02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 30 ارديبهشت 1402 در ساعت 21 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
مزایای خرید مبل تخت خواب شو

مزایای خرید مبل تخت خواب شو

مبلمان دنیای گسترده و متنوعی دارد. در بازار مبل امروزی، مدل ها و طراحی های شگفت انگیزی را مشاهده می کنیم که برای هر محیط و چیدمانی کاربرد دارند. مبلمان تخت خواب شو یکی از انواع مبلمان است که می تواند به مبل و تخت خواب تبدیل شود. این وسیله مزایای بسیار زیادی داشته و برای خانه های کوچک بسیار مناسب است. در ادامه مطلب با سایت دیجی چوب همراه ما باشید تا به بررسی بیشتری از این نوع مبلمان بپردازیم.

ویژگی مبل راحتی تخت شو

مبلمان تخت خواب شو همانند هر وسیله دیگری یکسری مزایا و معایب دارد.‌ قبل از خرید این نوع مبلمان ابتدا باید تمام ویژگی های آن را بررسی کرده و مطمئن شوید که این مدل برای خانه شما مناسب است. برخی از مزایای مبلمان تخت خواب شو عبارتند از:

  •  دو کاربرد متفاوت:

    همانطور که می دانید، مبل های تخت خواب شو هم به عنوان مبلمان کاربرد دارند و هم به گونه ای نقش تخت خواب را ایفا می کنند.‌ در حقیقت، با استفاده از مبلمان تخت خواب شو می توانید دو وسیله پرکاربرد را همزمان در یک محصول داشته باشید.

  •  قیمت مناسب:

    با توجه به عملکرد و کاربرد خاصی که این وسیله دارد، از قیمت خوبی برخوردار است. با خرید مبلمان تخت خواب شو شما می توانید هزینه دو وسیله مجزا را همزمان در یک محصول پرداخت کرده و از مزایای آن بهرمند شوید.
  •  حمل و نقل آسان:

    مبلمان های تخت خواب شو برای افرادی که در خانه های اجاره ای ساکن هستند، گزینه بسیار مناسبی است. شرایط حمل و نقل و اسباب کشی در این محصول راحت تر و بهتر است. با استفاده از این نوع مبلمان می توانید از تجمع بیهوده وسایل و شلوغ شدن محیط جلوگیری کنید.

  •  بکارگیری در مکان های مختلف:

    کاربرد خاصی که مبلمان های تخت خواب شو دارند، باعث می شود که بتوان از آنها در اتاق خواب و اتاق نشیمن استفاده کرد.

  •  پرکاربرد و کم فضا:

    مبلمان تخت خواب شو در مقایسه با ست مبلمان و تخت های جداگانه، فضای بسیار کمتری را اشغال می کند. در ساختار اسکلت بعضی از این مبل ها، فضای بهینه ای وجود دارد که میتوان برخی از وسایل اضافی را در آن جای داد.

 مبل تخت خوابشو مکانیزم دار

 انواع مبل تخت خواب‌ شو

مبلمان تخت خواب شو تنوع بالایی داشته و در مدل های متفاوتی به بازار عرضه می شود. بعد از این که مطمئن شدید این نوع مبلمان برای خانه شما مناسب است، مراکز خرید را بررسی کرده و بهترین مدل را انتخاب کنید. مبل تخت شو انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  1.   مبل تخت خواب شو فوتون (Futon)

مدل فوتون یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان تخت خواب شو است که ساختار و طراحی ساده ای دارد. مبلمان فوتون را با عنوان مبلمان تبدیل شونده نیز یاد می کنند. کلاف بالشتکی که در این نوع مبلمان وجود دارد، معمولا از جنس فلز و یا چوب است. این بالشتک ها قابلیت جدا شدن داشته و پس از تا شدن، به یک صندلی کاربردی تبدیل می شوند.

  1.  مبلمان صندلی خواب (Sleeper chair)

این نوع مبلمان تخت خواب شو برای فضا های کوچک و کم مساحت گزینه بسیار مناسبی است. از این مبل راحتی بیشتر در محیط های درمانی و اداری استفاده می شود. صندلی های خواب خیلی سریع و راحت به تخت خوابی خوب و کاربردی تبدیل می شوند. ساختار نرم، کیفیت مناسب و حمل و نقل آسان این نوع مبلمان تخت خواب شو، باعث می شود که افراد زیادی به خرید آنها ترغیب شوند.

