02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 6 بهمن 1402 در ساعت 17 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
لذت خرید آنلاین با دقت و احتیاط

لذت خرید آنلاین با دقت و احتیاط

خرید آنلاین کالاها و خدمات، از با ارزش ترین خدماتی است که روی اینترنت ارائه می شود. این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت کاربران، مزایایی چون افزایش امنیت در جابجایی پول ، کاهش هزینه بازاریابی، صرفه جویی اقتصادی و افزایش فرصت های شغلی و کار آفرینی را به دنبال دارد; اما در عین حال کلاهبرداران فضای مجازی نیز با استفاده از عدم اطلاع و یا کم دقتی خریداران و مشتریان ، آن را با تهدید ها و آسیب هایی مواجه ساخته اند. نکات ذیل را هنگام خرید های الکترونیکی در نظر داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

  • اولین پیش فرض برای حقیقی و سالم بودن خدمات یک فروشگاه اینترنتی، این است که کالای مجاز ارائه می کند. بنابراین فروشگاه هایی که کالاهای غیر مجاز به فروش می رسانند، با احتمال بسیار بالا ، به قصد کلاهبرداری به وجود آمده اند.
  • صفحاتی که ناخواسته در برابر شما باز می شوند و حاوی تبلیغات فروش فروش کالا یا خدمات هستند، ممکن است تقلبی بوده و قصد کلاهبرداری داشته باشند.

  • سعی کنید هنگام خرید آنلاین، با روش هایی نظیر گرفتن who is  از دامنه سایت اینترنتی فروشگاه با جستجو در انجمن هایی که اعضای آنها تجربیات خرید آنلاین خود را برای اطلاع سایر اعضا می نویسند، از مدیران و گردانندگان فروشگاه احراز هویت کنید.

  • هنگام خرید آن و در زمانی که پس از انتخاب کالا به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک رهنمون می شوید، دقت کنید که حتما آدرس صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی، متعلق به همان بانکی باشد که آرم و لوگوی آن در صفحه مشاهده می کنید.

  • در بعضی از مواقع کلاهبرداران با جعل صفحات درگاه پرداخت الکترونیک بانک ها، شما را به صفحاتی هدایت می کنند که آدرسی بسیار شبیه آدرس بانک اصلی دارند. در صورت عدم دقت خریدار و ورود اطلاعات کارت بانکی خود سامل شماره کارت، رمز عبور، CVV2 و تاریخ انتقضای کارت ، این اطلاعات را در سیستم خود ثبت کرده و عملا امکان هر گونه اقدامی را با حساب و موجودی قربانی دارند.

    سیستم پرداخت الکترونیکی همه بانک ها از SLL و روش های مطمئن رمزنگاری استفاده می کنند . دقت کنید که در نوار آدرس کنار آدرس اینترنتی صفحه پرداخت بانک، نماد یک قفل یا عبارت Https:// درج شده باشد. در غیر این صورت قطعا صفحه جعلی است و قصد به سرقت بردن اطلاعات کارت بانکی شما را دارد.
  • سیستم پرداخت الکترونیکی همه بانک ها از SLL و روش های مطمئن رمزنگاری استفاده می کنند . دقت کنید که در نوار آدرس کنار آدرس اینترنتی صفحه پرداخت بانک، نماد یک قفل یا عبارت Https:// درج شده باشد. در غیر این صورت قطعا صفحه جعلی است و قصد به سرقت بردن اطلاعات کارت بانکی شما را دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()