02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 20 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
معرفی 10 مدل سرویس خواب مدرن و جدید

معرفی 10 مدل سرویس خواب مدرن و سرویس خواب جدید

انسان بالغ حدود یک سوم زمانش را در خواب سپری می کند و خواب راحت مقدمه یک زندگی و فعالیت با نشاط است. مکانی که برای خواب در نظر می گیرید مستقیما بر کیفیت خواب و به دنبال آن کیفیت زندگی تان اثر می گذارد. ملزومات اتاق خواب از اولین خرید های هر خانه ای است. 

ما با معرفی 10 مدل سرویس خواب با ترکیبی از ویژگی های مدرن و جدید راهنمایی تان می کنیم تا بهترین انتخاب و شیرین ترین خواب ها را داشته باشید.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب های اسپرت از پرطرفدارترین سرویس ها هستند. به راحتی با سایر اجزای اتاق ارتباط برقرار می کنند. قیمت مناسبی دارند و دوامشان هم خوب است. در کنار سادگی، زیبا و کاربردی هم هستند و مهم تر اینکه از مد نمی افتند. سرویس خواب اسپرت رادو تمام این ویژگی ها را دارد. دو عدد پا تختی، یک میز و صندلی آرایش با آینه ای بزرگ و یک دراور، لوازم مکمل سرویس خواب رادو هستند. رنگ سفید آن واقعا زیباست اما اگر تمایل داشتید می توانید رنگ های فندقی یا مشکی را هم سفارش دهید. خیلی چیزها در تولیدات مان بنا به سلیقه شما اتفاق می افتد.

سرویس خواب رادو

مشاهده سرویس خواب اسپرت رادو با قیمت

سرویس خواب حصیری

در سال های اخیر طبیعی بودن به یک معیار ارزشمند جذابیت تبدیل شده است. سرویس خواب های حصیری با تلفیق این زیبایی طبیعی در کنار مدرن بودن راه متمایزی برای جلب نظر افراد انتخاب کرده اند. سرویس خواب حصیری توسکا طرحی خاص است برای کسانی که پیرو سلیقه خودشان هستند. یک پا تختی به همراه میز و صندلی آرایش با آینه ای بزرگ که تمامشان رنگ طبیعی چوب را دارند، جلوه ای از اعتماد به این زیبایی طبیعی است.

سرویس خواب حصیری

مشاهده سرویس خواب اسپرت حصیری توسکا با قیمت

سرویس خواب قیمت مناسب

می توان هم زیبا بود، هم کاربردی و هم اقتصادی، مثل سرویس خواب فلوره. چه کسی باورش می شود هنوز هم امکان دارد با نصف قیمت یک سرویس خواب، بتوان سرویسی زیبا و شیک خرید. فلوره تنها محصولی نیست که قیمتش به طرز خوشحال کننده ای اقتصادی است، ما در دیجی چوب نه تنها برای انواع سلیقه ها بلکه برای بودجه های متفاوتی سرویس خواب داریم.

سرویس خواب فلوره شامل تخت خواب دو نفره، پا تختی، میز و صندلی آرایش، آینه بزرگ است و سال ها میزبان خواب های آرام شما خواهد بود.

سرویس خواب ارزان

مشاهده سرویس خواب اسپرت فلوره با قیمت

سرویس خواب کشو مخفی

کوچکتر شدن خانه ها و اتاق های خواب در معماری های جدید باعث شده است که طراحان لوازم خانه از قدرت ابتکارشان کمک بگیرند و وسایلی طراحی کنند که جادار تر باشند. کشوها و کمدهای مخفی یکی از این ابتکارات است که هم فضای قابل استفاده را برایمان بیشتر می کنند و هم به خانه مان نظم می دهند. حالا دیگر سرویس خواب هایی تولید می شوند که دارای کشوی مخفی هستند و یک مزیت اضافه را به همراه دارند.

سرویس خواب پاریس یکی از این نمونه هاست. کشوهای مخفی و آینه قدی از ویژگی های جذاب این سرویس است. سرویس پاریس یک آینه نسبتا بزرگ گرد هم دارد که می تواند امتیاز ویژه ای برایش محسوب شود. همچنین سیستم نور پردازی آن بر جلوه اش می افزاید.

سرویس خواب زیر کشودار

مشاهده سرویس خواب اسپرت پاریس با قیمت

سرویس خواب دارای سیستم نور پردازی

یکی از امکاناتی که بعضی از سرویس خواب های جدید دارند، سیستم نور پردازی است. نور ملایم کوچک در پس زمینه اتاق خواب، این سرویس ها را جذاب می کند. سرویس خواب ایلیا نه تنها نور پردازی زیبایی دارد بلکه ترکیب رنگ بسیار شیک آن، در نگاه اول توجه را به خود جلب می کند. آینه اش قدی است و صندلی میز آرایش کشوی مخفی دارد. سیستم نور پردازی هم علاوه بر لامپ هایی که کنار میز آرایش موجودند، شامل یک نوار LED می باشد که در تاج تخت قرار دارد.

