02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 در ساعت 4 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
آینه کنسول بخریم یا بوفه! کدام بهتر است؟

بسیاری به دنبال پاسخ این سوال هستند که خرید آینه کنسول یا خرید بوفه کدام یک می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خانه‌هایی باشند که فضای کمتری را در اختیار دارند، یا اینکه حتی برخی از خانه‌هایی که فضای بیشتری را هم در اختیار دارند بتوانند به بهترین شکل از هر کدام از این محصولات استفاده کنند. علاقه افراد به دکور‌های مدرن و مینیمالیستی باعث شده است تا تمایل به خرید لوازم اضافی کاهش پیدا کند و با استفاده از برخی محصولات مانند آینه و کنسول و بوفه بتوان دکوراسیون شیک و بسیار زیبایی را در اختیار داشت.

در ابتدا باید تفاوت‌هایی که این دو محصول با هم دارند را به خوبی درک کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که آیا خرید آینه کنسول می‌تواند گزینه مناسبی باشد یا خرید بوفه. هر دوی این محصولات نیاز است که در حال و پذیرایی قرار گیرند تا جلوه بسیار خوبی را به فضای خانه شما ببخشند. این محصولات برای قرارگیری ظروف و اشیای خاصی به کار می‌روند که نحوه نمایش این اشیا در هر کدام از دو محصول متفاوت است. حال اگر بیشتر تمایل دارید تا ظروف و اشیا را به معرض نمایش بگذارید بهترین انتخاب می‌تواند ویترین باشد، چرا که فضا‌یی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوان این ظروف را در معرض نمایش قرار داد، اما در سمت دیگر، کنسول چنین فضایی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و با داشتن طبقه‌های غیر شفاف نمی‌تواند مانند یک بوفه عمل کند.

خرید آینه کنسول

خرید آینه کنسول یا خرید ویترین

خرید هر کدام از این محصولات نیازمند بررسی بیشتر نیاز و هدف شما است چرا که امروزه ویترین‌ها در اندازه‌های کوچک‌تری در دسترس قرار گرفتند و می‌توانند در فضا‌ها و آپارتمان‌های کوچک هم به خوبی مورد استفاده قرار گیرند. ولی همین کوچکی می‌تواند یکی از معایب آن باشد، چرا که فضای بسیار زیادی برای قرار دادن وسایل وجود ندارد. از طرف دیگر زمانی که از کنسول استفاده می‌شود شما فضای بیشتری را برای قرار دادن ظروف و اشیای خود دارید؛ منتها این فضا تنها برای نگهداری است و برای نمایش دادن آن‌ها نیاز است که از ویترین استفاده کنید. پس در این مرحله باید تصمیم نهایی خود را بگیرید و به این فکر کنید که آیا می‌خواهید با استفاده از یک ویترین ظروف و اشیا خاصی که دارید را به معرض نمایش بگذارید و از زیبایی آن‌ها و همچنین ویترینی که در اختیار دارید، استفاده کنید و فضای خانه را لوکس‌تر و زیباتر نشان دهید یا اینکه می‌خواهید از کنسول استفاده کنید و فضایی را در اختیار داشته باشید که بتوانید ظروف بیشتری را در آن جای دهید.

  بیشتر بخوانیم: شیک ترین ست آینه کنسول و میز تلویزیون

بسیاری از افراد تمایل دارند تا از یک فضای مدرن بهره‌مند شوند. توصیه می‌شود که اگر می‌خواهید فضایی مدرن داشته باشید و در عین حال در خانه بزرگ‌تری زندگی می‌کنید؛ می‌توانید هر دوی محصولات را خریداری کنید و از آن‌ها بهره ببرید. البته استفاده کردن از هر دوی این محصولات نیازمند رعایت اصل سادگی و همچنین توجه کردن به رنگ مناسب است تا فضای خانه را شلوغ‌تر و در هم ریخته‌تر نکنید.

خرید بوفه

ویژگی‌های ویترین و کنسول برای دکوراسیون منزل

خرید آینه کنسول و خرید بوفه می‌تواند به شما کمک کند تا فضای خانه خود را زیباتر کنید. هر دوی این محصولات می‌توانند به زیبایی دکوراسیون شما اضافه کنند به شرط آنکه در مکان درست و در شرایط درست از آن‌ها استفاده کنید. ویژگی مهم ویترین این است که می‌توانید از طریق آن اشیای خاصی که در اختیار دارید را در معرض نمایش قرار دهید. در سمت دیگر می‌توان از آینه کنسول استفاده کرد و فضای بیشتری را در اختیار داشت و به خوبی ظروف را ذخیره سازی کرد، ولی اگر هر کدام را با توجه به سبک دکوراسیون، فضای در اختیار قرار گرفته و برخی عوامل دیگر انتخاب کنید قطعا زیبایی دو چندانی را به خانه اضافه خواهید کرد.

