قبیل فرمالدهید، آمونیاک، استیلن، تولوئن و ... هستند.

بوی بد نئوپان به خاطر این گازهایی است که به صورت آزاد در محیط منتشر می‌شوند. این گازها ممکن است به دلیل آلودگی هوا، جذب رطوبت و گرما و یا عدم تهویه مناسب، بوی بدتری ایجاد کنند. بهترین راه برای کاهش بوی بد نئوپان، استفاده از محصولات با کیفیت و استاندارد بالا است که در تولید آن‌ها از چسب‌های با خاصیت کمتر آزادسازی گازها استفاده شده باشد.

  بیشتر بخوانیم: ام دی اف MDF یا پلای وود Plywood؟ کدام را بخریم؟

نئوپان با روکش ملامینه خوب هست

بله، نئوپان با روکش ملامینه یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی است. روکش ملامینه به نئوپان از طریق فرآیند لمینیتینگ (رقیق کردن کاغذ و نشاندن آن بر روی سطح نئوپان) اضافه می‌شود و باعث افزایش مقاومت و دوام نئوپان در برابر خط و خش، رطوبت و حرارت می‌شود. همچنین، روکش ملامینه به نئوپان ظاهری زیبا و درخشان می‌بخشد و به عنوان جایگزینی برای چوب در محیط‌هایی که نیاز به مقاومت بیشتر دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نئوپان بهتر است یا ام دی اف MDF

انتخاب بین نئوپان و ام دی اف (MDF) به نوع کاربرد و نیازهای پروژه شما بستگی دارد و هر یک مزایا و معایب خود را دارند. در زیر مزایا و معایب هر یک را بررسی می‌کنیم:

نئوپان:

مقاوم و پایداری در برابر رطوبت و آب کمتر از MDF
دارای قیمت بسیار پایین‌تر از MDF است
به دلیل مقاومت بیشتر، در برخی کاربردها مانند درب و پنجره، نئوپان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معایب نئوپان:

دارای ظاهر کمتر زیبا و ناهمواری‌های بیشتری در مقایسه با MDF است در لبه ها
گاها تولید گازهایی مخرب در محیط باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شود

ام دی اف:

دارای ظاهر بسیار زیبا و نرم‌تر و ناهمواری‌های کمتر از نئوپان است
مقاومت کمتری در برابر رطوبت و آب دارد
تولید گازهای مخرب در محیط کمتری نسبت به نئوپان دارد.

معایب ام دی اف:

هزینه بسیار بالاتر نسبت به نئوپان است
در برخی کاربردها مانند درب و پنجره، مقاومت کمتری نسبت به نئوپان دارد.
بنابراین، انتخاب بین نئوپان و ام دی اف به نوع کاربرد، محیط و نیازهای پروژه شما بستگی دارد و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

تخت خواب با نئوپان خوب هست؟

تخت خواب با نئوپان به دلیل مقاومت و پایداری آن در برابر رطوبت و آب می‌تواند یک گزینه مناسب برای ساخت تخت خواب باشد. اما باید توجه داشت که نئوپان در مقایسه با مواد دیگری مانند چوب، ظاهر کمتر زیبا و ناهمواری‌های بیشتری دارد. همچنین، بوی نامطبوعی که از نئوپان تولید می‌شود ممکن است در محیطی که تخت خواب در آن قرار می‌گیرد، ناخوشایند باشد. بنابراین، اگر از نئوپان برای ساخت تخت خواب استفاده می‌کنید، بهتر است از نئوپان با کیفیت بالا و بدون استفاده از چسب فرمالدهید استفاده کنید تا بوی نامطبوع کمتری تولید شود. همچنین می‌توانید از روکش‌های مختلفی مانند چوب، MDF و یا پوشش‌های دیگر برای تزئین تخت خواب استفاده کنید تا ظاهر آن بهتر شود.

 محصولاتي كه مي توان با نئوپان ساخت عبارت اند از:

ميز تلویزیون، ميز آرايش، سرویس خواب، كمد و بوفه و ...

