02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 30 آذر 1402 در ساعت 25 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 5 )
میز ناهار خوری کم جا دست دوم بخریم؟

 میز ناهارخوری کم جا دست دوم بخریم یا نخریم؟

با افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، زندگی آپارتمان نشینی رواج پیدا کرده است. بسیاری از این آپارتمان ها نیز دارای ابعاد کوچکی هستند. از این رو باید از المان های کم جا در این ساختمان ها استفاده کرد. برای آن دسته افرادی که در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند، میز ناهارخوری کم جا بهترین انتخاب است. این میز در مدل های مختلفی تولید و به فروش می رسد.

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، بسیاری از افراد توانایی مالی لازم برای خرید میز ناهارخوری جدید را ندارند. از این رو به خرید میز دست دوم روی آورده اند. در صورتی که شما نیز قصد خرید میز ناهار خوری کم جا را دارید، باید به نکات مهمی در این زمینه توجه کنید. پس برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه انواع میز ناهارخوری کم جا و نکات خرید میز دست دوم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 آشنایی با مدل های میز ناهارخوری کم جا

بسیاری از ساکنان آپارتمان های کوچک به دلیل کمبود فضا از خرید میز ناهارخوری صرف نظر می کنند. باید بدانید سکونت در یک خانه کوچک به معنای دور ریختن رؤیاها و مقاصدتان برای طراحی خانه نیست. بلکه روش های خلاقانه و مبتکرانه بی شماری برای رفع مشکلات مربوط به کمبود جا وجود دارد. استفاده از میز ناهارخوری کم جا برای افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند یکی از این ایده ها به شمار می رود.

میز ناهارخوری کم جا یکی از پرفروش ترین انواع میز ناهارخوری ها به شمار می رود. این میز به گونه ای طراحی شده است که بتوان هنگام غذا خوردن به راحتی به تمام غذاها و لوازم روی میز دسترسی داشت. در ضمن این میز در مدل ها و سبک های مختلفی طراحی و تولید می شود؛ بنابراین در خرید میز ناهارخوری کم جا هیچ مشکلی از بابت خرید این محصول متناسب با سبک طراحی آپارتمانتان نخواهید داشت.

  بیشتر بخوانیم: مشاهده میز ناهار خوری کم جا - تمام مدل ها

این میز در فروشگاه دیجی چوب به قیمت مناسبی به فروش می رسد؛ اما اگر بودجه کافی برای خرید مدل جدید میز ناهار خوری کم جا را ندارید، می توانید میز ناهارخوری کم جا دست دوم را خریداری نمایید.

 مزایای خرید میز ناهارخوری کم جا دست دوم

وجود میز ناهارخوری در هر خانه ای بدون شک در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه و کاربردی بودن فضا نقش مؤثری دارد. استفاده از میز ناهارخوری کم جا در منزل باعث می شود تا علاوه بر جذابیت دکوراسیون، اوقات خوشی را برای غذا خوردن در کنار اعضای خانواده رقم بزنید.

به جز موارد یاد شده، یکی از مهم ترین مزایای استفاده از میز ناهارخوری کم جا دست دوم، به صرفه بودن خرید این محصول است. میز ناهارخوری دست دوم نسبت به میزهای نو و دست اول قیمت بسیار پایین تری دارد؛ بنابراین خرید این میز می تواند صرفه اقتصادی زیادی داشته باشد.

خرید میز ناهار خوری کم جا گرد و مربع از دیجی چوب

مشاهده مدل قیمت میز ناهار خوری کم جا گرد و مربع از دیجی چوب

بسیاری از افراد، خواهان تغییر دکوراسیون فضای منزل خود به طور مداوم هستند. این افراد به نو یا کهنه بودن لوازمی مانند میز ناهار خوری اهمیت نداده و فقط در جهت تغییر دیزاین منزل، این لوازم را تعویض می کنند. پس امکان دارد میز ناهارخوری دست دومی که توسط این خانواده ها فروخته می شود از کیفیت خوبی برخوردار بوده و حتی نو باشد. پس خرید میز ناهارخوری کم جا دست دوم در این موارد به نفع خریدار خواهد بود. چرا که با پرداخت هزینه میز ناهارخوری دست دوم، میز بسیار تمیز و باکیفیتی را خریداری کرده است.

 معایب خرید میز ناهار خوری کم جا دست دوم

شاید به نظر برسد که مزایای خرید میز دست دوم کم جا از معایب آن بیشتر است؛ اما در واقع این گونه نیست. اکثر سمساری ها با هدف کسب سود و منفعت بیشتر، میز دست دوم بی کیفیت را به فروش می رسانند. در واقع بسیاری از این میزها استحکام لازم را نداشته و در اثر چند بار استفاده، خواهند شکست؛ اما برخی از سمساری ها با تزیین میز و بهبود وضعیت ظاهری آن، این محصول را به عنوان میز باکیفیت به مشتری معرفی می کنند.

