02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 15 بهمن 1402 در ساعت 6 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
راهنمای خرید سرویس چوب مخصوص جهیزیه

راهنمای خرید سرویس چوب برای عروس خانم ها - جهیزیه

بدون شک، خرید سرویس چوب یکی از هیجان انگیزترین و البته حساس ترین قسمت های خرید جهیزیه برای نوعروسان می باشد. زیرا سرویس چوب به عنوان بخش بزرگ و مهمی از جهیزیه محسوب شده و نقش مؤثری در جذابیت و تناسب دکوراسیون منازل نوعروسان دارد. به همین دلیل اکثر زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند به دنبال خرید سرویس چوب کاربردی، باکیفیت و جذاب هستند.

در صورتی که شما نیز خواهان خرید سرویس چوب باکیفیت و مناسب برای جهیزیه خود هستید بهتر است پیش از هر کاری، راهنمای خرید سرویس چوب جهیزیه را مطالعه نمایید. در ضمن برای خرید جذاب ترین و مقاوم ترین سرویس چوب جهیزیه، فروشگاه معتبر و شناخته شده ای را در نظر داشته باشید. پیشنهاد می کنیم با خرید سرویس چوب جهیزیه از فروشگاه دیجی چوب، لذت خریدی مطمئن، ایده آل و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

خرید مبلمان، مهم ترین بخش خرید سرویس چوب جهیزیه

بسیاری از نوعروسان در نخستین اقدام برای خرید سرویس چوب جهیزیه خود، سراغ خرید مبلمان می روند. خرید این لوازم همواره پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد. لذا برای انتخاب مناسب ترین مبلمان متناسب با دکوراسیون منزل، لازم است قبل از هر چیز، معماری و مساحت خانه را در نظر داشته باشید. همچنین با ارزیابی ارتفاع کف تا سقف خانه، محل قرارگیری پنجره ها و ستون ها و ... خرید این لوازم را مطابق با متراژ منزلتان انجام دهید. در ضمن مبلمان مورد علاقه خود را از میان ست هایی انتخاب کنید که از جنبه های مختلف مانند طرح و رنگ، با سبک دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشند.

از نکات مهمی که باید در خرید مبلمان جهیزیه مد نظر قرار دهید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فضای خانه را به طور دقیق اندازه گرفته و همچنین محل قرارگیری مبلمان دونفره، تک نفره و ... را مشخص نمایید.
  • توصیه می شود پیش از خرید مبلمان، درهای ورودی ساختمان مانند آسانسور، راه پله، درب منزل و درب ساختمان را برای رد شدن راحت مبلمان از آنها اندازه گیری کنید.
  • هنگام خرید مبلمان، به جنس و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتی که خواهان خرید مبلمان مقاوم و محکم هستید، بهتر است مبلمان چوبی را برای خرید انتخاب کنید. چرا که فیبرها از مقاومت کمتری نسبت به مبلمان چوبی برخوردار هستند.

مبل راحتی جهیزیه

انواع مدل میز ناهارخوری چوبی جهیزیه

میز ناهارخوری از دیگر اجزای مهم سرویس چوب عروس است که در انتخاب و خرید آن، باید دقت بیشتری به کار ببرید. در صورتی که میز ناهارخوری را از میان انواع محصولات مستحکم و باکیفیت خریداری کنید، تا سالیان متمادی می توانید از آن استفاده نمایید. پس بهتر است این میز را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و در انتخاب میز ناهارخوری، نهایت تمرکز را داشته باشید.

مهم ترین نکته ای که باید در خرید میز ناهارخوری مورد توجه قرار دهید، انتخاب این محصول متناسب با ابعاد و شکل فضا می باشد. به طور مثال خرید میز ناهارخوری با شکل های مربع و دایره، بهترین انتخاب برای فضاهای مربعی شکل است. به همین ترتیب میز ناهارخوری چوبی بیضی و مستطیلی شکل نیز انتخابی ایده آل برای فضاهای مستطیلی به شمار می روند.

خاطر نشان می سازد برای خرید میز ناهارخوری علاوه بر تناسب شکل، به میزان مقاومت و همچنین تناسب آن با میزان استفاده از این محصول نیز دقت کنید. لذا در صورتی که قرار است از این میز به صورت روزانه استفاده کنید، بهتر است این محصول را از میان میزهای ضد خش و مقاوم انتخاب و خریداری نمایید.

میز ناهار خوری جهیزیه

خرید انواع میز جلو مبلی برای جهیزیه

میز جلو مبلی، یکی از مهم ترین اجزای سرویس چوب جهیزیه به شمار می رود. به طوری که استفاده از این وسیله در دکوراسیون منزل، باعث افزایش جذابیت خانه و همچنین بهبود فضای ذخیره سازی در آن می شود. توجه داشته باشید که طرح های میز جلو مبلی بسیار متنوع بوده و بنابراین باید در انتخاب و خرید آن، دقت و تمرکز زیادی داشته باشید.