این محصول معمولاً از صنایع بازیافت چوب است بطوری که ضایعات بدست آمده در فرایند بهره‌برداری از چوب درختان برای مصارف مختلف را تبدیل به خرده‌چوب می کنند، سپس این خرده چوب ها را رطوبت گیری و به خوبی همگون می کنند و چسب می زنند و تحت پرس حرارتی قرار می دهند . ورق های به دست آمده پس از سرد شدن و سمباده خوردن قابل استفاده اند .

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

 

ارسال نظر

شيوا :
3 6
ممنون از شما فقط اگر ميشود در مورد فيبر هم بنويس
مدیریت :
4 3
سلام ممنون از نظر شما. حتما این کار صورت خواهد پذیرفت.
mohammad :
5 3
خیلی خوب بود ممنون اطلاعات خوبی داشت
محمد :
7 5
نئوپان که بوی بد میده رو چجوری میشه درست کرد و بو رو از بین برد ؟
مدیریت :
19 4
سلام بوی بد نئوپان به دلیل نامرغوب و بی کیفیت بودن مواد اولیه آن است. تنها راه برطرف کردن بوی بد آن قرار دادن آن در مقابل نور خورشید است. برای برنگشتن بوی بد آن باید آن را از رطوبت دور کنید.
موسین :
7 4
اطلاعات خوبی بود
هدی :
4 3
سلام ایانئوپان رنگی با لترون که همون نیوپان با روکش ملامینه است فرق میکنه ؟جنس هاشون چطور؟کدوم یک بهتر
مدیریت :
3 2
سلام نئوپان از خرده چوب های متراکم شده درست میشه که در کیفیت های مختلف و مقاومت متفاوت تولید میشه بیشتر از این که روکش نئوپان مشخص کنه خوب هست یا نه باید از شرکت سازنده نئوپان مطلع باشید. کیفیت نئوپان به شرکت سازنده و مغز نئوپان بستگی داره تا رنگی بودن یا روکش داشتن.
آزیتا :
3 3
با سلام من در مقابل نور آفتاب قرار دادم اما هنوز بوی بد میده
مدیریت :
5 3
سلام مواد اولیه ای که نئوپان استفاده می شود با قرار دادن در مقابل نور کاهش یا از بین نمی روند. تنها در مواردی که نئوپان در معرض رطوب قرار گرفته باشد می توان با قرار دادن در مقابل نور از بوی بد آن جلو گیری نمود. نا مرغوب بودن نئوپان راه چاره ای جز تعویض آن ندارد.
یوسفی :
17 2
منم تازه تخت واسه دخترم گرفتم اصلا بوش نمیره. بوی خیلی بدی داره
امیر :
5 3
آیا با رنگ‌کردن نئوپان میشود بوی بد رو از بین برد یه دست جلومبلی گرفتم که صفحش رو نئوپان زدن ولی یک بوی بد میده که افتضاحه
مدیریت :
8 2
سلام بوی بد نئوپان ناشی از کیفیت نامرغوب محصول هست که با افزایش رطوبت بیشتر هم میشود. گذاشتن میز جلو مبلی در مقابل نور خورشید برای مدت کوتاه شاید کمی از بوی بدش رو کم کنه.
مهیار :
12 3
نظر شما چیست ؟
بهزاد :
3 2
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
6 3
سلام خیر نمیرود.
منصوره :
2 1
سلام ایا تخت خواب باجنس نئوپان روکش دار بهتره یا ام دی اف؟
مدیریت :
2 2
سلام در شرایط کیفیت برابر ، قطعا ام دی اف MDF به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به نئوپان خواهد داشت. اما این دلیل بر بی کیفیتی نئوپان نیست. از آن جایی که ام دی اف از خمیر چوب ساخته شده و نسبت به شرایط مرطوب مقاومت بیشتری داره، بهتر هست برای محیط های با شرایط مرطوب از MDf استفاده بشه. ولی در شرایط گرم و خشک که رطوبت محصول رو تحدید نمی کند خرید سرویس خواب از نئوپان با کیفیت با روکش ملامینه علاوه بر حفظ سلامت سرویس خواب، هزینه کمتری رو نسبت به سرویس خواب MDF به شما تحمیل می کنه. موفق باشید.