همانطور که گفته شد معمولا بسیاری از میزهای ناهارخوری کم جا دست دوم از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. به همین دلیل خرید این لوازم ممکن است هزینه های اضافه تری روی دستتان بگذارد؛ یعنی یک بار برای خرید میز کم جا دست دوم هزینه کنید و بار دیگر به دلیل عدم کیفیت میز دست دوم، مجبور به صرف هزینه برای خرید میز ناهارخوری کم جا دیگری باشید؛ اما لازم است با رعایت انصاف بگوییم که لوازم موجود در تمام سمساری ها بی کیفیت نیستند. بلکه برخی از مراکز فروش میز دست دوم، محصولات مرغوب و باکیفیتی را ارائه می کنند.

 نکات مهم در خرید میز نهارخوری کم جا دست دوم

خرید میز ناهارخوری کم جا باکیفیت یکی از دغدغه های افرادی است که خواهان خرید نوع دست دوم این میز هستند. لازم است بدانید در میان محصولات بی کیفیت موجود در سمساری ها، میزهای باکیفیت و استانداردی نیز یافت می شود. برای خرید چنین میزهایی باید با نکات خرید میز دست دوم آشنا بوده و به این موارد در هنگام خرید دقت نمایید.

از جمله نکات مهم در خرید میز ناهارخوری کم جا دست دوم، می توان به موارد زیر اشاره کرد

 امتحان کردن میز ناهارخوری قبل از خرید

قبل از آنکه هزینه ای برای خرید میز ناهارخوری کم جا بپردازید، بهتر است آن را امتحان کنید. برای این کار ابتدا روی صندلی نشسته و استحکام میز و صندلی ها را بررسی کنید. در صورتی که متوجه آسیب دیدگی در بخش های از میز ناهارخوری شدید این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید. در صورتی که میز قابل تعمیر باشد می توانید آن را تعمیر کرده و هزینه تعمیر را از قیمت نهایی میز کم کنید.

 توجه به تمیز بودن صندلی ها

به این موضوع دقت کنید که قبل از شما، خانواده دیگری از میز ناهارخوری مد نظراستفاده کرده اند. پس با دقت پارچه صندلی را بررسی کرده و از عدم وجود لکه و پارگی در آن مطمئن شوید.

 عوض کردن روکش صندلی

ممکن است متریال به کار رفته در میز دست دوم قدیمی، باکیفیت و مرغوب بوده و تنها به تعمیر جزئی نیاز داشته باشند. پس با انجام اقداماتی مانند عوض کردن روکش صندلی می توانید ظاهری نو و جذاب به آن ببخشید. در این صورت می توانید از نظر بهداشتی بودن میز ناهارخوری آسوده خاطر باشید.

 کلام آخر

در این مقاله به بررسی معایب و مزایای میز ناهارخوری کم جا دست دوم پرداختیم؛ اما تصمیم نهایی برای خرید یا نخریدن این میز به عهده خودتان است

در صورتی که می خواهید میز ناهارخوری کم جا نو خریداری کنید می توانید به فروشگاه دیجی چوب مراجعه نمایید. قیمت انواع میز ناهارخوری 4 نفره چستر، میز ناهارخوری کم جا و سایر محصولات در این فروشگاه بسیار مناسب است. پس با افزودن مبلغ کمی به بودجه ای که برای خرید میز دست دوم در نظر دارید، می توانید میز ناهارخوری اصیل و دست اول را از دیجی چوب خریداری نمایید. همچنین با استفاده از طرح فروش اقساطی، میز ناهارخوری دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت قسطی بپردازید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

مهسا گیتی نوا :
0 0
سلام ممنون از مقاله خوب تون. ما سال گذشته یک میز ناهار خوری کم جا از دیوار خریداری کردیم از یک شخصی که گفتند برای جهیزیه شون میز ناهار خوری رو خریدن حدودا 20 درصد کم تر از میز نو. الان که مقاله شما رو می خوندم گفتم کاش همون موقع این مقاله رو داشتم که با دقت بیشتری خرید می کردم. میز پایه هاش شل شده بود و موقع خرید متوجه نشدیم. مجبور شدیم مجدد یدونه میز کم جا نو خریداری کنیم.
لیدا :
2 0
سلام اگر میز کم جا رو بخوایم رنگ کنید شما انجامش میدید؟ ما یدون میز خریدیم پشت لبه های میز ترک داره. ممنون
مدیریت :
1 0

سلام و عرض ادب در صورتی که از مجموعه ما خریداری کرده بودید خدمات گارانتی شامل محصول شما می شد. اما تعمیرات قبول نمی کنیم.

محبی :
0 0
باتشکر از شما من فلزی دست دوم میزگرد وبا۴ صندلی نیاز دارم
محسن سلیمانی :
0 0
من یک میزنهارخوری کم جا خریدم ولی شوربختانه یکی از صندلیهایش را گم کرده ام اگر امکان تامین تک صندلی برای من دارید لطفا تماس بگیرید. هزینه معقول را می پذیرم.
:
0 0
سلام میزنم جا گرد قیمت چند تومان است
مدیریت :
2 0

سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای مشاهده میز ناهار خوری کم جا کلیک کنید.

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()