02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 19 مرداد 1402 در ساعت 59 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
جدیدترین مدل مبل سلطنتی استخوانی

بررسی جدید ترین مدل های مبلمان استیل رنگ استخوانی

مبل سلطنتی یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان در میان خانواده های ایرانی به شمار می رود. در مدل های جدید این مبل از رنگ های بسیار جذاب و مجللی استفاده می شود. رنگ استخوانی، یکی از بهترین و جذاب ترین رنگ های مورد استفاده در ساخت مبل سلطنتی می باشد.  این رنگ طیفی خاص و تیره از رنگ سفید است که به آن رنگ عاجی نیز می گویند.

استفاده از این رنگ در ساخت مبل، علاوه بر جذابیت فوق العاده، باعث می شود تا چشم نسبت به رنگ سفید کمتر دچار زدگی شود. در مبل سلطنتی استخوانی، رنگ پارچه یا رنگ چوب و یا رنگ هر دو قسمت، استخوانی است. این مبل از جدیدترین انواع مدل مبل سلطنتی و استیل محسوب می شود.

برای خرید مبل سلطنتی استخوانی باکیفیت، پیشنهاد می شود به معتبرترین مرکز فروش مبل مراجعه نمایید. با این کار ضمن خرید مبلمانی شیک و باکیفیت، خریدی به صرفه و اقتصادی را تجربه خواهید نمود.

ویژگی های مبل سلطنتی

مبل سلطنتی، وجوه تمایز فراوانی با مبلمان راحتی و مدرن دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این مبل، ارتفاع بالای نشیمنگاه است؛ در حالی که در مبل راحتی و مدرن، نشیمنگاه مبل نزدیک به سطح زمین طراحی می شود. در ضمن مبل سلطنتی یکی از محصولات بی رقیب و منحصر به فرد در کیفیت و جذابیت است.

یکی از ویژگی های مبل سلطنتی، تولید این محصول از چوب های گران قیمت و مرغوب می باشد. پارچه های به کار رفته در این مبل نیز از بهترین و مرغوب ترین پارچه های تولید شده هستند. این پارچه ها علاوه بر ایجاد حالت باشکوه و چشم نواز در مبل سلطنتی، از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

  بیشتر بخوانیم: پر طرفدار ترین رنگ مبل سلطنتی کدام هستند؟

وجود کنده کاری ها و منبت کاری های بی شمار در مبل سلطنتی، جذابیت بی نظیری به این محصول می بخشد. این مبل در مرکز معتبر تولید و فروش مبل، از بهترین متریال اولیه تولید می شود. بنابراین با خرید از فروشگاه معتبر می توانید تا سالیان متمادی بدون کوچک ترین آسیب دیدگی از مبل سلطنتی در دکوراسیون منزل خود استفاده نمایید.

مبل سلطنتی استخوانی طلایی

مشاهده مبل کلاسیک گلشن 

 نحوه ست کردن مبلمان استیل استخوانی با لوازم منزل

یکی از مهم ترین مزایای خرید مبل سلطنتی استخوانی، قابلیت ست کردن آسان این محصول است. بهتر است بدانید مبل سلطنتی استخوانی با تمامی رنگ ها قابل ست شدن می باشد. پارچه مبل سلطنتی استخوانی در دو نوع ساده و طرح دار مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این پارچه ها برای محیط هایی با دکوراسیون مخصوص مناسب هستند؛ بنابراین دست شما در انتخاب مبلی متناسب با سبک دکوراسیون مد نظر، باز خواهد بود.

برای آنکه مبل سلطنتی استخوانی را با وسایل منزل ست کنید باید به رنگ این مبل دقت داشته باشید. همچنین فرش، پرده و قالیچه را با رنگ متناسب با مبلمان ست کنید. در این صورت زیبایی و شکوه بی نظیری به دکوراسیون منزلتان خواهید بخشید.

مبل سلطنتی استخوانی و بژ جدید

مشاهده مبل کلاسیک نایس

رنگ استخوانی مبل سلطنتی از جمله رنگ های خنثی می باشد. بنابراین در ست کردن مبل سلطنتی استخوانی با لوازم منزل دقت زیادی به خرج دهید. برای ایجاد هارمونی جذاب و متفاوت، پرده و فرشی که رنگ متضادی با مبل استخوانی دارند در دکوراسیون منزل به کار ببرید. این کار باعث می شود تا حالت بی روحی و کسل کننده دکوراسیون از بین برود.

 فاکتورهای مؤثر در زیبایی مبل استخوانی جدید

یکی از مهم ترین معیارهای جذابیت در مبل سلطنتی استخوانی، طرح و مدل پارچه مبل می باشد. همانطور که گفته شد، در این مبلمان از پارچه های ساده یا طرح دار استفاده می شود. ظرافت نقش و نگارها و منبت کاری های مبل سلطنتی استخوانی، عامل دیگر در زیبایی و جذابیت این مبلمان است. رنگ این مبل، از فاکتورهای مهم دیگری است که در زیبایی و جذابیت آن نقش مؤثری دارد.

