02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 5 بهمن 1401 در ساعت 27 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 5 )

سلام 

کیفیت محصول باعث ایجاد انگیزه خرید در مشتریان می گردد. مبل راحتی باگاس نیز از این مقوله مستثنی نیوده و همین موجب گردید، یکی از برنامه های تلویزیونی اقدام به تهیه مبل راحتی باگاس برای استفاده مجری برنامه نماید.

گروه دیجی چوب تمام تلاش خود را بر این دارد تا مشتریان حداکثر استفاده و شادی را به همراه خرید کسب نمایند. محصول تولید شده در ایران ، با کیفیتی عالی و خدمات پس از فروش با قیمت مناسب.

برنامه + 17 برنامه ای است از گروه اجتماعی شبکه 1 سیما که از شنبه تا 4 شنبه هر روز از ساعت 17 به مدت یک ساعت به روی آنتن می رود. در اين برنامه هر روز يک جوان موفق را به همراه خانواده به برنامه مي‌آورند و به مردم معرفي مي‌نمایند.

 

ارسال نظر

مولا احسانی :
0 0
سلام خیلی خوشحالم که یک برند ایرانی کشور مورد استفاده قرار میگیره بهتون تبریک می گم.
لیلا فدایی :
0 0
سلام آقای خلیلی ..... خیلی خیلی خوشحالم این خبر رو می شنوم . مبل باگاستون واقعا کار خیلی خوبیه و محکم . من که الان 6 ماهه دارم هیچ تکون نخورده و مثل روز اولش مونده. سپاس
مهدی صفایی :
0 0
سلام . واقعا بهتون تبریک می گم . خیلی خوبه که برنامه های تلویزیونی از محصولات ایرانی استفاده می کنند. حق دارن چون مبل راحتی باگاس عالیه. دخترم که برای جهیزیش این مبل رو خریدم خیلی ازش راضیه.
احمد لطفی :
0 0
این مبل باگاس همون مبلی که تک نفره هاش می گردند.
ندا موثق :
1 0
سلام مبل باگاس مبل خیلی باحالی هستش بخاطره همینه که رفته تو برنامه + 17 . دوخت و دوزش هم خوبه. من که الان 5 ماه دارمش کف مبل از اون موقعی که خریدمش فرقی نکرده. با اینکه فکر می کردم فوم سرد بهتره ولی الان می بینم که این مبل با اینکه از اسفنج هستش هیچ فرقی با فوم سرد نداره. ممنون
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()