فرزانه :
7 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
4 2
سلام ممنونم از پیامتون . بعضی از مواد اولیه ای که از کیفیت فوق العاده پایینی برخوردار هستند حتی با قرار دادن در مقابل نور خورشید هم بوی بد اون ها از بین نمیره و و بوی نا مطبوعی از خودشون انشار می دهند. این مسئله بیشتر در سرویس خواب و میز تلویزیون خودشون رو نشون می دهند. علت این هست که تولید کننده برای فروش در شرایط تورمی جامعه، برای حفظ فروش خود از مواد اولیه بی کیفیت برای ساخت سرویس خواب استفاده می کند. پیشنهاد ما این هست که 1-- در وحله اول سرویس خواب تون رو عودت بدید و محصول با کیفیتی تهیه کنید چون این بوی نا مطبوع همیشه با شما هست و با افزایش رطوبت بیشتر هم خواهد شد. 2-- قبل از خرید آنلاین یا خرید حضوری سرویس خواب کمی اطلاعات خودتون رو در رابطه با مواد اولیه و جنس کار ها افزایش بدید. امیدوارم در خرید های بعدیتون شاد باشید.
افی :
2 1
سلام و خسته نباشد ما ی ساای هست سرویس خواب خریدیم از دو ماه بد از خرید شروع ب بو دادن کرد و بعدش تو خونمون احساس سوزش چشم شدید داشتیم ک فهمیدیم از سرویس خوابه ب فروشندشم گفتیم و اون زیر بار نرفت ک محصول من این چنین ایا راهی هست ک این بو مخصوصا سوزش چشمش برطرف شه؟؟؟ممنون میشم از پاسختون
مدیریت :
6 0
سلام و عرض ادب - بوی بد نئوپان به علت جنس نا مرغوب نئوپان و جنس روکش آن هست. راهی که می توان کمی از بوی بد نئوپان در سرویس خواب جلو گیری کرد تهویه هوای اتاق و قرار دادن سرویس خواب در محیط گرم و خشک هست. قرارگرفتن نئوپان نامرغوب در معرض رطوبت این بوی بد رو بیشتر خواهد کرد. در نهایت پیشنهاد می کنم سرویس خواب تون رو عوض کنید.
میثم :
0 0
سلام کمد دیواری خونه ما بوی بد میده و ما تا الان برای بهتر شدن بو در کمد رو باز میزاشتیم... ایا راه حل بهتری غیر از تعویض هست؟ میشه با سشوار رطوبطش رو برد یا روی چوب روکش پلاستیکی گذاشت؟
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب بود بد با سشوار از بین نخواهد رفت اگر کمد شما از چوب ساخته شدهمعمولا با رنگ کردن ان میشه بوی بدش رو برد. اما اگر از نئوپان باشد خیر
دهقان :
1 1
سلام. چرا درب کمد دیواری شکم پیدا میکنه.باید چه کار کرد که اینجوری نشه.
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب عوامل زیادی در این امر دخیل هست از عمده مواردی که باعث ایجاد همچین موضوعی می شود رطوبت و فشار روی درب هست.
احمد :
0 0
بوی بد باگاس را چجوری از بین ببریم
مدیریت :
0 1
سلام و عرض ادب لطفا بیشتر توضیح بفرمایید تا بهتر راهنمایی کنیم. محصول شما چی هست؟ سرویس خواب مبلمان ؟
احمد :
0 0
بوی بد باگاس را چجوری از بین ببریم
محمد :
2 1
سلام من از چوب نئوپان در مغازه برای قفسه ها استفاده کردم و بوی بسیار بدی دارد راحل چیست که بتونم از بوی بد آن خلاص بشم زیر نور خورشید هم گزاشتم فایده نداشت اگر راحل دیگری دارید من رو راهنمایی کنید ممنــــــــون میــشم.
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب بوی بد نئوپان از کیفیت نا مرغوب مواد تشکیل دهنده در ساخت نئوپان خبر می دهد. برای امتحان یکی از قطعه ها رو رنگ کنید تا تاثیر پوشش بر روی بو رو امتحان کنید و اگر جواب نداد و روش هایی که در سوال های بالا تر جواب داده شده بود جواب کار شما رو نداده، پیشنهاد می کنم در صورت امکان نئوپان های خود را تعویض نمایید.
