02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 16 خرداد 1401 در ساعت 11 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
آفتاب یکی از عوامل تخریب مبل

آفتاب و خراب شدن مبل!!

یکی از عوامل تخریب مبلمان تابش آفتاب هست که باعث تخریب بافت و رنگ پارچه می شود که به راحتی با رعایت چند نکته کوچک از خراب شدن مبل تان جلوگیری کنید و عمر مبل راحتی یا مبل سلطنتی خود را افزایش بدهید.


 فیلم مقاله خراب شدن مبل با تابش آفتاب 


 

تابیدن مستقیم آفتاب روی مبل:

با تابش مستقیم خورشید روی مبل راحتی کم کم باید با پارچه مبل تان خداحافظی کنید و به فکر خریدن یک ست مبلمان جدید باشید. با گران شدن هر روزه مبل راحتی و مبل سلطنتی دیگر خرید مبل راحتی به همین راحتی نیست پس باید از مبلمان مراقبت کنید.

چاره چی هست؟؟

در صورتی که منزل طوری هست که اگر پرده رو کنار بزنید آفتاب مستقیم روی مبلمان می تابد:

1- حتما یک پرده نازک جلوی پنجره داشته باشید که از تابش شدید جلوگیری کند و مبل را خراب نکند.

2- یکی دیگر از راه کار هایی که پیشنهاد میشود این هست که یک پارچه روی مبل بکشید تا از تابش خورشید روی مبل راحتی حفاظت کنه و عمر مفید مبل افزایش پیدا خواهد کرد.( مقاله افزایش عمر مفید مبلمان و میز)

3- ساده ترین راه و پیشنهاد ما این هست که فاصله مبل از پنجره حداقل یک متر باشد یا پرده پشت مبلمان کنار زده نشود.

حالا در صورت خراب شدن مبل چکار باید کرد! 

در صورتی که مبل راحتی شما با این مشکل مواجه شد باید به فکر تعمیر مبل راحتی یا خرید مبل راحتی جدید باشید که مطالعه مقاله تعمیر یا خرید مبل راحتی می تونید کامل با چالش های تعمیر آشنا بشوید. برای خرید مبل راحتی جدید فقط کافی هست به منوی مبلمان راحتی مراجعه کنید.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

مهتاب :
0 0
سلام . وقتتون بخیر من یک ساله که مبلم رو خریدم الان چند وقته که زیر نور آفتاب بود و توجه بهش نمی کردم و الان مبل راحتی مون یک طرفش که سمت نور خورشید بوده کم رنگ شده و حالت رنگ پریدگی پیدا کرده به نظر تون باید چی کار کنم پول خرید مبل راحتی جدید رو هم ندارم.
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر این موضوع تنها با تعمیر قابل رفع هست. اول باید کد پارچه مبلمان تون رو بدونید و با مراجعه به مقاله تعمیر مبلمان جزئیات کامل برای تعمیر مبلمان رو مطالعه کنید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()