برای خرید میز جلو مبلی توصیه می شود به مدل و ارتفاع مبلمان خود دقت کنید. زیرا اندازه میز جلو مبلی باید در حدود نصف طول مبل بوده و ارتفاع آن نیز با ارتفاع مبل تناسب داشته باشد. در ضمن ابعاد میز باید به صورتی باشد که هنگام استفاده از میز و قرار دادن خوراکی و نوشیدنی بر روی آن، از دسترسی مطلوبی برخوردار باشید.

توجه داشته باشید که جنس و متریال به کار رفته در ساخت میز جلو مبلی نیز با مبلمان متناسب باشد. زیرا این امر باعث ایجاد فضای دلچسب و هماهنگ در دیزاین خانه نوعروسان می شود. لذا در صورتی که قصد خرید میز جلو مبلی متناسب و شیک برای جهیزیه خود را دارید، توصیه می شود طبق راهنمای خرید سرویس چوب جهیزیه عمل کرده و به نکات یاد شده، توجه کافی داشته باشید.

میز عسلی، وسیله ای کاربردی در سرویس چوب جهیزیه

میز عسلی از جمله لوازم کوچک، اما بسیار کاربردی بوده و استفاده از آن در برگزاری مهمانی ها بسیار ضروری است. لذا برای خرید این میزها، بهتر است تعداد میزهای اصلی را در نظر گرفته و در کنار هر کدام از آنها، یک میز عسلی برای تقارن و نظم دهی به دکوراسیون انتخاب کنید.

دقت کنید که برای خرید میز عسلی باید به جنس، طرح و رنگ میزهای جلو مبلی دقت کرده و خریدی مناسب در این زمینه انجام دهید.

میز جلو مبلی جهیزیه

خرید انواع مدل جدید سرویس خواب برای جهیزیه

خرید سرویس خواب دو نفره همانند خرید مبل چوبی جهیزیه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که خرید این وسیله به صورت اصولی و با رعایت استانداردهای لازم، علاوه بر جذابیت دکوراسیون اتاق خواب، نقش مهمی در فراهم کردن محیطی برای آرامش و خواب راحت زوج های جوان دارد. پس لازم است در خرید سرویس خواب چوبی، نهایت دقت و تمرکز خود را به کار بگیرید. همچنین برای اطمینان از استحکام و کیفیت سرویس خواب، این وسیله را از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

سرویس خواب از اجزای مختلفی مانند تخت، کمد لباس، میز آرایش و پاتختی تشکیل می شود. لذا برای خرید این محصول لازم است به ابعاد اتاق و همچنین بودجه ای که برای خرید این سرویس در نظر گرفته اید، توجه داشته باشید. در صورتی که ابعاد اتاقتان کوچک است، توصیه می شود خرید تخت خواب دو نفره را در اولویت قرار دهید. همچنین برای گسترش فضای کاربردی در اتاق کوچک، محصولاتی مانند سرویس خواب سامیار و محصولاتی از این دست را که دارای فضای ذخیره سازی برای لوازمی مانند لباس، ملحفه ها و بالش های اضافه هستند خریداری کنید. در انتها متذکر می شویم توجه به‌ سبک دکوراسیون اتاق خواب را در هنگام خرید سرویس خواب فراموش نکنید.

خرید سرویس خواب جهیزیه

خرید جاکفشی چوبی برای جهیزیه

اگر از جمله زوج هایی هستید که تعداد کفش های زیادی دارید، خرید جاکفشی بخش مهمی از خرید سرویس چوب جهیزیه برایتان خواهد بود. چرا که با استفاده از این وسیله می توان نظم بیشتری به دکوراسیون منزل بخشید. پس اگر قصد خرید جاکفشی را دارید، بهتر است اندازه جاکفشی و همچنین تعداد کفش ها را در نظر داشته باشید.

کلام پایانی

خرید سرویس چوب، از جمله پرهزینه ترین و مهم ترین بخش های خرید جهیزیه برای نوعروسان محسوب می شود. بنابراین برای اطمینان از مقاومت و طول عمر بالای سرویس چوب و همچنین مقرون به صرفه بودن قیمت این محصولات، بهتر است این لوازم را از معتبرترین فروشگاه سرویس چوب خریداری نمایید. دیجی چوب به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی سرویس چوب در کشور، به منظور شروع زندگی آسان تر برای زوج های عزیز، مدل های متنوع و باکیفیت این لوازم را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید سرویس چوب جهیزیه، از طریق شماره های درج شده، با مشاوران ما در دیجی چوب تماس بگیرید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()