طبیعت :
0 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
0 2
سلام و عرض ادب برای برش نئوپان استفاده از اره ای که دنده های ریز داشته باشه مناسب هست هم راحت برش میخوره و هم نئوپان رو خراب نمی کنه
نگار :
2 0
آیا نئوپان که بچه نجس کرده رو میشه آب گرفت یا خراب میشه
مدیریت :
0 0
سلام و عرض و ادب اب به مغز نئوپان بخوره خراب میشه
سلیمی :
0 1
سلام و خسته نباشید ببخشید من ی سرویس خواب از جنس نئوپان دارم حدودا ۷ ساله الان خطو خش و چند تیکه ازش پریدگی پیدا کرده و رنگو روش رفته میخواستم ازتون کمک بگیرم چطوری میتونم خطو خشو پریدگیهاشو ترمیم کنم ورنگش بزنم ک خراب نشه و رنگش براق و قشنگ باشه ممنون میشم کمکم کنید
مدیریت :
3 1
سلام و عرض ادب لطفا با دفتر تماس بگیرید
Qual :
2 0
میز تی‌وی گرفتم خیلی بوی بدی داره ب حدی ک تموم سالن رو پر کرده 6ماهه درگیرشم آخرین راه حلی ک بنظرم رسید رنگ کردنه، با رنگ کردن ممکنه بوش بره؟ کلی پول بابتش دادم نمیتونم عوضش کنم فعلا
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب بله این اتفاق خیلی به کرات در موارد مشابه که از مواد اولیه نا مرغوب استفاده می کنند اتفاق افتاده است. راه خاصی بجز موارد که در کامنت های بالا مطرح شده برای شما پیشنهاد نداریم
رضا :
0 0
چند مدت پیش سرویس کامل خواب گرفتم به شرط ام دی اف الان ک پایین تخت میشینم چشام میسوزه نمیدونم به چه دلیل ؟ راهی وجود داره این گاز از بین برد ؟ احتمالش هست ام‌دی اف نباشه ؟
مدیریت :
1 2
سلام و عرض ادب نمیشه از بو متوجه جنس سرویس خواب تون شد اما این رو میشه اذعان داشت که کیفیت مواد اولیه مرغوب نبوده. این بو در شرایط مرطوب به مراتب بیشتر هم خواهد شد.
حمیده :
2 0
سلام و عرض ادب علت سوزش چشم در کنار وسایل نئوپانی ناشی از نشر گاز فرمالدهیدی هستش که به دلیل استفاده از چسب غیراستاندارد در تهیه این نئوپان ها هستش. این سوزش نه تنها با گذشت زمان از بین نمیره بلکه با کمی جستجو در اینترنت متوجه میشین که این گاز میتونه سرطان زا باشه، منجر به سقط جنین و جهش های کروموزومی و غیره بشه. روکش کردن، خشک نگه داشتن، دوری از رطوبت میتونه کمی اوضاع رو بهبود بده ولی نه خیلی زیاد. پیشنهاد میدم برای سلامتی خودتون هر چه سریعتر این وسیله رو از خونه خارج کنین و هنگام خرید حتما از فروشگاه معتبرتری خرید کنین.
مدیریت :
2 0
سلام و عرض ادب بسیار سپاسگزاریم از نظر خوب شما
مدیریت :
1 0
دقیقا همین طور هست که فرمودید، خرید از فروشگاه معتبر و مواد اولیه استاندارد در این بازار آشوفته بسیار مهم و موثر هست.
علی :
0 0
سلام، نئوپان گرفتم بو میده و اصلا هم بوش نمیره، آیا لترون بگیرم به جای نئوپان خوبه یا ن همین هم بو میده؟! ، پیشنهاد شما چه جنس چوبیه
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب نئوپان مغز داخلی ورق هست و لترون روکش قدیمی هست که کمتر مورد استفاده قرار میگیره. در مجموع نمیشه گفت نئوپان بد هست و حتما از ام دی اف MDF استفاده کنید. نئوپان خوب نه بو داره و نه استحکام پایین. درجه کیفیت کاری که خریدید پایین هست.