سرویس خواب نور دار

مشاهده سرویس خواب اسپرت ایلیا با قیمت

سرویس خواب لمسه کاری شده

لمسه کاری ها خودشان را در انواع مبلمان کلاسیک، راحتی و حتی سرویس های خواب نشان می دهند. هنری که این بار نه روی چوب که روی پارچه پیاده می شود و حال و هوای دکوراسیون خانه ها را تغییر می دهد. اگر به این هنر علاقه دارید سرویس خواب ویدا را پیشنهاد می کنیم. یک تاج بزرگ با هنر لمسه کوبی، که می توانید رنگ پارچه یا چوب را هم خودتان انتخاب کنید. میز آرایش با 8 کشو و یک دراور 5 کشویی و دو عدد پاتختی که هر کدام دو کشو دارند سرویس خواب ویدا را به اندازه کافی جادار کرده اند. یک آینه بزرگ هم این سرویس خواب را تکمیل کرده است.

سرویس خواب جادار

مشاهده سرویس خواب اسپرت ویدا با قیمت

سرویس خواب با رنگ دلخواه مشتری

بعضی وقت ها هم پیش می آید که همه چیز یک محصول را پسندیده اید اما رنگش به دکور اتاق تان نمی آید. ما سرویس خواب هایی داریم که امکان تولید با رنگ دلخواه شما را دارند. یکی از این ها سرویس خواب روما است. رنگ محصول موجود در وب سایت کرم نباتی روشن است اما قابلیت تولید به رنگ های کرم وانیلی، سفید، فندقی و عسلی را هم دارد. روما دو عدد پاتختی، میز آرایش به همراه صندلی و یک آینه بزرگ دارد. صندلی این سرویس هم به صورت صندوقچه ای طراحی شده است که جذابیت و کاربرد آن را بیشتر می کند.

سرویس خواب رنگی

مشاهده سرویس خواب کلاسیک روما با قیمت

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی فلورانس رنگی گرم و گیرا دارد که طرح های پیچیده و تاج مجلل زیبایی اش را بیشتر کرده است. سرویس خواب های سلطنتی، رویایی شبیه قصه ها و افسانه ها را تداعی می کنند. رنگ یاقوتی این سرویس سلطنتی، یکی از جذابیت های انکار ناپذیر آن است با این وجود امکان سفارشی سازی رنگ آن نیز وجود دارد و می توانید با رنگ دلخواه خود خرید کنید. میز آرایش، آینه و پاتختی ها مجلل و اشرافی هستند و با این همه هنری که در ساخت آن به کار رفته است، به تزیینات و دکوری های کمتری نیاز دارد.

سرویس خواب سلطنتی

مشاهده سرویس خواب سلطنتی فلورانس با قیمت

سرویس خواب با امکان تغییر ابعاد تخت خواب

تمام محصولات با ابعاد استاندارد تولید می شوند. در این میان امکان دارد سلیقه یا نیاز شما تفاوت داشته باشد. ما ده ها سرویس خواب داریم که ابعاد آن قابل تغییر است. یکی از این نمونه ها سرویس خواب ویکتوریا می باشد. همانند بیشتر سرویس ها شامل تخت، پا تختی، میز و صندلی آرایش است. سرویس ویکتوریا نه تنها ابعاد قابل تغییر دارد بلکه جنس و رنگ آن هم می تواند مطابق سلیقه مشتری، تولید شود.

سرویس خواب نوجوان

مشاهده سرویس خواب زیر کشو دار ویکتوریا با قیمت

سرویس خواب طرح خلاقانه

اگر سرویس خواب سلطنتی، خواب آدم را شبیه قصه ها می کند، سرویس خوابی که خلاقانه طراحی شده است آدم را به آینده میبرد. انگار که در زمان سفر کرده اید، به آینده رسیده اید و حالا تخت خوابتان می تواند هر شکلی داشته باشد. سرویس خواب صدفی گرد چنین احساسی را نشان می دهد. همراهش پا تختی، میز و صندلی آرایش هم دارد. آینه این سرویس خواب به صورت ریلی است و پشت آینه یک قفسه کوچک مخفی گنجانده شده که می توانید اسپری و عطر یا هر چیزی را که دلتان خواست آن جا قرار دهید.

سرویس خواب گرد

مشاهده سرویس خواب اسپرت صدف گرد با قیمت

سرویس خواب های معرفی شده صرفا بخش کوچکی از ده ها تولید متنوع دیجی چوب هستند. اگر انتخاب فقط یک سرویس خواب، میان انبوهی از محصول که ترکیبی از هنر و صنعت هستند برایتان مشکل بود، به کارشناسان ما مراجعه کنید. سوال هایتان را بپرسید و خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه دهید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()