02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 12 آذر 1402 در ساعت 15 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کلوزت روم شیشه ای یا پوشیده

اجرای کلوزت روم شیشه ای یا پوشیده! کدام بهتر است؟

اتاق­ های کلوزت لباس و کفش یکی موضوعات مورد توجه در دکوراسیون و طراحی داخلی هستند. یک کلوزت روم ساده می­ تواند به اندازه کلوزت روم مدرن مهم باشد و این بستگی به سبک و سلیقه شما دارد. جالب است بدانید که افرادی که نسبت به بازسازی اتاق ­ها و کلوزت ­ها اقدام می­ کنند علاقه بیشتری به ماندن در فضای خانه پیدا می­ کنند و علاقه ­شان به خانه بیشتر می­ شود. خیلی مهم است که از قبل بدانید چه چیزهایی را می­ خواهید در اتاق کلوزت نگه­ داری کنید. به این ترتیب می­ توانید نسبت به طرح و اجرای آن تصمیم مناسب ­تری بگیرید. زمانی که مجموعه­ ای از لباس یا کفش و کیف به طور مرتب کنار هم قرار می­ گیرند و در عین حال کاملا در دسترس هستند خانه بزرگتر و جادارتر احساس می ­شود.

کلوزت شیشه ای

کلوزت روم شیشه ای چه معایب و مزایایی دارد

کلوزت روم شیشه ای ترکیبی است که کارایی و ظرافت را با هم ارائه می ­دهد. درک محتویات شیشه سریع ­تر و آسان­ تر است علاوه ­بر آن می ­توانید با تنوع در رنگبندی، اتاق کلوزت شیک و جالب توجهی داشته باشید. انتخاب درهای شیشه ­ای برای کلوزت یک راه حل برای کسانی است که می­ خواهند اتاق کلوزت نیمه بسته ­ای داشته باشند که محتویات آن نیز قابل مشاهده است. قبلا هم عرض کردیم که برای تصمیم گرفتن درباره اینکه چه اتاق کلوزتی برای شما مناسب است هدف­ تان مهم است. شاید علاقه نداشته باشید لباس ­های راحتی­ تان در معرض دید باشند اما دیده شدن کیف ­ها یا عینک ­های آفتابی­ تان را دوست داشته باشید.

کلوزت روم

ایده هایی برای اجرای کلوزت روم شیشه ای

می­ توانید از لامپ­ های کوچک برای برجسته کردن نور و سایه و ساخت اتاق کلوزت شیک استفاده کنید. این می تواند ظاهر گران قیمت ­تری به اتاق شما اضافه کند در حالیکه هزینه چندانی نداشته است. مخصوصا اگر می ­خواهید ظاهر دکوراسیون شما سبک باشد، کلوزت شیشه ای کمک­ تان خواهد کرد. شیشه­ های لاکی دست شما را برای پیاده کردن ایده ­های خلاقانه ­تان باز خواهد کرد. آینه هم به بزرگتر دیده شدن اتاق کمک می­ کند اما برای کلوزت روم در اتاق خواب بنا به دلایل اصول فنگ­ شویی اتاق خواب و سرویس خواب نباید از کلوزت آینه ای استفاده کنید.

  بیشتر بخوانیم: کلوزت روم چیست؟

برای داشتن یک کلوزت روم لاکچری می ­توانید از شیشه ­های دودی استفاده کنید. برای بزرگتر و روشن­ تر نشان دادن اتاق­ های تاریک ترکیب کلوزت شیشه­ ای با آینه ایده خوبی است. کلوزت روم شیشه ای دودی مخصوصا برای دکوراسیون ­هایی مناسب است که به سبک معاصر، صنعتی یا مینیمال مبله شده است. اگر می­ خواهید در حالیکه هنوز تخت­ خوابتان را ترک نکرده ­اید برای کفش و لباسی که آن روز استفاده خواهید کرد تصمیم بگیرید، برای کلوزت روم در اتاق خواب هم می توانید از کلوزت های شیشه ای استفاده کنید. این ایده کسانی را که تمایل دارند قبل از بیرون آمدن از تخت­ خواب درباره کفش و لباسی که آن روز استفاده خواهند کرد تصمیم بگیرند، خوشحال خواهد کرد. اما از نظر علم واستو کلوزت های شیشه ای در اتاق خواب مناسب نیستند یا باید شرایط خاصی داشته باشند که به خاطر دور نشدن از اصل موضوع به جزییات نمی­ پردازیم.