علی :
0 0
سلام، نئوپان گرفتم بو میده و اصلا هم بوش نمیره، آیا لترون بگیرم به جای نئوپان خوبه یا ن همین هم بو میده؟! ، پیشنهاد شما چه جنس چوبیه؟
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب نئوپان مغز داخلی ورق هست و لترون روکش قدیمی هست که کمتر مورد استفاده قرار میگیره. در مجموع نمیشه گفت نئوپان بد هست و حتما از ام دی اف MDF استفاده کنید. نئوپان خوب نه بو داره و نه استحکام پایین. درجه کیفیت کاری که خریدید پایین هست.
علی :
0 0
سلام، چه جنس چوبی بخریم که بویی نداشته و یا کمتر باشد
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب . شرکت های تولید کننده مطرح هیچ وقت از کارای نامرغوب استفاده نمی کنند. از شرکت معتبر نئوپان خرید کنید
علی :
0 0
سلام ملامینه اگر دورش چسب اکواریوم بزنیم بوی بدش میره
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب ملامینه روکش روی نئوپان یا ام دی اف هست. بوی بد نئوپان یا ام دی اف بخاطر متریال نا مرغوب و ارزان قیمت هست. خیر با چسب آکواریوم از بین نخواهد رفت
محمد :
0 0
نوپان توی دسته سبکی و سنگینی در کدوم دست قرار میگیرد
مدیریت :
0 0
سلام در دسته سبک ها قرار میگیره
خردادی :
0 0
شاسی زیر تخت خواب ام دی اف ملامین است بوی بدی میده به نظر شما گه دور شاسی اون جا که ملامین نیست رو نوار ملامینه بخریم بجسبونیم بوش میره یا نه
مدیریت :
0 0
سلام نه از نامرغوب بودن نئوپان هست و هر کاری کنید از بین نمیره.
امید :
1 0
سلام وقت بخیر دوروز کمد وتخت نوزادگرفتم ازجنس ام دی اف ایرانی وکیم شده خونه کلی بوگرفتم بنظر شما به غیرازآفتا ب وهوای چطوری میتونم این بوروازبین ببرم
مدیریت :
0 0
سلام و احترام از نامرغوب بودن ام دی اف هست.
ایرانی :
0 0
تخت خوابی خریدیم که یک ماهی هست بوی ام دی اف وبوی چوب میده توی اتاق وقتی میخوابی از تخت بوی که توی نجاری ها هست همون بو رو میده شاسی زیر تخت از ام دی اف ملامین است تا کی این بو میره و طبیعی است یا نه
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب از زیر تختی هست که مواد نامرغوب به کار برده اند. باید زیرتختی رو تعویض کنید اگر بو از بین نرفت.
منیژه :
0 0
تخت خوابی می خوابیم از زیر تخت بوی ام دی اف میده به نطرتون طبیعی است یا نشانه نامرعوب بودن ام دی اف است
مدیریت :
0 1
سلام و عرض ادب مواد نامرغوب به کار برده اند. پنجره ها رو باز بزارید شاید از بین بره.
پیام :
1 0
سلام من سرویس خواب تخت و کمد ام دی اف وکیوم از یه شرکت معتبر خریدم اوردم خونه بو میده نمیدونم بوی چسب و رزینه یا نه ایا بوش از بین میره؟
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب مواد نامرغوب به کار برده اند. پنجره ها رو باز بزارید شاید از بین بره.
ستایش :
1 0
تخت خوابی که خریدیم یک ماه بوی شاسی میده این بو طبیعی یا نه وچیکار کنیم زودتر بوش بره وتا کی طول میکشه که بوش بره
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب از نامرغوب بودن جنس نئوپان هست.
امیر رضا :
1 0
بوی ام دی اف چند وقت طول میکشه که بره وتا چه زمانی طبیعی است
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب مطالب مقاله ها رو مطالعه کنید.
ستایش :
1 0