  1.  مبل بازشونده

این نوع مبلمان محبوبیت بسیار زیادی داشته و نیاز شما را برای داشتن یک دست مبلمان خوب و یک تخت خواب با کیفیت، کاملا برطرف می کند. این مبلمان در اندازه و اشکال مختلف در بازار وجود دارد. با استفاده از این محصول فضای بسیار کمی از محیط خانه اشغال می شود.

مبل تخت شو با مکانیزم

ایا مبل تختخواب شو خوبه !

مبلمان تخت خواب شو به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل خانه، نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی ایفا می کند. این محصول قرار است وظیفه دو وسیله مهم را همزمان انجام دهد. بنابراین هنگام خرید باید نکات و مسائل مهمی را در نظر داشته باشید. در نظر گرفتن این نکات باعث می شود که خریدی دقیق و هوشمندانه را تجربه کنید:

  •  جنس مبلمان تخت خواب شو

اولین موردی که قبل از خرید مبلمان تخت خواب شو باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت محصول است. اگر شما قصد دارید که مدت زیادی را از این مبلمان دوکاره استفاده کنید؛ از این رو جنس و کیفیت محصول بسیار مهم و حائز اهمیت است. جنس بدنه این نوع مبلمان از چوب و فلز است. مسلما اسکلت فلزی نسبت به ساختارهای چوبی، مقاومت بیشتری داشته و در اولویت است.

  بیشتر بخوانیم: پر طرفدار ترین رنگ مبل سلطنتی کدام هستند!

کیفیت و جنس پارچه را فراموش نکنید. مجددا تاکید می کنیم که این مبلمان قرار است نقش تخت خواب و مبل را همزمان باهم انجام دهد.‌ بنابراین جنس پارچه و رویه آن باید به گونه ای باشه که بتواند پس از گذشت مدتی، مقاومت خود را حفظ کند. علاوه بر این قطعات محرک مبلمان را چندین بار باز و بسته کنید تا از خوب بودن کیفیت آنها اطمینان حاصل شود.‌

مکانیزم تخت خواب شو مبل راحتی

  •  ابعاد مبلمان تخت خواب شو

ابعاد و اندازه مبل یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که حین خرید این نوع مبلمان باید به آن توجه زیادی داشته باشید. قبل از خرید ابتدا باید محیط خانه را به خوبی بررسی کرده و تشخیص دهید که چه مقدار فضا برای قرار دادن مبلمان تخت خواب شو در دسترس دارید. هنگام خرید مبلمان، محصول را کاملا باز کنید تا بتوانید حداکثر حجم آن را تخمین بزنید. مدلی که در نهایت می خرید باید در دو حالت باز و بسته، با فضای خانه شما متناسب باشد.

  •  هماهنگی مبلمان تخت خواب شو با سایر عناصر

هماهنگی و انسجام با سایر عناصر یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید مبل تخت خواب شو باید به آن توجه کنید. این مبلمان باید با تمام لوازم و اثاثیه خانه هارمونی و هماهنگ باشد. رنگ‌ بندی، طراحی، جنس و ساختار این مبل ها، در جلوه کلی خانه تاثیر بسیار زیادی دارد.

  بیشتر بخوانیم: مبل چستر چیست؟

 کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله به بررسی مبلمان تخت خواب شو و ویژگی های آن پرداختیم. این نوع مبلمان ساختار ویژه ای داشته و می توانند همزمان نقش مبل و تخت خواب را ایفا کنند. از جمله مزایای این مبل ها میتوان به کیفیت مطلوب، قسمت مناسب و حجم کم آنها اشاره کرد.‌ فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با داشتن کادری مجرب و حرفه ای، به عرضه انواعی از مبلمان، میز تلویزیون، میز ناهار خوری، سرویس چوب و... پرداخته است. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه، از خدمات ارزشمند آن بهرمند شوید‌.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()