02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 9 آذر 1402 در ساعت 37 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب

جدید ترین رنگ چوب سرویس خواب را بشناسیم!

اولین سرویس های خواب احتمالا با رنگ طبیعی چوب درست شده اند، نه بخاطر حفظ زیبایی طبیعی آن بلکه به خاطر اینکه تنها انتخاب ممکن بودند. بعد کنجکاوی انسان ها شاخه های علمی را رشد داد، زمینه های جدیدی به وجود آمد، صنعت تغییر یافت، هنر گسترده شد و هر چیزی بر محیط اطرافش تاثیر گذاشت و تاثیر پذیرفت. رنگ ها هم همیشه وجود داشتند، اما هنوز نمی توانستند یکدیگر را تغییر دهند تا اینکه دست انسان به تغییر دادن رنگ اشیا رسید و اوضاع کمی جذاب تر شد.

سرویس های خواب و بقیه دکوراسیون خانه ها هم از حالت یکنواختی که سال ها و حتی قرن ها به تکراری بودن شان ادامه می دادند، رنگی و زیباتر شدند. بعد انسان ها باز هم رشد کردند و به این درک رسیدند که رنگ ها خاصیت دارند. رنگ ها می توانند با قرار گرفتن در محیطی بر معنای آن اثر بگذارند و یک تقویت کننده باشند یا حتی چیزی را تضعیف کنند. چوب که ماده اصلی ساختن تخت ها و سرویس های اتاق خواب است هم با رنگ ها دست به دست هم دادند تا بهترین اثرها را از خودشان به یادگار بگذارند.

سرویس خواب رنگی

سفر رنگ ها در سرویس اتاق خواب و دکوراسیون

درست است که رنگ و دکوراسیونی که مناسب اتاق خواب است با رنگ و دکوراسیونی که مناسب اتاق کار یا نشیمن است فرق دارد اما نکته ظریفی وجود دارد که نباید فراموشش کنیم. رنگ و چیدمان مثل ویتامینی است که روح و روان ما مصرف می کند، حالا فرض کنید یک زمان طولانی ویتامین خاصی به طور مداوم مصرف شود. آیا این به سلامت ما کمک خواهد کرد یا نتیجه عکس خواهد داد؟

رنگ دکوراسیون و صنعت طراحی

رنگ و دکوراسیون و مفاهیمی شبیه این، اگر ناآگاهانه باشد می تواند نمودی از مصرف گرایی و افزایش بی دلیل هزینه ها تلقی شود. اما اگر سیر نیاز روان تان را در نظر بگیرید و در مواقع لزوم به این نیازتان توجه کنید در واقع جلوه ای از حفظ تعادل ضمیرتان خواهد بود. شکل نیاز شما به خواب و ملزومات اتاق خواب و سرویس آن دیگر شبیه سال های گذشته نیست و حتی در سال های آینده هم تغییر خواهد کرد. صنعت طراحی همانطور که می تواند با اختصاص دادن تمام توجه شما به خودش معنا را از زندگی تان برباید در عین حال می تواند با چاشنی تنوع و حفظ اصالت به سلامت و شادابی زندگی تان کمک کند. تصمیم گیری درباره جدیدترین رنگ های چوب سرویس خواب، در حال تحول است. جدیدترین رنگ ها با الهام از طراحی بیوفیلیک به شکل مسالمت آمیزی به سمت طبیعت حرکت می کنند.

جدیدترین رنگ ها برای سرویس خواب

سبز مریم گلی

سبز مریم گلی، مترادف با طبیعت است و القا کننده حسی آرام و کلاسیک می باشد. جاودانه و همه کاره است و فضایی آرام برای یک اتاق خواب شیک ایجاد می کند. سبز مریم گلی نشاط آور و جوان کننده است، می تواند ظاهری با طراوت به هر اتاقی بدهد و طبیعت را برای ورود به آن دعوت کند. از آن به عنوان رنگی یاد می شود که غیر تهدید کننده است و به رفاه عاطفی کمک می کند.

