02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 8 آبان 1402 در ساعت 29 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
قیمت میز ناهار خوری و موارد موثر بر آن

قیمت میز ناهار خوری به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب یک میز ناهار خوری با توجه به مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد کار دشواری است. بی‌شک یکی از مهم‌ترین عوامل که در انتخاب مشتریان مؤثر است، قیمت میز ناهار خوری است. به طور مثال اگر یک میز ناهار خوری چستر را برای خرید انتخاب کرده‌اید، متریالی که برای ساخت آن استفاده شده و تعداد نفرات آن کاملاً روی قیمت مؤثر هستند. یک مدل ۶ نفره قیمت متفاوتی نسبت به یک مدل ۴ نفره دارد. همچنین جایی که قصد خرید از آن را دارید هم می‌تواند روی قیمت تأثیرگذار باشد.

ممکن است میزی که در یک فروشگاه در مرکز شهر می‌بینید، در مکان دیگری با قیمت مناسب‌تری فروخته شود. اما بسیاری از کارگاه‌ها محصولات خود را مستقیماً به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند که همین باعث کاهش بسیاری از هزینه‌ها شده و در نتیجه قیمت تمام شده محصول را کاهش می‌دهد ولی خرید از هر جایی پیشنهاد نمی‌شود.

قیمت میز ناهار خوری و تأثیر متریال بر آن

متریال به کار رفته در یک میز غذاخوری اولین و مهم‌ترین فاکتور در قیمت‌گذاری آن است. میزهای ناهارخوری با متریال‌های مختلفی مثل چوب، فلز یا پلاستیک طراحی و تولید می‌شوند که هزینه ساخت و هزینه نهایی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. اما جنس چوبی محبوبیت بیشتری از دو مدل دیگر دارد که این به خاطر عمر طولانی و قابلیت ست کردن آسان‌تر با دکوراسیون داخلی منزل است.

مدل چستر، برای خرید یک میز ناهار خوری ارزان قیمت انتخاب هوشمندانه‌ای است. معمولاً جنس پایه‌های میز و صندلی در این مدل از چوب است و بخش نشیمن آن با پارچه‌های مختلف و طرح چستر طراحی می‌شود. در حال حاضر چستر، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های غذاخوری است. اما قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره چستر با توجه به متریال چوب و پارچه‌ای که در آن استفاده و همچنین طرحی که دارد می‌تواند متفاوت باشد. پارچه‌های چرمی، پارچه‌های مخملی، پارچه‌های مسکو و پارچه‌های مازراتی باعث تفاوت در قیمت نهایی محصول می‌شوند.

برای چوب میزهای غذاخوری چستر معمولاً از جنس چوب راش یا چوب روس استفاده می‌شود که یکی از مقاوم‌ترین و بادوام‌ترین چوب‌ها برای استفاده در مبلمان هستند. برخی مشتریان آن را با رنگ طبیعی خود چوب سفارش می‌دهند و برخی ترجیح می‌دهند یک لایه پلی‌استر روی آن را بپوشاند که نمای براق‌تری به خودش بگیرد و البته کمی ارزان‌تر شود. میز در این مدل می‌تواند به دو صورت گرد و مستطیلی طراحی شود که متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید مدل مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

تعداد نفرات و قیمت میز ناهار خوری چستر

ابعاد و ظرفیت تعداد نفرات یک میز غذاخوری تأثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد. به ازای اضافه شدن هر نفر، باید یک صندلی اضافه شود و در نتیجه ابعاد میز بزرگ‌تر می‌شود. همین باعث افزایش قیمت می‌شود. برای خرید میز ناهار خوری باید تعداد نفرات اعضای خانواده و فضایی که قرار است میز در آن قرار بگیرد را در نظر بگیرید. اگر یک خانواده ۳ تا ۴ نفره دارید، می‌توانید یک میز ناهار خوری ۴ نفره را سفارش دهید و اگر اعضای خانواده شما بین ۴ تا ۶ نفر است، می‌توانید یک مدل ۶ نفره را انتخاب کنید.

قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره ارزان صرفاً نباید دلیل اصلی انتخاب شما برای خرید باشد. گاهی اوقات تولیدکنندگان برای پایین آوردن قیمت مبلغ نهایی محصول از پارچه‌های نامرغوب، بی‌کیفیت و چوب مصنوعی استفاده می‌کنند که همین ممکن است مشتریان را ترغیب به خرید کند. ولی چنین محصولی عمر مفید طولانی نخواهد داشت و پس از مدت نه چندان طولانی مشتری را ناچار به خرید دوباره یک ست دیگر می‌کند. همین قضیه در مورد مدل‌هایی با ظرفیت نفرات بیشتر هم صدق می‌کند.


