02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 23 مهر 1402 در ساعت 30 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
پرفروش ترین مدل میز ناهار خوری 4 نفره

معرفی و بررسی پرفروش ترین مدل میز ناهار خوری 4 نفره

برای داشتن یک زندگی راحت به لوازم ضروری خانه مانند میز ناهار خوری ۴ نفره جدید نیاز است. میزهای ناهار خوری جدید و مدرن 4 نفره با سبک های بسیار خاص و متنوع طراحی می شوند و فضای بسیار کمی را پر  می کنند.

این میزها علاوه بر جنبه کاربردی خود به زیبایی و لوکس نشان‌ دادن دکوراسیون فضای غذاخوری و پذیرایی نیز کمک بسیاری می‌ کنند. زیرا هر کدام از مدل های آنها با شکل و متریال متفاوتی طراحی می شوند که با سبک های متنوع دکوراسیون داخلی مانند مدرن، کلاسیک، روستیک و غیره قابل استفاده باشند.

البته قیمت هر کدام از این مدل ها نیز با یکدیگر متفاوت است. در صورتی که برای خانه خود به دنبال یک میز ناهارخوری 4 نفره شیک و مدرن می گردید، با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید.

انواع مدل های سال میز ناهار خوری 4 نفره جدید و قیمت آنها

بدون شک شرکت های متنوع بسیاری در تولید انواع میز ناهار خوری فعالیت گسترده ای دارند‌. از این رو مدل ها و طرح های بسیاری از این نوع لوازم مورد نیاز خانگی در بازار موجود است. البته قبل از خرید هر کدام از این مدل ها باید استانداردهای میز مد نظر قرار گیرد.

مدل های متنوع میز ناهار خوری 4 نفره باید حداقل با عرض 90 سانتی متر طراحی شوند. طول میز نیز با توجه به ابعاد، شکل و سبک آن متفاوت است. تمامی این عوامل روی قیمت میز ناهار خوری نیز تاثیر می گذارند.

میز ناهار خوری چستر 4 نفره

به عنوان نمونه قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره چستر ممکن است از میز مدل سلطنتی کمتر باشد. البته شرکت تولید کننده و متریال به کار برده شده در طراحی میز نیز روی قیمت میز تاثیر می گذارند. اگر خواهان خرید یک مدل بسیار مقرون به صرفه و باکیفیت میز ناهار خوری هستید، در ادامه برخی از مدل های بسیار پرفروش را معرفی می کنیم.

  بیشتر بخوانید: قیمت میز ناهار خوری 4 نفره به چه عواملی بستگی دارد؟

میز ناهار خوری کم جا

امروزه به دلیل کمبود جا در فضاهای آپارتمانی طراحی های منحصر به فرد میز ناهار خوری طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. میزهای کمجا با شکل‌ ها و طرح های متنوع تولید می شود و خرید آنها به راحتی از طریق سایت فروشگاه آنلاین دیجی چوب امکان پذیر است.

میز ناهار خوری کم جا سفید

این میزهای پرطرفدار مدرن با پایه چوبی بسیار محکم تولید می شوند و به راحتی بعد از صرف غذا قابل جمع شدن هستند. همچنین صندلی های این ست نیز قابل سفارش است. میز ناهار خوری ۴ نفره سفید یکی از رنگ های بسیار پرفروش این مدل از میزهای ناهار خوری به شمار می رود که محیط خانه را بزرگتر از قبل نشان می‌ دهد. همچنین چوب روسی یکی از متریال هایی است که برای طراحی این وسیله خانگی به کار می رود و فضای خانه را گرم و دلپذیر می کند.

میز ناهار خوری مدل روستیک

مدل میز ناهار خوری روستیک که به نام سبک روستایی نیز معروف است، در بازار طرفداران بسیاری دارد. در این مدل از میزهای ناهار خوری 4 نفره از چوب طبیعی یا مصنوعی قهوه ای روشن یا تیره استفاده می شود و در صفحه روی میز و پایه های آن رگه های چوب به خوبی مشخص است.

همچنین از فرم های مربع، مستطیل، دایره و غیره برای طراحی آن استفاده می شود. میز ناهار خوری مدل روستیک با ایجاد فضایی روستایی در خانه حال و هوای آن را تغییر می دهد و سبکی خاص و بی نظیر را به نمایش می گذارد.