رنگ استخوانی چه در پارچه و چه در چوب مبل، اصالت و زیبایی منحصر به فردی در مبل سلطنتی ایجاد می کند. به همین دلیل است که مبل سلطنتی استخوانی، یکی از جذاب ترین و محبوب ترین انواع مبلمان به شمار می رود.

مبل سلطنتی استخوانی طلایی

مشاهده مبل کلاسیک انگلیسی

 مدل های مبل سلطنتی استخوانی طلایی

رنگ مبل سلطنتی طی سالیان اخیر بر روی طیف رنگی سفید تمرکز داشته است. قبل از رنگ سفید، از رنگ های طلایی و نقره ای برای پر زرق و برق نشان دادن مبل سلطنتی استفاده می شد. امروزه رنگ باوقار و سنگین طلایی توانسته است جایگاه ویژه خود را در تولید مبل سلطنتی حفظ کند. با این حال رنگ هایی با طیف سفید شامل فیلی، کرم، استخوانی، صدفی و ... طرفداران بیشتری نسبت به رنگ طلایی دارند.

در میان مبل سلطنتی با طیف رنگی سفید نیز مبل سلطنتی استخوانی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چرا که در این مبلمان می توان رنگ استخوانی چوب را با پارچه هایی با رنگ متفاوت ست نمود.

  بیشتر بخوانیم: مشاهده جدید ترین مدل های مبلمان کلاسیک

از جمله پرطرفدارترین انواع مبل سلطنتی استخوانی می توان موارد زیر را نام برد:

 مبل سلطنتی با پارچه استخوانی

این مبل سلطنتی همانطور که از نام آن پیدا است، دارای پارچه و چوب استخوانی رنگ است. جنس پارچه این مبل بسیار مرغوب بوده و قابلیت نظافت آسانی دارد.

در مبل سلطنتی استخوانی، منبت کاری های چشم نواز و با سلیقه ای که دارای رنگ زمینه استخوانی با رگه های طلایی هستند به چشم می خورد. در ضمن برای افزایش جذابیت و زیبایی این مبل می توانید از میزهای همرنگ و هماهنگ با مبلمان استفاده نمایید.

سفید مبل سلطنتی استخوانی

مشاهده مبل کلاسیک نیوا

 مبل سلطنتی استخوانی با پارچه نقره ای

در صورتی که قصد ایجاد دکوراسیونی مجلل و شاهانه در منزل خود را دارید، مبل سلطنتی استخوانی با پارچه نقره ای رنگ، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. رنگ نقره ای پارچه به همراه چوب استخوانی رنگ مبل کلاسیک، فضایی کاملاً لوکس و لاکچری در دکوراسیون منزل ایجاد خواهند کرد.

پارچه نقره ای در دو نوع براق و مات در تولید مبل سلطنتی استخوانی به کار می رود. شما می توانید برحسب سلیقه و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون فضا، مات یا براق بودن پارچه نقره ای مبل را انتخاب نمایید.

سفید مبل سلطنتی استخوانی با پارچه سبز

مشاهده مبل کلاسیک لورنزو

 مبل سلطنتی استخوانی با پارچه کرم یا سبز

مبل سلطنتی استخوانی با پارچه کرمی از اصالت و محبوبیت فراوانی برخوردار است. به طوری که در میان انواع جدید مبل سلطنتی استخوانی، رنگ مبل کرم هیچ گاه از مد نمی افتد. چرا که دو رنگ استخوانی و کرم، قابلیت هماهنگی بالایی با هم دارند.

استفاده از پارچه های ساده و مخمل کرمی در تولید این مبل سلطنتی استخوانی کاربرد بیشتری دارد. جزئیات بیشتر مبل سلطنتی با پارچه نقره ای رنگ در سایت قابل مشاهده می باشد.

 کلام پایانی

برای مشاهده و خرید جدیدترین مدل مبل سلطنتی استخوانی، دیجی چوب بهترین انتخاب خواهد بود. فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با بیش از 10 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد. این مرکز با عرضه محصولات متنوع مبلمان، سرویس خواب، آینه و کنسول، میز ناهارخوری و ... با درجه کیفی بالا، توانسته است رضایت مشتریان محترم را جلب نماید.

تمام محصولات دیجی چوب دارای گارانتی معتبر هستند. پس با خرید مبل سلطنتی استخوانی و سایر محصولات از دیجی چوب، از بابت طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر مبلمان آسوده خواهید بود.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

شهاب الدینی :
0 0
سلام لطف میکنید پایین ترین قیمت مبلاتون بگید برا یک نیازمند میخواستم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 2 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()