اگر بخوام فقط شاسی زیر تخت وسفارش بدم چقد بهام میفته ومیشه شفارش بدم یا نه باید تخت خواب کامل باشه
مدیریت :
1 0
سلام و احترام کفی تخت جدا نداریم همراه با سرویس خواب هست.
پناه :
1 0
میخواستم برم گمد و میز آرایش بگیرم بنظرتون کدومش بهتر و مرغوب تره ؟ همه کمدای نئوپان بوی بد دارن؟ چطور تو فروشگاه متوجه شدم بو میده یا نه؟
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب بطور خاص نمیشه متوجه شد. تنها باید از مواد اولیه برای ساخت محصول استفاده شود
---------- :
2 0
سلام میخواستم بدون این قسمت های رنگی ریز که توی نئوپان وجود داره چی هست و دلیلش چیه ؟؟؟؟
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب نئوپان از خرده های چوب تشکیل می شود و هر چوبی رنگ خاص خودش رو داره
..... :
2 0
سلام تخته نئوپانی که زیر تشک قرار می‌گیره برای تخت ما یکم قسمتش بالائیش سیاهه. پرسیدیم گفتن که رنگ چوبه. الان واقعا رنگ چوبه یا رطوبت؟
مدیریت :
2 1
سلام و عرض ادب باید دست بزنید ببینید مرطوب هست یا نه
علی فریمانی :
1 0
ذوستان دقت کنید بوی بد کابینت مربوط به ام دی اف ساخته شده از ضایعات نیشکره مثل. پانیز وکار خانه هایی که در اهواز وخوزستان هستن بارطوبت بوی فاضلاب میده
مدیریت :
3 0
سلام و عرض ادب بله درست هست. استفاده از مواد اولیه نامرغوب برای ساخت محصولات که قیمت بسیار پایینی دارند که گاها در دیوار با آن مواجه میشیم به همین علت است
الی :
1 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب اگر کنده میشه، باید بتراشیدش تا کنده بشه در غیر این صورت باید رنگ بشه
محمدی :
1 0
سلام ما کمد دیواری خریدیم چوب پانیذ میگن بعد مدتی بوی بد میگیره و چشم میسوزه درسته به نظرتون؟؟؟ عوض کنیم اگر اینجوری که میگن ؟
مدیریت :
1 0
سام و عرض ادب بله این اتفاق به علت نا مرغوب بودن مواد اولیه استفاده شده در ساخت نئوپان هست.
مهدی آمر ه :
1 0
سام سرویس چوب چیست پان
اعظم :
1 0
کفی تخت که نئوپان هست بعد از یه مدت از خرید تخت یه بوی خیییلی بدی میدی به نظرتون راهکاری هست برای از بین بردن این بوی بد
مدیریت :
1 0
سلام وقتتون بخیر این موارد قابل رفع نیستن و در شرایط آب و هوایی گرم و نرطوب بیشتر میشن . با ید تعویض بشه
شهلا :
1 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
1 0
سلا م و عرض ادب وقتتون بخیر وقتی نئوپان خیش میشه و داخل مغذ نئوپان آب نفوذ می کنه ممکن بسته به کیفیت و مدل ورقی که دارید شروع کنه به باد کردن. اگر روکش سطحش بلند شده می تونید صبر کنید تا کامل خشک بشه و محل باد کردگی رو بتراشید و از روکش های برچسبی روی اون استفاده کنید
ستاره :
2 0
وای یه کمد داشتم بو میداد ۳ماه طول کشید تااومدم وسیله ها اتاق بریزم بیرون وبا بدقولی ها نجار بیچاره شدم تا عوض کنم ولی دوباره بومیده فقط میخام گریه کنم
سارا رضایی :
3 0
سلام وقت بخیر ما یه تخت قدیمی دست دوم از جنس نئوپان خریدیم و حشرات عجیب میبینم تو خونه که خیلی سریع حرکت میکنن سفید رنگ هستن و میگن که بهشون میگن مور و به چوب مور میوفته میخوام ببینم به نئوپان هم مور میوفته ؟ و راه چارش چیه
مدیریت :
1 1