بیشتر بخوانید: مقاله 10 مدل میز ناهار خوری شیک و زیبا


 در صورتی که میزی با تعداد ظرفیت نفرات بیشتری را سفارش دهید، مسلماً مبلغ آن هم بیشتر می‌شود. به طور مثال قیمت میز ناهار خوری ۶ نفره چستر با توجه به اضافه شدن ۲ عدد صندلی و بزرگ‌تر شدن میز، نسبت به مدل ۴ نفره آن بالاتر خواهد بود.

ارتباط مستقیم قیمت با محل خرید میز ناهار خوری

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند روی قیمت میز ناهار خوری تأثیرگذار باشد، محلی است که قصد خرید و سفارش محصول از آنجا را دارید. حتی گاهی محل فروشگاه مورد نظر از متریال چوب و پارچه به کار رفته در جنس هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. هرچه فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید به مناطق پر رفت‌و‌آمد و لوکس نزدیک‌تر باشد، به طبع کالا با مبلغ بیشتری به مشتریان فروخته می‌شود. هزینه‌های هنگفت اجاره در برخی مناطقی که مراکز فروش مبلمان است نیز باعث شده قیمت تمام شده محصولاتشان تفاوت چشمگیری با تولیدی‌ها داشته باشد. به طور مثال وقتی قیمت میز ناهار خوری در یافت آباد را با مشابه همان مدل در یک تولیدی مقایسه کنید، متوجه اختلاف قیمت فاحش آن‌ها می‌شوید.

بی‌شک خرید مستقیم از خود تولیدی‌ها به صرفه‌تر از فروشگاه‌هایی است که نقش واسطه بین تولیدکننده و مشتریان را ایفا می‌کنند. البته خرید از تولیدی صرفاً نمی‌تواند تضمین کننده کیفیت مطلوب محصول باشد. برخی از تولیدی‌ها برای رقابت بیشتر و جذب مشتری از متریال بی‌کیفیتی در ساخت مبلمان خود استفاده می‌کنند تا بتواند قیمت پایین کالا را جبران کند.

بسیاری از مشتریان برای خرید یک دست میز ناهار خوری، در دیوار و دیجی کالا جستجو می‌کنند. اما از آنجا که اپلیکیشن دیوار و فروشگاه دیجی کالا ماهیت مارکت‌پلیس دارند و تولیدکنندگان مختلفی محصولات خود را در این دو می‌فروشند، تشخیص اصالت محصولات بسیار دشوار است. همچنین تفاوت قیمت‌ها در آن‌ها به قدری زیاد است که در اکثر مواقع باعث سردرگم شدن مشتریان می‌شود. به جای آن توصیه می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب که تولیدکننده انواع میز نهار خوری با کیفیت و با اصالت است، بازدید کنید. در دیجی چوب شما به تصاویر و اطلاعات کامل انواع مدل‌ها دسترسی خواهید داشت و می‌توانید در انتخاب محصول مورد نظر از مشاوره کارشناسان این گروه بهره‌مند شوید. این فروشگاه اینترنتی با کنار زدن واسطه‌ها، مستقیماً با مشتریان در ارتباط است و محدودیت‌های زمانی و مکانی برای خرید را هم از سر راه برداشته است. علاوه بر این در کنار تضمین کیفیت، محصولات این فروشگاه با قیمت‌های باورنکردنی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.


سوالات متداول:

۱. چه چیزهایی روی قیمت میز ناهار خوری تأثیرگذار است؟

متریال به کار رفته در تولید آن، محلی که آن را خریداری می‌کنید و واسطه‌ها.

 

۲. آیا ارزان بودن یک جنس ملاک خرید خوب است؟

مسلماً خیر. ممکن است تولیدکننده برای کاهش قیمت محصول خود، از متریال بی‌کیفیت و نامرغوبی استفاده کرده باشد.

 

۳. برای خرید میز غذاخوری حضوری اقدام کنیم یا اینترنتی بخریم؟

خرید اینترنتی، محدودیت زمانی و مکانی را حذف می‌کند و قیمت محصولات به خاطر نبود عواملی مثل اجاره مغازه، معمولاً پایین‌تر از فروشگاه‌های حضوری است.

 

۴. آیا دیجی کالا و دیوار جای خوبی برای خرید هستند؟

با توجه به حضور تولیدکنندگان متعدد، تشخیص جنس اصل و با اصالت از طریق این دو روش بسیار دشوار است و گستردگی قیمتی محصولات شما را سردرگم خواهد کرد.

 

۵. چرا خرید از دیجی چوب بهترین گزینه است؟

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب واسطه‌ها را کنار زده و مستقیماً با مشتریان در ارتباط است. دیجی چوب دارای تضمین کیفیت و قیمت است و با تولید مبلمان با اصالت، رضایت تمام مشتریان را جلب می‌کند.


# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()