02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 9 آذر 1402 در ساعت 36 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم؟

فرش زیر میز ناهار خوری بالاخره باشد یا نباشد؟

خانه ­های ما چه با پهن کردن فرش زیر میز ناهار خوری و چه بدون آن باید یکی از زیبا ترین و امن ­ترین و دلگرم کننده ­ترین مکان ­های دنیا باشند. ما در این مقاله همراهی­ تان می­ کنیم تا مناسب ­ترین تصمیم را بگیرید. درباره مزایا و معایب پهن کردن فرش زیر میز ناهار خوری صحبت خواهیم کرد تا دکوراسیون شیکی داشته باشید.

مزایای انداختن فرش زیر میز ناهار خوری را مرور کنیم

قرار گرفتن فرش زیر میز ناهار خوری مزیت­ هایی را به اتاق اضافه می­ کند. بیایید برای تصمیم­ گیری بهتر دقیق ­تر بررسی کنیم:

خانه­ تان تمیز تر دیده می­ شود

میز ناهار خوری صحنه غذا خوردن و معاشرت و صحبت کردن است. ممکن است خرده ریزه­ هایی در اطراف بریزد که وجود فرش زیر میز ناهار خوری باعث می ­شود آن محوطه همچنان تمیز به نظر برسد.

کف­ پوش اتاق یا آشپزخانه ­تان سالم­ تر می­ ماند

کف­ پوش­ ها در اثر کشیدن صندلی­ ها احتمال دارد که خراش بردارند یا ساییده شوند. وجود فرش زیر میز ناهار خوری یک نگهبان مسئولیت­ پذیر است تا مراقب کف­ پوش آشپزخانه ­تان باشد.

به فضا اصالت و هویت می­ دهد

فرش زیر میز ناهار خوری باعث می­ شود فضای ناهار خوری قاب شود و وضوح پیدا کند و متمایز دیده شود. این احساس را به وجود می­ آورد که این ناهار خوری واقعا متعلق به اتاق است نه شناور در آن.

فضا را لایه ­بندی می­ کند و آن را بزرگتر نشان می ­دهد

اگر فضای ناهار خوری شما با نشیمن ادغام شده است پهن کردن فرش زیر میز ناهار خوری به لایه ­بندی فضا و جدا شدن این دو محیط از نظر بصری و روانی کمک می­ کند.

صداهای اضافی را جذب می­ کند

می ­دانم به این مورد فکر نکرده بودید اما وجود فرش چه موقع کشیده شدن صندلی ها و چه موقع به زمین افتادن اشیا مانع از تولید صداهای آزار دهنده می­ شود. به علاوه به ایمن ماندن اشیا و ظروف موقع افتادن کمک می­ کند.

انداختن فرش زیر میز ناهار خوری چه معایبی دارد

شاید با مزایایی که پهن کردن فرش زیر میز ناهار خوری دارد، داشتید به این نتیجه می­ رسیدید که حتما باید این کار را انجام دهید. بعضی ­ها با پهن کردن فرش زیر میز ناهار خوری مخالف هستند چون فکر می­ کنند فضا به ­هم­ ریخته دیده می ­شود. این کاملا بستگی به نوع خانه شما دارد. قبل از گرفتن تصمیم نهایی بیایید با معایب یا چالش­ هایی که با این کار با آن­ ها مواجه خواهید شد را مرور کنیم.

رد انداختن پایه های میز و صندلی روی فرش

بله درست است، فرشی که زیر میز ناهار خوری می ­اندازید اجازه نمی­ دهد کف اتاق یا آشپزخانه ­تان آسیب ببیند اما خودش چه؟! حالا تمام آن آسیب­ ها متوجه فرش گران­ بهای شما خواهد شد. البته می ­توانید درباره جنس و قیمت فرشی که زیر میز ناهار خوری می ­اندازید فکر کنید.

وجود فرش حرکت صندلی ها را کند می­ کند

مخصوصا اگر صندلی های میز ناهار خوری شما سنگین است و لازم است برای هر بار استفاده جایگاه آن­ ها را تنظیم کنید وجود فرش زیر میز ناهار خوری حرکت آن­ ها را کند خواهد کرد.

پنهان شدن زیبایی فرش

عده ­ای نظرشان این است که با قرار گرفتن فرش زیر میز ناهار خوری زیبایی ­اش پنهان و وجودش کمرنگ می­ شود.

چین و چروک خوردن فرش

پهن کردن فرش زیر میز ناهار خوری باعث می ­شود که فرش موقع کشیده شدن صندلی ها چین و چروک بخورد. برای رفع این مشکل می ­توانید فرش را به نحو صحیحی به زمین وصل کنید.