  بیشتر بخوانید: جدید ترین میز ناهار خوری چستر

میز ناهار خوری 4 نفره سلطنتی

بدون شک میز ناهار خوری باید به گونه ای طراحی شود که تمامی افراد خانواده را در کنار یکدیگر جمع کند. به همین دلیل شکل و مدل میز ناهار خوری از اهمیت بسیاری برخوردار است. میزهای مدل سلطنتی بدون شک جلوه ای باشکوه در خانه ایجاد می کنند و ارزش آن خانه را بیشتر نشان می دهند. زیرا در طراحی کناره های میز و پایه های آن از کنده کاری ها و جزئیات فراوان استفاده می شود.

میز ناهار خوری 4 نفره سلطنتی سفید آبی

رنگ میز ناهار خوری ۴ نفره سلطنتی نیز بیشتر طلایی، قهوه ای و کرم است و متریال چوب یا پلیمر در تولید آن به کار می رود. بدون شک قیمت میز ناهار خوری چوبی از نوع پلیمری آن بالاتر است. اگر بودجه کافی برای خرید میز ناهار خوری چوبی را در اختیار ندارید، میزهای ناهار خوری ۴ نفره سلطنتی پلیمری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. زیرا در ساخت آنها از متریال مصنوعی و دست ساز استفاده شده است. البته میز سلطنتی چوبی در گران قیمت نشان دادن سایر لوازم داخلی خانه نیز تاثیرگذار است.

میز ناهار خوری 4 نفره چستر

یکی دیگر از مدل های بسیار محبوب میز ناهار خوری، مدل چستر است. این نوع از میزها با برندها، اشکال و متریال متفاوت به فروش می رسند و ابعاد آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره چستر تا حدود زیادی به متریال و ابعاد آن بستگی دارد. البته این میزها با طرح ها و رنگ های متفاوت نیز به تولید می‌ رسند.

هر برند با توجه به کیفیت کار خود قیمت های متفاوتی را برای میزهای ناهار خوری چستر ۴ نفره خود عنوان می کند. اگر به دنبال بهترین و مقرون به صرفه ترین مدل از این میزها هستید، در سایت دیجی چوب، میز ناهار خوری چستر مورد نظر خود را سفارش دهید.

  بیشتر بخوانید: قیمت میز ناهار خوری و عوامل موثر بر آن

میز ناهار خوری مدل فانتزی

مدل فانتزی میز ناهار خوری بدون شک فضایی خارق العاده و جدید را در داخل خانه ایجاد می کند. طراحی این مدل میزها متفاوت از اشکال منظم هندسی است و بیشتر از خطوط منحنی و بدون قاعده در طراحی آنها استفاده می شود.

این میزها با انواع متریال ها به خصوص چوب و فلز به تولید می رسند و دارای رنگ بندی های ملایم هستند. این نوع از مدل های میز ناهار خوری با سبک های دکوراسیون مدرن به راحتی هماهنگ می شوند و مخاطبان مخصوص خود را دارند.

برای خرید میز ناهار خوری ۴ نفره سفید فانتزی کافی است به وب سایت فروشگاه های آنلاین دیجی چوب سر بزنید. در این صورت مدل و رنگ دلخواه میز ناهار خوری خود را به راحتی خواهید یافت. همچنین اگر به دنبال مدل خاصی از این میزها می گردید ولی قادر به یافتن مناسب ترین آنها نیستید، امکان سفارش میز ناهار خوری مورد نظر شما با طرح، ابعاد، مدل و رنگ سفارشی نیز وجود دارد.

در نتیجه…

امروزه به دلیل کاهش جمعیت خانواده ها، تقاضا برای خرید میز ناهار خوری ۴ نفره جدید بسیار بالا است. از این رو شرکت های متنوعی دست به تولید انواع مدل های میز ناهار خوری زده اند. این میزها با مدل های چستر، سلطنتی، روستیک، تاشو و غیره به تولید می رسند که با انواع سبک های دکوراسیون داخلی هارمونی داشته باشند.

این مدل های پرفروش میز ناهار خوری با متریال چوب، شیشه، فلز، پلاستیک، ام دی اف و غیره تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی ها و قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین لازم است در زمان خرید میز ناهار خوری به بودجه خود نیز توجه داشته باشید.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()