02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 23 مهر 1402 در ساعت 26 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
قیمت میز ناهار خوری 4 نفره به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مؤثر بر قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

میز ناهار خوری، یکی از المان های اصلی و مهم در دکوراسیون منازل امروزی می باشد. این میز علاوه بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون، دارای جنبه کاربردی نیز می باشد. با توجه به کاهش قابل توجه مساحت منازل جدید، بیشتر افراد به خرید میز ناهار خوری کوچک و کم جا روی آورده اند. از این رو میز ناهار خوری 4 نفره کم جا، انتخابی مناسب برای افرادی است که دارای خانه های نقلی و کوچک بوده و تعداد اعضای خانواده شان نیز کم است.

خرید میز ناهار خوری 4 نفره همانند سایر المان های دکوراسیون داخلی از پیچیدگی و قواعد مخصوصی برخوردار می باشد. به همین دلیل بهتر است علاوه بر قیمت، نکات مهمی مانند کیفیت و استحکام آن را نیز به هنگام خرید در نظر داشته باشید. برای خرید میز ناهار خوری بادوام و کاربردی، می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی چوب دیدن کنید.

دیجی چوب علاوه بر فروش انواع میز ناهارخوری باکیفیت، سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع میز ناهار خوری کم جا 4 نفره، 6 نفره و ... دارد. در این فروشگاه می توانید انواع محصولات باکیفیت و جذاب را مشاهده نموده و با اطمینان از طول عمر بالا، انواع میز ناهار خوری را از دیجی چوب خریداری نمایید.

 نقش مصالح و مواد اولیه در قیمت میز ناهار خوری 4 نفره

به طور کلی عوامل مختلفی در تعیین قیمت میز ناهار خوری 4 نفره نقش دارند. از این رو می توان با توجه به بودجه در دسترس، میز ناهارخوری 4 نفره ارزان خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

  بیشتر بخوانیم: پرفروش ترین مدل میز ناهار خوری 4 نفره

یکی از این عوامل، مصالح و مواد اولیه مورد استفاده در تولید میز است. انواع متریال به کار رفته در تولید میز ناهار خوری 4 نفره عبارت اند از:

 میز ناهار خوری 4 نفره چوبی

میز ناهار خوری 4 نفره چوبی یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع این میزها می باشد. این میز به دلیل استحکام بالا، مدت زمان زیادی قابل استفاده است. زیبایی ظاهری و القای حس طبیعت در منازل، باعث شده است تا بیشتر افراد خرید میز ناهار خوری 4 نفره چوبی را به محصولات دیگر ترجیح دهند.

در تولید میز ناهار خوری چوبی از چوب های بادوامی مانند چوب درختان راش، توسکا، گردو و ... استفاده می شود. این چوب ها علاوه بر استحکام بالا، در مقابل نفوذ حشرات، قارچ ها و عوامل بیماری زا نیز مقاومت بالایی دارند. از این رو بهترین متریال برای تولید میز ناهار خوری 4 نفره به صورت بهداشتی با ایمنی بالا می باشند. البته توجه داشته باشید که میز چوبی به دلیل ارزش بالای متریال اولیه، از گران ترین انواع میزهای ناهار خوری 4 نفره می باشد.

 میز ناهار خوری 4 نفره ام دی اف

میز ناهار خوری 4 نفره ام دی اف از محصولات بادوام و جذاب است. این میز همانطور که از نام آن پیدا است از چوب فشرده شده یا ام دی اف تولید می شود. مقاومت این محصول در برابر نفوذ رطوبت، بسیار بالا بوده و از این رو انتخاب مناسبی برای خرید میز ناهارخوری 4 نفره می باشد. در ضمن قیمت این محصول نسبت به میز ناهار خوری چوبی، کمتر است. پس اگر به دنبال قیمت میز ناهارخوری 4 نفره ارزان هستید می توانید میزهایی با این جنس را تهیه کنید.

 میز ناهار خوری 4 نفره فلزی

میز ناهار خوری فلزی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و به طور معمول در مکان هایی مانند رستوران و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این میز از جمله محصولاتی است که وزن بسیار بالایی دارند؛ اما از لحاظ اقتصادی، خرید میز ناهار خوری 4 نفره به صرفه تر است. چرا که قیمت این میز نسبت به مدل های دیگر ارزان تر می باشد.