چگونه برای زیر میز ناهار خوری مان فرش مناسبی بخریم؟

برای خرید مناسب­ ترین فرش برای زیر میز ناهار خوری باید به فاکتورهایی شبیه رنگ، جنس، اندازه، سبک و حتی قیمت توجه کنید. برای میز ناهار خوری ارزان قیمت خرید فرش گران ­بها به هیچ وجه متناسب نیست. یکی از مسایلی که خانه شما را زیبا نشان خواهد داد صرف هزینه­ های زیاد نیست بلکه صرف هزینه ­ای متعادل است. بنابراین اگر می­ خواهید با هزینه ثابتی هم میز ناهار خوری و هم فرشی برای زیر آن تهیه کنید پیشنهاد ما خرید میز ناهار خوری کم جا است تا بتوانید مابقی هزینه را صرف خرید فرش نمایید.

بهترین ایده ­ها برای ست کردن فرش زیر میز ناهار خوری با مبلمان و دکوراسیون

اگر زوج جوانی هستید و هنوز تصمیم قطعی برای چگونه ست کردن میز ناهار خوری و فرش نگرفته­ اید پیشنهاد ما خرید میز ناهار خوری 4 نفره است. یک میز ناهار خوری 4 نفره تا سال­ ها به نیاز های شما جواب خواهد داد، به علاوه قیمت مناسب­ تری هم خواهد داشت. همان­ طور که مستحضر هستید یکی از فاکتور های تعیین قیمت، اندازه آن محصول می ­باشد. قیمت میز ناهار خوری 4 نفره جدید کمتر از یک ناهار خوری 6 یا 8 نفره است و به راحتی می­ توانید در کنار خرید میز ناهار خوری، فرش مناسبی هم تهیه کنید. ایده ­های ما فقط برای زوج­ های جوان نیست و در ادامه برای موقعیت­ های دیگر هم ایده­ هایی خواهیم داشت.

چگونه فرش زیر میز ناهار خوری را با توجه به اندازه آن انتخاب کنم؟

اصل کلی این است که اندازه فرش زیر میز ناهار خوری باید به قدری از میز بزرگتر باشد که با بیرون کشیدن صندلی ها همچنان، صندلی ها داخل فرش باقی بمانند و پایه ها به لبه­ های فرش برخورد نکنند.

برای میز ناهار خوری 4 نفره

میزهای ناهار خوری 4 نفره نسبتا کوچک هستند، بنابراین فرش­ های 6 متری برای میز ناهار خوری کوچک و شیک مناسب می ­باشند.

برای میز ناهار خوری 6 نفره

با توجه به اصلی که درباره تناسب اندازه فرش و میز ناهار خوری خدمتتان عرض کردیم، برای زیر میز ناهار خوری 6 نفره، فرش 9 متری پیشنهاد می­ شود.

برای میز ناهار خوری 8 نفره

برای ناهار خوری­ های 8 نفره اندازه فرش زیر میز باید کمی بزرگتر از قبلی ­ها باشد، بنابراین فرش 12 متری گزینه مناسب ­تری است.

انتخاب فرش برای زیر میز ناهار خوری متناسب با سبک دکوراسیون

برای میز ناهار خوری چستر

از آنجایی که ناهار خوری های چستر، طرح­ دار تولید می ­شوند بهتر است از فرش­ هایی برای زیر میز استفاده کنید که ضمن حفظ مزایای فرش باعث آشفته دیده شدن محیط نشوند. اگر هم از قبل فرشی با طرح نسبتا ساده دارید، قیمت میز ناهار خوری 4 نفره چستر مناسب است و احتمالا بتواند با فرش شما خوب جفت شود.

برای میز ناهار خوری کلاسیک

کلاسیک ­ها سبک­ های سازگاری هستند. به سادگی می­ توانید فرشی با طرح سنتی زیر میز ناهار خوری کلاسیک تان پهن کنید و یا اجازه دهید فرشی با طرحی ساده­ تر در آن مکان قرار بگیرد.

برای میز ناهار خوری مدرن

اگر چیدمان خانه و میز ناهار خوری شما مدرن است، فرشی با طرح ساده بیشتر به دکور شما خواهد آمد.

اگر قصد دارید اتاق ناهار خوری را با یک میز جدید نو کنید با همکاران ما در دیجی چوب صحبت کنید. ما ده ها مدل میز ناهار خوری جدید برای انواع فرش ها و اتاق های شما داریم. برای کسانی که قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان در اولویت جستجو است، طرح های جذابی در انتظارشان است. می­توانید قبل از انتخاب، قیمت میز ناهار خوری در یافت آباد و سایر فروشندگان را با تولیدات دیجی چوب مقایسه کنید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()