02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 2 آبان 1402 در ساعت 47 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )
خرید میز ناهار خوری کم جا ! گرد یا مربع

خرید میز ناهارخوری کمجا گرد یا مربع

از مهم ترین عنصر موجود در خانه میز ناهارخوری می باشد. با وجود خانه های کوچک خیلی افراد این عضو را از دکوراسیون خود حذف می کنند برای همین تولیدکنندگان امروزه به تولید میز ناهار خوری های کم جا پرداخته اند.

این نوع از میز ناهار خوری ها به صورت گرد و مربع طراحی می شود. حال در این مقاله با هم بررسی می کنیم که کدام قالب برای ما با توجه به فضای در نظر گرفته شده برای میز ناهار خوری می تواند بهتر باشد.

راهنمای خرید میز ناهار خوری کمجا مربع

محل قرار گیری میز ناهار خوری؟

اولین قدم در انتخاب میز ناهار خوری این است که شما باید بدانید این میز در کدام فضا قرار می گیرد. ممکن است میز ناهار خوری را در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری و یا در بخشی از سالن پذیرایی قرار دهید. خوب مطمئناً میزی که باید در آشپزخانه قرار بگیرد بسیار کوچکتر از سایر فضاها باشد. چون غالباً فضایی که در آشپزخانه دارید و با وجود وسایل زیاد در آن، بسیار کم می باشد.

پیشنهاد می شود که اگر قصد دارید میز ناهار خوری خود را در اتاق پذیرایی قرار دهید با فضای آنجا و همچنین مبلمان پذیرایی ست کنیم. در اینصورت نمای بهتر در منزل شما فراهم می شود.

 

راهنمای خرید میز ناهار خوری کمجا مربع
خرید میز ناهار خوری کمجا گرد 6 نفره

میز ناهار خوری کم جا گرد

خرید میز ناهار خوری گرد برای فضاهای کوچک می تواند گزینه مناسبی باشد. شما در این نوع میزها گوشه ای نمی بینید و می توانید برای تعداد افراد کم گزینه بسیار مناسبی باشد. پس اگر اعضای خانواده شما 2 تا 6 نفر می باشد حتماً میز ناهار خوری 4 نفره کم جا گرد را خرید کنید.

قالب میزهای گرد به گونه ای می باشد که شما می توانید فضایی صمیمی تر داشته باشید. همچنین به علت اینکه همه در فاصله یکسان نسبت به وسایل روی میز دسترسی دارند، می تواند راحتی را برای شما به ارمغان آورد.


مشاهده بیشتر: قیمت میز ناهار خوری به چه عواملی بستگی دارد.


 

البته میز ناهار خوری کم جا گرد برای فضاهای مستطیلی نمی تواند پیشنهاد مناسبی باشد. به علت وجود فضاهای گوشه مانند در این نوع از پلان ها، استفاده از میزهای گرد باعث ایجاد فضاهای بلا استفاده زیادی می شود.

میز ناهار خوری کم جا گرد یکی از قالب های میز ناهار خوری کم جا می باشد که در حال تولید و عرضه می باشد. که روز به روز با طرح های بسیار جالبی، رضایت خانواده ها را به ارمغان می آورد.

راهنمای خرید میز ناهار خوری کمجا مربع
خرید میز ناهار خوری کمجا مربع 4 نفره

 

میز ناهار خوری کم جا مربع

امروزه بیشتر پلان های خانه به شکل مربع یا مستطیل می باشد، همین باعث می شود خیلی ها به سمت میز ناهار خوری مربع بروند. شما اگر فضایی که می خواهید برای میز ناهار خوری در نظر بگیرد کم مساحت است و همچنین در آن قسمت گوشه وجود دارد، پیشنهاد ما انتخاب میز ناهار خوری کم جا مربعی می باشد. شما با این انتخاب فضای پرت کم تری خواهید داشت و از گوشه ها به خوبی بهره می برید.

میز ناهار خوری کم جا خوبه

در فضاهای کم خانه ها، استفاده از تمام نقاط منزل بسیار مهم می باشد؛ برای همین نباید با انتخاب غلط در دکوراسیون منزل فضای پرت زیادی را ایجاد کنیم. همچنین با انتخاب یک میز مربعی برای فضاهایی همچون کنج، نمای بسیار زیبا و متناسب تری به وجود خواهد آمد.

البته این موضوع را هم باید متذکر شویم که به میزهای مربع به سختی می توان صندلی دیگر اضافه نمود. پس حتماً متناسب با تعداد افراد خود یک انتخاب مناسب داشته باشید.

راهنمای خرید میز ناهار خوری کمجا مربع
میز ناهار خوری و صبحانه خوری دو نفره گرد 

نتیجه گیری

پس می توانیم نتیجه بگیریم برای منازلی که فضای کمی دارند محصولات مناسبی ساخته شده است تا بتوانیم از میز ناهار خوری متناسب با آن فضا استفاده کنیم.

مجموعه دیجی چوب نیز با بهره گیری از طراحان خلاق ایرانی به تولید بهترین میزهای ناهار خوری کم جا در شکل های مربع و گرد پرداخته است. همانطور که در بالا گفتیم شما می توانید با توجه به فضای موجود خود و همچنین استفاده از مشاوران ما به انتخاب مناسب دست پیدا کنید.

شما می توانید میز ناهار خوری کم جا با قیمت مناسب و از جنس چوب را در مجموعه دیجی چوب خرید کنید.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

قادری :
0 0
سلام جنس پایه ها و صفحه چی هست در مقابل آب مقاومه؟
مدیریت :
0 0
سلام جنس پایه میز و صندلی ها چوب روس هست و صفحه میز ام دی اف هست برای مقاومت بیشتر صفحه میتونید شیشه سفارش دهید.
محمد :
1 0
سلام چرا قیمت در سایت شما از میز نهار خوری کمجا دیوار بیشتر هستش
مدیریت :
1 0
سلام و احترام جنس چوب میز ناهار خوری کمجا در فروشگاه ما چوب روس 5/5 سانتی هست اما در برخی فروشگاه چوب سفید استفاده شده است
ناظری :
0 0
ابعاد میز نهار خوری مربع و گرد چقدر هست
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب 90 در 90 هست
مریم روان بد :
0 0
میز چهار نفره کمجا چوب زنگ روشن تر دارید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()