02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 14 مرداد 1401 در ساعت 2 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
سرویس خواب عروس و انتخاب رنگ

انتخاب صحیح رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب عروس و زوج های جوان

رنگ ها همیشه و در هر محیطی، حرفی برای گفتن دارند. رنگ ها همواره جزء اصلی و حیاتی دکوراسیون داخلی را تشکیل داده و مطالعات زیادی را در این زمینه به خود اختصاص می دهند. تأثیر رنگ ها فقط به ظاهر دکوراسیون داخلی محدود نمی شود و حتی افکار و روحیات را درنوردیده و آن ها را تحت تأثیر خود قرار می دهند. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب عروس بر اساس سلیقه ی عروس و داماد، قطعاً بهترین انتخاب خواهد بود؛ اما خوب است برخی رنگ های پیشنهادی زیر را مورد بررسی قرار داده و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

 

 رنگ سفیدسرویس خواب عروس و راهنمایی انتخاب صحیح رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب زوج های جوان

  • رنگ سفید

بی شک هیچ رنگی به اندازه ی رنگ سفید نمی تواند آرمش را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب یک زوج حاکم کند. علاوه بر آن؛ رنگ سفید فضا را وسیع تر نشان داده و به زیبایی می تواند تزئيناتی در رنگ های دیگر را در خود جای داده و جلوه ی آن ها را چند برابر کند. به این جهت، رنگ سفید آزادی عمل بیشتر و انتخاب های گسترده تری را در ست کردن رنگ گلدان ها، شمع ها، روتختی، مجسمه ها و آباژور ها و ... در اختیار قرار می دهد. خرید سرویس خواب هایی با رنگ سفید از جنس چوب و MDF موجود در بازار، برای یک دکوراسیون با رنگ سفید می تواند فوق العاده باشد.

 

سرویس خواب عروس و راهنمایی انتخاب صحیح رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب زوج های جوان رنگ قهوه ای

  • رنگ قهوه ای

طیف گسترده ای از رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس قابل انتخاب است که هر جای این گستره ی رنگ، جذابیت خاص خود را دارد. رنگ قهوه ای که از جمله رنگ های پرطرفدار در دکوراسیون منازل ایرانیان به شمار می رود، می تواند با رنگ های سفید، کرمی، طلایی و ... به زیبایی ست شود. بی شک، انتخاب مدل های مختلف سرویس خواب سلطنتی چوبی در طرح های مختلف می تواند برای اتاق خوابی با رنگ قهوه ای مناسب باشد.

 

سرویس خواب عروس و راهنمایی انتخاب صحیح رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب زوج های جوان رنگ مشکی

  • رنگ مشکی

زیبایی، سادگی و سنگینی رنگ مشکی برای همگان قابل لمس است. رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب طرفداران زیادی دارد که آرامش و سکون خاص این افراد را به آن ها می بخشد. استفاده از رنگ های روشن، مات یا براق مانند رنگ های سفید، طوسی، طلایی، نقره ای و ... در تم مشکی اتاق خواب می تواند جلوه ی خیره کننده ای خلق کند. توجه کنید که استفاده کردن از رنگ های گرم و اشباعی مثل رنگ قرمز در کنار رنگ مشکی می تواند زیبا باشد اما اگر رنگ قرمز در دکوراسیونی با تم مشکی غالبیت پیدا کند، انرژی خاصی خواهد داشت که شاید برای همه ی افراد مناسب نباشد.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب و هر آنچه باید بدانید.

 

  • رنگ طلایی

طلایی را می توان با ترکیبی از دو حالت زیر در اتاق خواب عروس و داماد ایرانی به نمایش گذاشت:

۱) رنگ طلایی براق متشکل از فلز های آبکاری شده سازنده ی سرویس خواب، ساعت، مجسمه ها و ...

۲) رنگ طلایی مات در دیوار ها و شمع ها و ...

