02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 19 آذر 1402 در ساعت 15 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
معرفی مدل جدید میز ناهار خوری مدرن

معرفی جدیدترین مدل میز ناهار خوری مدرن

بدون شک استفاده از یک میز ناهارخوری جذاب و کاربردی، از نیازهای اصلی هر خانه می باشد. خرید میز ناهار خوری علاوه بر جمع کردن اعضای خانواده دور هم به هنگام سرو غذا، مزایای دیگری نیز دارد. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول، ایجاد جذابیت بصری در دکوراسیون منزل است. میز ناهار خوری در سبک های مختلف طراحی می شود. پس شما می توانید با خرید این میز متناسب با دکوراسیون منزل، دیزاینی جذاب و خاص در محیط منزل خود ایجاد کنید.

در میان انواع این محصولات، میز ناهارخوری مدرن، از جدیدترین محصولاتی است که این روزها طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. این میز به دلیل طراحی جذاب و همچنین جنس مقاوم، به یکی از محصولات پرفروش تبدیل شده است. در صورتی که قصد خرید جدیدترین انواع میز ناهار خوری را دارید باید از خدمات فروشگاه معتبر استفاده نمایید. این کار باعث می شود تا علاوه بر جذابیت، از کیفیت میز خریداری شده نیز مطمئن باشید، همچنین میز ناهار خوری مدرن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

انواع میز ناهار خوری مدرن

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب و خرید میز غذاخوری مدرن در نظر داشته باشید، توجه به مساحت منزل است. علاوه بر آن، باید میز ناهار خوری را متناسب با تعداد اعضای خانواده خریداری کنید. با توجه به این گفته ها، این محصول از نظر ابعاد و تعداد نفراتی که از آن استفاده می کنند به انواع زیر تقسیم می شود:

میز ناهار خوری کم جا

میز غذاخوری کم جا یکی از بهترین محصولات برای خانواده های کم جمعیت و منازل دارای ابعاد کوچک است. این میز به صورتی طراحی شده است که صندلی های آن در مواقعی که از میز استفاده نمی کنید، به صورت کامل در زیر آن قرار گیرند. پس می توان گفت میز ناهار خوری کم جا، کم ترین فضای دکوراسیون را به خود اختصاص می دهد. شما می توانید از  رنگ ها و طرح های مختلف میز ناهارخوری کم جا مدرن دیدن کرده و با استفاده از خدمات فروشگاه تخصصی این محصولات، میز ناهارخوری را با قیمت ارزان تری خریداری نمایید.

میز ناهار خوری کم جا 4 نفره

میز ناهار خوری 2 نفره

برای زوج های جوان و منازل کوچک، خرید میز ناهار خوری دو نفره انتخاب مناسبی می باشد. این میز نیز همانند میز ناهارخوری کم جا، فضا بسیار کمی را در آشپزخانه، سالن پذیرایی و ... اشغال می کند.

این میز اکثراً در شکل های مربع و دایره طراحی و ساخته می شود. با خرید میز ناهار خوری دو نفره می توانید از این محصول در آشپزخانه کوچک و یا کنج دیوار پذیرایی استفاده نمایید.

میز ناهار خوری 2 نفره

میز ناهار خوری 4 نفره

یکی از پرفروش ترین انواع میز ناهار خوری، مدل 4 نفره این محصول است. طراحی این میز متناسب با تعداد اعضای خانواده ایرانی بوده و از جمله محصولات پرکاربرد در کشور می باشد. میز ناهار خوری 4 نفره در بخش های مختلفی از منزل قابل استفاده بوده و معمولاً فضای اضافه ای اشغال نمی کند. این محصول در انواع مختلفی از نظر جنس و رنگ تولید می شود. لذا خریداران با محدودیتی در خرید این محصول مواجه نخواهند بود.

میز ناهار خوری 4 نفره

میز ناهار خوری 6 نفره

میز ناهار خوری 6 نفره انتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت و منازل بزرگ تر است. میزهای شش نفره به شکل مستطیل طراحی می شوند. با توجه به استقبال زیاد کاربران، این میز پرکاربرد در سالن پذیرایی منازل ایرانی، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

میز ناهار خوری 6 نفره

میز ناهار خوری 8 نفره

بهترین انتخاب برای علاقه مندان به برگزاری دورهمی و همچنین خانواده های پرجمعیت، میز ناهار خوری 8 نفره می باشد. این میز، با توجه به ابعاد بزرگی که دارد فضای زیادی را اشغال می کند. پس برای خرید این میز باید خانه ای با متراژ بالا داشته باشید.