کلوزت روم شیشه ای

معایب کلوزت روم شیشه ای

بی نظمی در کلوزت روم شیشه ای در معرض دید قرار دارد و به نحوی دست کم از نظر بصری به سایر فضای خانه سرایت خواهد کرد. یکی از مشکلاتی که اتاق کلوزت شیشه ای دارد حساس بودن آن در برابر اثر انگشت است، با اینکه پاک کردن آن آسان است اما ممکن است برای همیشه تمیز ماندن کمی بیشتر تلاش کنید. البته می­ توانید برای کم کردن اثر انگشت و اجبار کمتر به تمیز کردن های مداوم از شیشه های رنگی یا دودی برای اتاق کلوزت استفاده کنید. استفاده از شیشه های مات ایده دیگری است که می­ توانید برای اتاق کلوزت مدرن استفاده کنید. شیشه های مات در حالیکه درباره کلیات چیزهایی که پشت­ شان است گویا هستند، از فاش شدن کامل محتویات جلوگیری می­ کنند.

کلوزت روم

کلوزت روم های بسته

کلوزت روم های بسته معمولا از چوب تهیه می­ شوند. کلوزت های چوبی قوی هستند و دوام بیشتری دارند. آن­ ها یکپارچگی را به دکوراسیون شما اضافه کرده و از محتویات خود مثل یک راز نگهداری می­کنند. به دلیل خطوط تمیز و ظاهر متینی که به اتاق می­دهند متمایز هستند. مثل اتاقی مخفی که همیشه در دسترس است. کلوزت روم بسته همیشه و در هر حال مرتب به نظر می­ رسد و سبک دکوراسیون شما هر چیزی که باشد، با آن هماهنگ خواهد شد. در کلوزت روم های بسته تابش نور خورشید یا مسایلی شبیه این لباس ­های شما را در معرض آسیب قرار نخواهد داد. تابش نور خورشید علاوه­ بر اینکه تار و پود لباس را تضعیف می­ کند باعث تغییر رنگ پارچه یا حتی کیف و کفش می­ شود. ماندگاری طولانی مدت لباس­ ها مخصوصا وقتی گران­ بها یا خاص باشند اهمیت بیشتری  پیدا می ­کند.

در اتاق های کلوزت بسته حفظ مرزها آسان­ تر است به ­خصوص وقتی کلوزت روم در اتاق خواب قرار داشته باشد. در این کلوزت ها آشفتگی و درهم ریختگی به همان جایی که است، محدود می­ شود در نتیجه فضای خانه سازمان یافته ­تر به نظر می ­رسد. اگر به راحتی تحت تاثیر شلوغی قرار می­ گیرید یک کلوزت بسته از شما در برابر این شلوغی ها محافظت خواهد کرد. اگر درونگرا هستید احتمالا کلوزت بسته بیشتر بتواند رضایت شما را جلب کند.

کلوزت روم در اتاق خواب

آیا کلوزت روم بسته هیچ ایرادی ندارد؟

با توجه به اینکه اغلب کلوزت های بسته چوبی هستند، اگر بخواهیم درباره نقطه ضعف اتاق کلوزت چوبی صحبت کنیم آسیب­ پذیری آن در برابر آب است، هر چند که احتمال آن نزدیک به صفر است که کلوزت روم در اتاق خواب یا نشیمن با خطر رطوبت مواجه شود.

کلوزت روم شیشه ای بهتر است یا پوشیده؟

تصمیم گرفتن بین کلوزت روم های بسته یا شیشه ای مشکل است مخصوصا وقتی که هر دو مزایای خودشان را دارند. با توجه به مزایایی که برای هر یک از کلوزت روم ها گفته شد، می­ توان نسبت به داشتن هر یک استدلال کرد اما یک کلوزت روم سفارشی بهترین نتیجه را می­ دهد. چون همه چیز طبق نیاز شما طراحی شده است و دقیقا همان کاری را انجام می ­دهد که از اتاق کلوزت انتظار دارید. در هرحال کلوزت روم شما چه بسته باشد چه شیشه ای همان رفاهی هست که به شما کمک می­ کند تا هنگام پوشش بهترین ترکیب را انتخاب کنید و شیک باشید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()