سلام و عرض ادب نئوپان از شرکت های مختلفی وارد بازار میشه و بعضی از شرکت ها بجای چوب از نیشکر برای ساخت نئوپان استافاده می کنند که هم بوی بدی میده و هم کیفیت بسیار پایینی داره راهی برای درست کردن جنس بدنه نئوپان خراب نیست
زهرا :
2 0
سلام چه ویژگی هایی از نئوپان سبب متداول شدن ان در نازک کاری ساختمان شده؟
زهرا :
1 0
چه ویژگی هایی سبب متداول شدنان در نازک کاری شده؟
رویا :
1 0
سلام ، ما ۹ ساله سرویس خواب تمام ام دی اف گرفتیم‌تا الان‌نه بو و نه مشکلی داشتیم این خونه ای هم که هستیم ۴ ساله ساکنشیم، حالا ی دوماهی هست وارد اتاق که میشم سوزش شدید چشم‌میگیرم هرچی بررسی کردم هیچی به ذهنم‌نرسید با سرچ به این‌پیج رسیدم ، ایا ام دی اف هم میتونه بر اثر رطوبت (احتمال میدم دیوار یا شوفاژی جایی نم یا رطوبت داشته ) ماده یا بویی ساطع کنه نه موجب سوزش چشم بشه ؟ (بویی متوجه نشدم تا نزدیک تخت رفتم شدید بو کشیدم ی مقدار بو میومد ) البه دوتا کفی تخت زیر خوشخواب از نئوپان هستش )
مدیریت :
1 0
سلام و عرض ادب بله ممکن این اتفاق بیوفته معمولا هم با رطوبت و گرما بیشتر احساس میشه
نازنین زهرا :
0 0
سلام وقت بخیرو خسته نباشید الان چند وقته ام دی اف بو گاز بی داره که هم چشم رومیسوزنه هم حالت تهوع بدی میگیرم باید چیکار کنم ام دی اف تازه گرفتم
محمد :
0 0
سلام وقت بخیر من چندتا صفحه نئوپان خام بدون روکش 120 در 170 گرفتم برای پشت آینه و گذاشتمشون پشت پنجره ها از بالا با زنجیر بستم از پایین هم روی تاقچه جلو پنجرس حالا متوجه شدم ک تاب برداشتن و آینه هایی ک روشون نصب کردم تحت فشارن راه حلی دارین برام ممنون میشم
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب نئوپان اگر تاب برداره دیگه برای سطوح صاف مثل شیشه و آینه قابل استفاده نمیشه و باید تعویض بشه
نازنین :
0 0
سلام وقتتون بخیر سرویس خوابی واسه بچه هام سفارش دادم یک ماه هست تحویل گرفتیم ولی متاسفانه داخل کمدها نئوپان است بونمیده ولی همینه که پوره میده خیلی کم ولباس بچه ها که پارچه حساس دارن گیرمیکنه بهشون چه کارکنم که داخل کمدها هم مثل ام دی اف تمیز و مرتب باشه ممنون میشم راهنمایی کنین
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب متاسفانه بود دادن و پوره شدن نئوپان نشان از نا مرقوب بودن جنسش هست و باید تعویض بشه اون قسمت
حمیده :
0 0
سلام ما حدودا ۱۰ روزه که کف تخت نئوپان گرفتیم خیلی بوی بدی میده بوی چوب نیست بوی فاسدشدگیه آیا راهی داره که بوش بره؟
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب خیر کاری نمیشه براش انجام داد. باید تعویض کنید

نیلوفر :
0 0
آیا چوب نئوپانملامین رو موریانه میزنه یا نه ؟ من یه تخت دارم که تاجش رو موریانه میخوره همش صدا میده چندتا هم موریانه داره میترسم به کمد دیواری حمله کنن میشه راهنماییم کنید
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب - موریانه به فراورده های چوبی علاقه زیادی داره و ممکن به تمام وسایل هم سرایت کنه. بهتره تاج سرویس خواب رو باز کنید و قسمت هایی که صدا میدن رو پیدا و با تراشیدن پشت تاج تخت موریانه ها رو بیرون بیارید یا از داخل سوراخ هایی که ایجاد کردن بهش کمی نفت بزنید.

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
7 / 10
از 22 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()