 میز ناهار خوری 4 نفره لمینیت

میز ناهار خوری لمینیت از نظر ساختاری، مشابه میز ناهار خوری ام دی اف است. تنها تفاوت این دو میز به استفاده از روکش نئوپان در میز ناهار خوری لمینیت بر می گردد. مقاومت این میز در مقایسه با میز ام دی اف کمتر بوده و به همین دلیل قیمت ارزان تری دارد.

 میز ناهار خوری 4 نفره شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه ای، بهترین انتخاب برای افرادی است که خواهان روشن تر و دلبازتر شدن دکوراسیون داخلی منزل خود هستند. این میز از رویه شیشه ای با جنس سکوریت و با زیره فلزی یا چوبی تولید می شود. شیشه سکوریت از محصولات بادوام بوده و در برابر خراش یا ضربه، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

 تأثیر کیفیت و استحکام در قیمت میز نهار خوری 4 نفره

کیفیت و استحکام میز به عنوان یکی از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت میز ناهارخوری 4 نفره در نظر گرفته می شود. معمولاً انواع میز ناهار خوری در سطوح کیفی مختلفی تولید می شوند. این امر تأثیر زیادی در تأمین نیاز خریداران مطابق با بودجه آنها دارد.

  بیشتر بخوانیم: پرفروش ترین مدل میز ناهار خوری چوبی

در صورتی که در تولید میز ناهار خوری 4 نفره از متریال باکیفیت و مرغوب استفاده شود، قیمت آن نسبت به میزهای ناهار خوری با کیفیت متوسط، بیشتر خواهد بود.

 ارتباط نوع طراحی میز ناهار خوری با قیمت این محصول

میز ناهار خوری از محصولاتی است که در سبک های مختلفی طراحی و ساخته می شود. در میان سبک های مختلف طراحی، سبک مدرن و کلاسیک از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. این در حالی است که طرح های جدید و خاص قیمت متفاوتی دارند مثل قیمت میز ناهار خوری 4 نفره چستر که قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر غذاخوری دارند.

با توجه به این گفته ها می توان چنین اذعان داشت که برای خرید میز ناهارخوری 4 نفره ارزان، بهتر است سراغ میزهایی با طراحی ساده بروید.

 آیا برند سازنده در قیمت میز ناهار خوری 4 نفره تأثیر دارد؟

برند سازنده، یکی از مهم ترین عواملی است که در تعیین قیمت میز ناهار خوری 4 نفره نقش مؤثری دارد. معمولاً برندهای معتبر و بزرگ بدون تقلید مدل ها و طرح های موجود در بازار، اقدام به تولید میز ناهارخوری باکیفیت و مقاوم می کنند. این امر باعث می شود تا میز تولید شده توسط برند معتبر، دارای طرح و مدل به خصوص بوده و با قیمت های بالاتری در بازار عرضه شود.

در ضمن برند معتبر تولیدکننده میز ناهار خوری 4 نفره، از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده می کند. به همین دلیل قیمت تمام شده این محصول، بالاتر از میزهای بی کیفیت موجود در بازار می باشد.

 کلام آخر

برای خرید میز ناهار خوری 4 نفره باکیفیت و ارزان، از خدمات فروشگاه اینترنتی دیجی چوب بهرمند شوید. ما در این فروشگاه، انواع مصنوعات چوبی شامل سرویس خواب، میز ناهار خوری، مبلمان و ... را با کیفیت بالا و به همراه ضمانت نامه معتبر ارائه می کنیم.

برای دریافت مشاوره رایگان از مشاوران دیجی چوب، کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته و با آنها گفتگو نمایید. سپس با مقایسه قیمت های این فروشگاه با فروشندگان دیگر، نسبت به خرید میز ناهار خوری 4 نفره از این فروشگاه اقدام فرمایید. با این کار علاوه بر تجربه خرید به صرفه و لذت بخش، از کیفیت و اصالت میز ناهار خوری خریداری شده نیز مطمئن خواهید بود.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()