02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 26 آبان 1402 در ساعت 32 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
بهترین روش برای انتخاب مبل سنگین یا سبک

راهنمای خرید مبلمان

اغلب افراد تصور می کنند که مبلی که می خواهند بخرند هر چقدر که سنگین تر باشد بهتره و از کیفیت بالاتری برخوردار است؟

آیا شما هم این طور فکر می کنید؟
راهنما خرید مبل راحتی مبل سنگین یا سبک

قبل از خرید مبلمان، موارد مهمی همچون دکوراسیون خانه‌تان، رنگ‌ها و اشیایی که در منزتان هستند، باید مورد توجه قرار بگیرند تا تا بهترین و متناسب ترین مبلمان را با فضای منزل انتخاب نمایید. بر این اساس احتیاج است تا در منازلی که دکوراسیون آن از اشیاء دکوری مدرن و لوستری با طراحی نو بکار رفته باشد باید مبل مدرن و مبل راحتی در آن قرار داده شود یا در فضایی که در آن از اشیائ چوبی استفاده شده است مبلمان چوبی و مبلمان استیل بگذارید. مهمترین ترین اصل در مورد خرید مبل یک مبلمان شیک و ایده آل توجه زیاد به به هارمونی وسایل منزل، رنگ منزل و طراحی خانه است تا مبل با مبل با منزل بهترین و بیشترین تناسب را داشته باشد.

تناسب متراژ و مبل:

اولین موردی که در خرید مبل باید مورد توجه قرار گیرد، متراژ خونه است و این دو با هم رابطه مستقیم دارد. با انتخاب یک مبل استیل با طراحی شلوغ برای آپارتمان کوچک فضای منزل خود را کوچک و شلوغ کنید و با خرید یک مبل راحتی یا مبل کلاسیک جم و جور فضای منزل را بزرگ تر جلوه دهید. پس پیش از هر چیز متراژ منزل را بدست بیاورید و فضا ها و ضلع ها را در ذهن خود به یاد بسپارید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که یک مبل نیم ست، مبل 7 نفره ( تمام مبلمان راحتی  و مبلمان کلاسیک به صورت پیش فرض 7 نفره می باشند)، مبل 9 نفره یا بر اساس سلیقه خود مبل تان را انتخاب نمایید.
متناسب بودن مبل یا فضای دکوراسیون منزل

کیفیت مبل:

زمانی که به مبل مورد علاقتون رسیدید و از استاندارد بودن آن هم مطمئن شدید، کیفیت پارچه، چوب، اتصالات چوب و پارچه به بدنه و نشیمن آن را بررسی نمایید. بررسی نمایید که آیا محل اتصال بدنه به پایه، نحوه دوخت پارچه مبل و کوسن ها، نرمی نشیمن و مواد اولیه استفاده شده در داخل مبل (این بخش تنها با اعتماد نمودن به فروشنده یا مشاهده مواد استفاده شده امکان پذیر است) بصورت کاملا استاندارد و به درستی انجام شده باشند. با این بررسی ها خیالتان آسوده خواهد بود که مبلمانی که انتخاب نموده اید به لحاظ دوام، استحکام و مواد بکار رفته استاندارد های لازم را دارد. پس با خیال آسوده از مبلتان برای سالیان طولانی استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

مبل سنگین بهتر است یا سبک؟

خیلی از افراد هنگام خرید مبل راحتی یا مبل استیل تصور می کنند که هرچقدر مبلی که انتخاب نموده اند سنگین تر باشد بهتر است و کیفیت بیشتری دارد اما این موضوع همیشه صادق نیست زیرا چوب سنگین اما با کیفیت پایین و منبت بی کیفیت و مواد بی کیفیت در رنگ و نشیمن نمی تواند شما را در انتخاب مبل موفق نماید. در اغلب اوقات مشاهده شده است که با چوب های سبک با کیفیت نیز می توان مبل با کیفیت و زیبا تولید نمود. حتما در زمان خرید مبلمان سنگین به مشکل حمل و نقل، جابجا نمودن آنها زمانی که تنها هستید و کوبیده شدن فرش را از یاد نبرید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 10 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()