رنگ های خنثی

رنگ های خنثی مثل بژ، همیشه جزو بهترین انتخاب ها هستند چون راحت تر می توانند با سایر رنگ ها دوست شوند. سرویس خوابی که رنگی خنثی دارد به راحتی می تواند با روتختی و بالش هایی به رنگ گرم صمیمت بیشتری به فضای اتاق تان ببخشد. اگر هم با رنگ های سرد ترکیب کنید فضایی آرام و سبک را برایتان فراهم خواهد کرد. یک حسن دیگر رنگ های خنثی این است که با رنگ بندی فصل ها به خوبی ست و لایه بندی می شود. بنابراین با خرید سرویس خواب به رنگ بژ یا یک رنگ خنثی می توانید حال و هوای اتاق را با فصل ها تغییر دهید.

سرویس خواب سفید

آبی نیمه شب

آبی نیمه شب قرن هاست که محبوب است و می تواند با چندین رنگ ترکیب شود و نتایج باشکوهی ایجاد کند. آبی نیمه شب یک رنگ غنی است که در سرویس های چوبی اتاق خواب با الهام از اقیانوس و آسمان شب نمونه ای برای آرامش بخشی به اتاق می باشد. رنگی خیره کننده که احساسی مخملی به همراه دارد. اجازه دهید رنگ چوب ها آبی نیمه شب باشد، برای تکمیل می توانید از یک بالشتک به همین رنگ روی تخت تان استفاده کنید. رنگ دیوارها می توانید قهوه ای آرام مایل به خاکستری باشد.

سرویس خواب آبی

سبز جنگلی

رنگ های جنگلی القا کننده احساس فراوانی و هوای تازه هستند. استفاده از سرویس های چوبی با رنگ های جنگلی شبیه قرار گرفتن در آغوش درختان است با احساسی شبیه پرنده ها. سبز جنگلی تطبیق پذیری بالایی با رنگ های زمینی مثل رنگ سفالی نرم و ماسه ای دارد. بنابراین می توانید بدون دردسر، هم طبیعت را به خانه بیاورید و هم دکوراسیون شیکی داشته باشید.

رنگ خاکی خاموش

رنگ خاکی خاموش بر ایجاد فضاهایی تمرکز دارد که واحه ای از آرامش را فراهم می کند و تقویت کننده با جهان طبیعی است. این روشی برای لمس بیابان در زندگی شهرنشینی می باشد.

قرمز زنگ زده

نبض را افزایش می دهد و انرژی را بیشتر می کند. اگر مدت هاست از رنگ های خنثی یا ملایم استفاده می کنید شاید سرویس خوابی با رنگ قرمز زنگ زده برای اتاق شما مناسب تر باشد.

سرویس خواب قرمز

استفاده از رنگ های تیره

از رنگ های تیره برای ساختن حالت درام و عمیق استفاده می شود. سرویس های چوبی با رنگ های شبیه زغالی، پیچیدگی و عمق را در اتاق شما ایجاد می کنند و اگر در کنار رنگ های روشن استفاده شوند طراحی کلی را ارتقا می دهند و حسی مدرن و لوکس ایجاد می کنند. سرویس خوابی که رنگ چوب آن تیره باشد به نقطه کانونی تبدیل می شود و اجازه می دهد با تضاد رنگ ها بازی کنید.

سرویس خواب تیره

نیاز به طبیعت در زندگی مدرن امروزی که با انواع فناوری احاطه شده در ترکیب رنگ ها و طراحی ها خودش را نشان می دهد. انواع سرویس خواب ها با جدیدترین رنگ های چوب گاه می خواهند به آسمان نزدیک شوند و گاه می خواهند احساس اقیانوس را به اتاق خواب بیاورند. گاه حال و هوایی جنگلی به خود می گیرند و گاه برای لمس صحرا پیش قدم می شوند و می خواهند بین تمدن و طبیعت تعادل برقرار کند. این روند نشان دهنده یک تغییر اجتماعی عمیق تر به سوی زندگی آگاهانه است. جایی که نوآوری و زیبایی و مسئولیت دست به دست هم می دهند.

بهترین رنگ چوب و سرویس خواب در کنار سایر اجزای اتاق معنی پیدا می کند و اینکه خویشتن شما به کدام رنگ نیاز دارد. سرویس های خواب دیجی چوب با امکان انتخاب رنگ به دلخواه شما آماده پاسخ دادن به جدیدترین سلیقه ها هستند. با کارشناسان ما تماس بگیرید و خریدی اختصاصی را تجربه کنید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()