رنگ طلایی نیز از جمله رنگ هایی است که به خوبی با رنگ های سفید یا سیاه مچ می شود.

 

سرویس خواب عروس و راهنمایی انتخاب صحیح رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب زوج های جوان رنگ طوسی

  • رنگ طوسی و نقره ای

رنگ خنثی طوسی، رنگ بسیار زیبایی است که می توان تم آن را با کمک ترفند های مختلف، در دکوراسیون داخلی سرویس خواب عروس و داماد اجرا کرد:

۱) رنگ طوسی را می توان با کمک سرویس خواب فلزی یا سرویس خواب چوبی-فلزی، با بهره گرفتن از فلز آبکاری شده به رنگ درخشنده و براق نقره ای، تم طوسی و نقره ای را با جذابیت تمام به نمایش گذاشت.

۲) رنگ طوسی اگر با رنگ هایی مانند بنفش، قرمز، زرد، نارنجی اشباع شکسته شود؛ شاهکار بی نظیری را خلق خواهد کرد. این شاهکار می تواند برای زوج هایی که متفاوت بودن را می پسندند، ایده ی خوبی است.

۳) رنگ طوسی می تواند به همراه رنگ مشکی، تم بسیار ملایم و جذابی را داشته باشد.


 

بیشتر بخوانید: ایده های چیدمان اتاق خواب و سرویس خواب عروس با بادکنک

 

 

  • رنگ قرمز

رنگ قرمز همیشه نماد رمانتسیم و عشق بوده است و انرژی خاصی در دکوراسیون داخلی پراکنده می کند. شروع زندگی مشترک با استفاده از رنگ زیبای قرمز می تواند سرشار از عشق باشد. البته غالب کردن رنگ قرمز به تنهایی در تم اتاق خواب شاید برای همه روحیه ها مناسب نباشد، اما ترکیب رنگ قرمز با سایر رنگ ها مانند سفید، مشکی، طوسی، قهوه ای و ... حتما می تواند ترکیب قدرتمندی را ایجاد کند.

 

سرویس خواب عروس و راهنمایی انتخاب صحیح رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب زوج های جوان رنگ آبی

  • رنگ آبی

آسمان و دریا برای اثبات آرامش بخش بودن و زیبایی رنگ آبی برای محیط زندگی حق مطلب را ادا می کند. البته انتخاب رنگ مناسب از بین طیف بسیار وسیع رنگ های آبی، به سلیقه و روحیات زوج بستگی دارد. بر اساس یک قاعده ی کلی، رنگ های کمرنگ برای احساس آرامش روان در اتاق خواب مناسب بوده و رنگ های اشباع برای افرادی که انرژی زیادی را از محیط خود می طلبند بسیار مناسب است.

 

  • رنگ بنفش

رنگ قدرتمند، انرژي دهنده و سنت شکن بنفش انتخاب جسورانه و هوشمندانه ای برای اتاق خواب عروس و داماد است. ایجاد تمی از طیف رنگ های مختلف بنفش در دکوراسیون اتاق خواب، بسیار زیبا خواهد بود که خلاقیت و سلیقه ی متفاوتی را می طلبد.

 

برای مطالعه خیلی جزئی تر و دقیق نسبت به راهنمای خرید سرویس خواب به مقاله مربوطه مراجعه نمایید. می دانید که هیچ محدودیتی برای رنگ های جهان وجود ندارد. رنگ های ذکر شده تنها بخش کوچکی از رنگ های قابل انتخاب هستند. بی شک عروس و داماد می توانند با کمک نکات فوق و با تکیه بر سلیقه ی خود، بهترین انتخاب ها را داشته باشند. 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

مرضیه السادات م ... :
1 0
من هم رنگ سفید رو انتخاب کردم برای اتاقم خیلی دلباز شده
محدثه :
0 0
سلام از محتوای متن شما خیلی استفاده کردم و در انتخاب رنگ سرویس خواب عروس واقعا کمکم کرد
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب سپاسگذارم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 3 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()