انواع میز ناهار خوری مدرن از لحاظ جنس

میز ناهارخوری مدرن یکی از محصولاتی است که با حفظ اصالت طراحی خود، ویژگی های جدیدی پیدا کرده است. این ویژگی ها متناسب با خصوصیات سبک مدرن دکوراسیون، در طراحی این محصولات اعمال شده اند. پس خرید میز ناهار خوری مدرن متناسب با سبک دکوراسیون، زیبایی و جلوه بی نظیری در منزل ایجاد خواهد نمود.

انواع میز ناهار خوری مدرن بر اساس متریال ساخت عبارت اند از:

میز ناهار خوری چوبی

در صورت که خواهان ایجاد فضای صمیمی و گرم در فضای منزل به ویژه آشپزخانه هستید، میز چوبی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این میز در مدل های مات و براق و رنگ های مختلف تولید می شود. شما می توانید بر اساس رنگ های موجود در دکوراسیون فضای مد نظر، این محصول را خریداری کنید. همچنین از ایجاد فضایی طبیعی و نشاط بخش در منزل خود لذت ببرید.

میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه ای از جدیدترین انواع این محصولات به شمار می رود. این میز طی سالیان اخیر مورد توجه خریداران قرار گرفته و به اصطلاح، جزو ترندهای سال های اخیر به شمار می رود. میز ناهار خوری شیشه ای برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی انتخاب مناسبی می باشد. مدل های مختلفی از این میز در فروشگاه معتبر مبلمان به فروش می رسد.

میز ناهار خوری فلزی

میز ناهار خوری فلزی یکی از مقاوم ترین و باکیفیت ترین انواع میز غذاخوری می باشد. این میز به دلیل افزایش قیمت، طی سالیان اخیر فروش محدودی داشت؛ اما جدیداً با کسب ویژگی های سبک مدرن، محبوبیت سابق خود را به دست آورده است. میز ناهار خوری فلزی معمولاً با روکشی از چوب طراحی و تولید می شود. در ضمن این محصول از مقاومت و طول عمر بالایی برخورداری می باشد.

میز ناهار خوری پایه فلزی

میز ناهارخوری چوب و رزین

میز ناهارخوری مدرن چوب و رزین، از جدیدترین انواع میزهای غذاخوری می باشد. این میز از رزین اپوکسی و چوب مرغوب و مقاوم تولید می شود. میز ناهارخوری چوب و رزین با جذابیت و زیبایی خیره کننده خود، به یکی از محصولات شیک و لوکس تبدیل شده است. این میز در رنگ ها و اشکال مختلف قابل طراحی می باشد.

خرید جدیدترین مدل میز ناهار خوری

همانطور که گفته شد میز ناهار خوری مدرن در سبک ها و مدل های مختلفی طراحی می شود. به طوری که امروزه مدل های بی شماری از این محصول در بازار موجود هستند. البته تمامی مدل های میز ناهار خوری چستر و ساده موجود در بازار از کیفیت و مرغوبیت مناسبی برخوردار نیستند. چرا که بسیاری از تولیدکنندگان نامعتبر، از مواد بی کیفیت برای تولید این محصول استفاده می کنند. پس لازم است برای خرید میز ناهار خوری باکیفیت و زیبا، فروشگاه معتبر مبلمان را انتخاب کنید. در این فروشگاه، مدل های متنوع میز ناهارخوری مدرن به مشتریان عرضه می شوند. پس در این فروشگاه، برای انتخاب جدیدترین مدل میز ناهار خوری مدرن، دستتان باز خواهد بود.

کلام آخر

دیجی چوب با فروش محصولات استاندارد و بادوام، به عنوان معتبرترین تولید کننده و عرضه کننده جدیدترین انواع میز ناهارخوری مدرن شناخته می شود. این فروشگاه با هدف کسب رضایت خریداران محترم، انواع محصولات مانند میز ناهارخوری 4 نفره چستر، میزناهارخوری 6 نفره، انواع مبلمان و ... را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند. تمام محصولات ارائه شده توسط فروشگاه دیجی چوب به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، به همراه ضمانت نامه معتبر ارائه می شوند. پس با خرید از این فروشگاه، ضمن برخورداری از خدمات و تخفیفات ویژه، از طول عمر بالای میز ناهار خوری مدرن خریداری شده نیز آسوده خاطر خواهید بود.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

زهرا حسینی :
0 0
با سلام و احترام لطفا قیمت را هم زیر عکس ها بگذارید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()