مدل بوفه جدید

آیا می‌توان هم آینه و کنسول شیک خرید و هم بوفه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بسیاری از افراد اقدام به خرید آینه کنسول یا خرید بوفه می‌کنند و از هر دوی آن‌ها بهره می‌برند، همان‌گونه که در بالا نیز گفته شد اگر شما فضای خانه بیشتری در اختیار دارید می‌توانید از هر دوی آن‌ها به شرط رعایت کردن برخی اصول استفاده کنید، ولی اگر فضای خانه شما کوچک‌تر است می‌توانید از یکی از این دو محصول بهره ببرید. هر چند که در برخی خانه‌های کوچک نیز افراد با چیدمانی درست می‌توانند باز هم از آینه و کنسول و بوفه بهره ببرند.

مدل چیدمان آینه و کنسول در پذیرایی

مکان‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید آینه و کنسول خود را در آن‌جا قرار دهید. در واقع این یک تصمیم شخصی است و شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از پذیرایی، از آینه و کنسول استفاده کنید. البته پیشنهادات بهتری از سمت کارشناسان و طراحان داخلی وجود دارد که توصیه می‌کنند در فضاهایی مانند پشت میز ناهار خوری از آینه و کنسول استفاده شود. در طراحی پلان باز فضاهای مختلفی با هم ترکیب می‌شوند که برای تفکیک کردن هر کدام از این فضاها می‌توان از وسایل مختلفی استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین وسایلی که می‌توانند فضای ناهارخوری را از نشیمن جدا کنند قرار دادن و استفاده کردن از آینه و کنسول پشت میز ناهارخوری است.

مدل آینه کنسول

فضای مناسبی دیگری که می‌توان از آینه و کنسول استفاده کرد، کنار فضای نشیمن است. البته باید دقت زیادی داشته باشید تا سبک و طراحی آینه کنسول و مبلمان هماهنگ باشند تا بدین ترتیب زیبایی و جذابیت بیشتری را به پذیرایی ببخشد. در کنار این‌ها می‌توان از آینه و کنسول در پشت مبل نیز استفاده کرد. البته باید دقت داشت که اگر در پشت مبل فضای خالی وجود داشته باشد می‌توانید از آن بهره ببرید.

  بیشتر بخوانیم: انواع مدل آینه کنسول چوبی جدید

مدل چیدمان بوفه و ویترین در پذیرایی

حال که در مراحل پایانی خرید آینه و کنسول یا خرید بوفه هستید بهتر است بدانید که برای چیدمان بوفه و ویترین با توجه به هر کدام یک از مدل‌های بوفه و ویترین که در اختیار دارید، می‌توانید چیدمان مناسب را در نظر بگیرید. همان‌گونه که احتمالا می‌دانید بوفه و ویترین انواع مختلفی دارند که با توجه به هر نوع می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های مناسبی قرار دهید. به طور مثال شما می‌توانید از مدل بوفه و ویترین گوشه‌ای در گوشه اتاق استفاده کنید و در کنار آن نیز برخی از بوفه‌ها و ویترین‌ها می‌توانند روی دیوار نصب شوند. پس با توجه به نوع و مدلی که انتخاب می‌کنید محل قرارگیری آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. اما سعی کنید قبل از خرید به سبک دکوراسیون داخلی خود توجه کنید و ابعاد و اندازه بوفه و ویترین را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید، چرا که قرار دادن بوفه و میز با اندازه بزرگ در فضای خانه‌های کوچک نمی‌تواند زیبایی خاصی را به خانه ببخشد.

 جمع بندی

همه چیز را در مورد خرید آینه کنسول یا خرید بوفه مورد بررسی قرار دادیم و حال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که شما برای خرید هر کدام از این محصولات می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب استفاده کنید. ما لیستی از محصولات را در اختیارتان قرار دادیم که انواع مدل آینه و کنسول و بوفه و ویترین در اختیارتان قرار گرفته که می‌توانید با توجه به سبک، طراحی و اندازه، بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید. در سمت دیگر اگر سوالی در مورد نحوه استفاده یا در مورد محصولات دارید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها آن را با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ دهند.


# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()