02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 12 اسفند 1401 در ساعت 16 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
راه های بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب

راه برای بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب

همه ما عاشق زندگی در یک خانه بزرگ هستیم! بهرحال، این طور که بنظر می رسد این مسئله موضوع بسیار دوری برای بسیاری از افراد می باشد. اما خانه کوچک شما را از اینکه اون رو به شیوه دلخواهتون تزئین کنید باز نمی داره. اغلب خانم ها با اتاق خواب کوچکشان برای چیدن سرویس خواب اسپرت، لباس ها، ملافه ها و وسایل اضافی مشکل دارند، دکواسیون که جای خود را دارد.

در این مقاله ما قصد داریم چند ایده را مطرح کنیم که با بکار گیری آنها اتاق خواب کوچک خود را به یک اتاق خواب بزرگ تبدیل کنید.

 

 از آینه استفاده کنید

 راه های بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب

بله، ما عاشق این هستیم که خودمون رو در آینه ببینیم! اما، تا به حال به استفاده از یک پانل شیشه ای بزرگ بر روی دیوار اتاق خواب خود فکر کرده اید؟ آینه نور را منعکس می کند و باعث می شود که منزل شما بزرگتر بنظر برسد. این تنها یک ترفند بصری است. حتما تا به حال وارد فروشگاه های کوچکی شده اید که از آینه های قدی و بزرگ استفاده نموده اند. این رمز نشان دادن ظاهری بزرگ در نگاه اول به محیط هست.

نواحی سقف اتاق خواب

 راه های بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب

اتاق خواب کوچک فضای کمی برای دکوراسیون دارد و با چیدن سرویس خواب دیگر فضای زیادی باقی نمی ماند. اما این جمله خیلی بد بینانه نظر می رسد. یک ایده خوب برای دکوراسیون سقف اتاق خواب.  با بکار گیری یک لوستر زیبا، لامپ کاری شیک و نور پردازی تمیز باعت خواهید شد که چشم ها نا خودآگاهانه به سمت بالا حرکت کنند و این باعث می شود اتاق خواب شما تنها محدود به دیوار های کناری اتاق خوابتان نباشد.

 

استفاده از رنگ های روشن

راه های بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب

استفاده از رنگ های سفید و کرم برای دکوراسیون اتاق خواب های کوچک بسیار مورد تاکید می باشد. اکیدا از بکار بردن رنگ های تیره در اتاق خواب خودداری نمایید، چون باعث کوچکتر جلوه نمودن اتاقتان خواهد شد.

 

چیدمان هوشمندانه

راه های بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب

چیدمان وسایل در اتاق خواب کوچک از جمله مشکلاتی است که با آن رو به رو هستیم. بر روی چیدمان عمودی وسایل در کنار سرویس خواب خود بسمت نور کار کنید تا با این کار هم وسایلتان را تزئین و هم یک محیط شادی را فراهم آورید. از استفاده نمودن وسایل بزرگ خودداری کنید. اتاق خواب هم می تواند با یک حرکت هوشمندانه به یک اتاق کار شیک تبدیل شود.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 3 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()