02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 14 آذر 1401 در ساعت 37 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
انواع مدل آینه کنسول چوبی جدید

انتخاب آینه کنسول، جنس و مدل آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. جنس های متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد که از جمله آن می توان به چوبی، فلزی،ام دی اف و ... اشاره نمود. این نمونه ها از نظر کیفیت و قیمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند. اگر به دنبال خرید آینه کنسول جدید هستید کنسول های چوبی گزینه ای عالی هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای فضای منازل مسکونی امروزی و مدرن باشند. انواع آینه کنسول چوبی ضمن سادگی زیبایی خاصی دارند و با توجه به متریال با کیفیتی که در ساخت و مونتاژ آن ها به کار رفته می توانید سالیان زیادی از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که این آینه کنسول ها هرگز از مد نمی افتند و با به کار بردن آن ها در دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید همیشه فضایی شیک و بروز داشته باشید.

انواع آینه کنسول چوبی جدید

خرید آینه کنسول جدید به همان اندازه که لذت بخش است می تواند گیج کننده نیز باشد. این وسیله تزئینی می تواند زیبایی خاصی به محیط منزل شما ببخشد. مدل های مختلفی از آینه کنسول تولید شده که می توانید متناسب با سبک مبلمان و سایر دکوراسیون داخلی منزلی خود بهترین مدل را انتخاب کنید. آینه کنسول چوبی یکی از محبوب ترین ها است که می تواند سالیان سال مهمان خانه های شما باشد.

معرفی چند مدل آینه کنسول جدید

  • ·        آینه کنسول چوبی

میز آرایش چوبی جز وسایل تزئینی است که می توانید سالیان زیادی از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران از مد افتادن آن باشید. این محصولات در عین حال که عمری طولانی دارند دارای زیبایی خیره کننده ای هستند. معمولا در ساخت آن ها از ام دی اف یا چوب روس، راش و افرا تولید می کنند. این آینه کنسول ها امروزه در سبک های کلاسیک، مدرن، اسپرت و ... تولید شده و به دلیل تنوع بالایی که در طرح و مدل دارند می توانید به راحتی متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خود آن ها را تهیه کنید.

  • ·        آینه کنسول مدرن

اگر در دیزاین منزل خود از مبلمان و وسایل مدرن و شیک استفاده کرده اید، قطعا بهترین مکمل برای شما آینه کنسول مدرن خواهد بود. چرا که می توانید با خرید این آینه ها با توجه به سبک طراحی منزل خود دکوراسیونی شیک خلق کنید. می توانید جنس آینه کنسول خود را از فلز، چوب و یا ترکیبی از این دو انتخاب کنید که معمولا در رنگ های سفید و فانتزی ساخته می شوند. برای این مدل آینه کنسول بهتر است که طرح های ساده تر را انتخاب نمایید که زیبایی خود را بیشتر نشان می دهند.

  • ·        آینه کنسول جدید چوبی

همانطور که می دانید آینه کنسول های جدید بیشتر در منازلی که دارای ساختار و دکوراسیون جدید و امروزی هستند مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین انتخاب مناسبی برای استفاده در فضاهای مدرن هستند. این آینه ها معمولا طرح و ساختاری ساده دارند و در رنگ های سفید و روشن تولید می شوند. استفاده از چنین آینه کنسول هایی باعث می شود که فضا را بزرگ تر و زیباتر نشان داده شود.

  • ·        آینه کنسول فلزی

اگر به فکر خرید آینه کنسول جدید هستید آینه کنسول های فلزی نیز زیبایی خاصی دارند. این میز کنسول ها عمدتا از آهن و استیل و سایر انواع آلیاژ فلزات تولید می شوند و سطح میز آن ها شیشه ای یا صفحه ام دی اف روکش وکیوم است. این آینه کنسول ها به تنهایی ظاهری شیک و جذاب دارند ، اما حتما باید به هماهنگی آن با سایر لوازم منزل خود توجه داشته باشید.

موارد تاثیرگذار بر قیمت آینه کنسول چوبی

یکی از مواردی که در هنگام خرید یک کنسول چوبی ساده و شیک باید به آن توجه نمود کیفیت و قیمت آن است که کاملا به یکدیگر وابسته هستند. اما سوالی که احتمالا ذهن شما را درگیر کرده این است که چگونه کیفیت آینه کنسول را تشخیص دهیم. برای این منظور نیاز است که مواردی را بررسی نمایید.

  • ·        بررسی کیفیت آینه

یک آینه با کیفیت باید از جیوه خوب باشد و فاقد هرگونه خط و خش و لکی باشد. همچنین تصویر در آن به وضوح نمایش داده شود و بدون کوچک نمایی و بزرگ نمایی طولی و عرضی باشد.

  • ·        بررسی کیفیت متریال آینه کنسول

همانطور که در بالا اشاره شد بر اساس سبک آینه کنسول جنس آن می تواند استیل، چوبی، آینه ای و یا ام دی اف باشد. با مقایسه آینه کنسول های مشابه، کیفیت و قیمت آن ها را بررسی کنید. معمولا کنسول هایی که از متریال درجه یک و مرغوب تهیه شده اند دارای قیمت بالاتری هستند و از ظرافت و زیبایی ظاهری بیشتری نیز برخوردارند. بهتر است با پرداخت مقداری هزینه بیشتر یک محصول با کیفیت انتخاب کنید که بتوانید چندین سال از آن استفاده نمایید.

  • ·        نحوه ساخت و مونتاژ

به همان اندازه که کیفیت متریال حائز اهمیت است شیوه مونتاژ نیز اهمیت دارد و کیفیت و زیبایی نهایی کار را تحت تاثیر قرار می دهد. با بررسی ظاهر محصول می توانید تا حد زیادی کیفیت مونتاژ آن را ارزیابی کنید. نحوه ساخت نامناسب می تواند از دوام و امنیت آینه کنسول را کاهش دهد.

خرید آینه کنسول

اگر به دنبال دیدن انواع طرح و مدل های مختلف آینه کنسول هستید بهتر است به جای مراجعه به فروشگاه های مختلف سطح شهر به مرکز آینه کنسول یافت آباد و فروشگاه دیجی چوب که در صنعت مبلمان و محصولات چوبی سابقه ای دیرینه دارد مراجعه کنید. تا بتوانید خریدی لذت بخش تجربه نمایید.

همچنین اگر دسترسی به مرکز خرید یافت آباد ندارید و یا اینکه می خواهید به صورت اینترنتی خرید آینه کنسول را انجام دهید باید به یک وب سایت معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین مجموعه ها در این زمینه وب سایت دیجی چوب است. با مراجعه به این وب سایت به راحتی می توانید قیمت آینه کنسول جدید را مشاهده کنید و با مطالعه توضیحات محصول و در نظر گرفتن سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود بهترین مدل آینه کنسول را انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

 

ارسال نظر

مونا مهدوی :
1 0
آینه کنسول چوبی خیلی خوبه اصلا از مد نمیوفته
مرضیه :
0 0
ایینه کنسول ک هیچ وقت مد نمیفته
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
5 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()