02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 12 اسفند 1401 در ساعت 53 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
مبل دست دوم بخریم یا نخریم؟

توصیه های دیجی چوب در خصوص خرید مبل دست دوم یا نخریدن آن

در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید مبلمان راهنمایی کرده و معایب انتخاب نوع دست دوم این وسیله را بررسی کنیم. همچنین به سوالات متداول شما پاسخ داده و به دلایل منطقی خود برای عدم خرید مبل دست دوم اشاره می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

 

بررسی دلایل مهم و علت‌های نخریدن مبل دست دوم

نخریدن مبل دست دوم، شامل علل گوناگونی بوده و دلایل مهمی را در بر می‌گیرد. همچنین فروش مبل دست دوم نسبت به خرید آن، آسان‌تر انجام شده و انتخاب مقرون به صرفه‌تری است. با فروش این وسیله و از طریق اضافه کردن مقداری سرمایه، امکان خریداری مبلمان نو فراهم می‌شود. همانطور که گفتیم مبلمان نقش مهمی در زیبایی دیزاین داخلی منزل داشته و خرید این وسیله به صورت نو، به تمام افراد پیشنهاد می‌شود. این وسیله به خصوص در خانه‌های تازه ساز، جلوه بیش‌تری داشته و نوع سلطنتی آن به شکوه و جلال نشیمن اضافه می‌کند. همچنین مبل راحتی برای استراحت افراد خانه مناسب بوده و می‌تواند با هزینه کم‌تری هم تهیه شود. به هر صورت شما می‌توانید با به دست آوردن قیمت مبل سلطنتی و مقایسه آن با سایر قیمت‌ها انتخاب خود را انجام داده و متناسب با بودجه و نیاز خود، خریدی هوشمندانه داشته باشید. در ادامه قصد داریم دلایل نخریدن مبل دست دوم را بررسی کرده و شما را با علل مهم آن آشنا کنیم.

 مبل دست دوم و افت کیفیت فوم نشیمن

۱. نشیمن دارای عمر مفید بوده و در گذشت زمان افت پیدا می‌کند

به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل عدم خرید مبل دست دو، می‌توان به عمر مفید نشیمن اشاره کرد. ممکن است فکر کنید این موضوع به کیفیت مبل بستگی دارد. اما واقعیت این است که نشیمن دارای عمر مفید بوده و با گذشت زمان افت پیدا می‌کند. به این منظور که بدون توجه به متریال مصرف شده در ساخت مبل یا پارچه به کار رفته در آن، بخش نشیمن به دلیل استفاده زیاد و در طول زمان به صورت تدریجی افت پیدا کرده و عمر مفید آن به پایان می‌رسد.

بسیاری از مبل‌های موجود در بازار مبل دست دوم یافت آباد عمر مفید خود را کرده و در قسمت نشیمن دچار افت زیادی شده‌اند. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در عمر مفید نشیمن، نوع مواد اولیه به کار رفته در آن است. در صورت اسفنجی بودن بخش نشیمن، عمر مفید مبل کاهش پیدا کرده و در مقابل مجهز بودن این بخش به فوم سرد، در افزایش دوام و ماندگاری این وسیله موثر است. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیش‌تر با این موضوع، مقاله فوم سرد یا اسفنج را مطالعه کرده و پس از بررسی قیمت مبل راحتی، مبل سلطنتی بهترین مبل را انتخاب کنید و از خرید مبلمان خود کاملا رضایت داشته باشید.

 قیمت مبل دست دوم و خراب بودن کلاف داخلی مبل

۲. احتمال شکسته بودن یا صدا دادن کلاف داخلی مبل وجود دارد

ممکن است پس از به دست آوردن قیمت مبل سلطنتی دست دوم، برای خرید این وسیله وسوسه شده باشید اما باید بدانید که هیچ ارزانی بی‌حکمت نبوده و هیچ گرانی بی‌دلیل نیست. در بیش‌تر مواقع ممکن است به طور کامل قسمت‌های داخلی مبل را بررسی نکرده و خریدی اشتباه انجام دهید. در این حالت مبل را به منزل انتقال داده و پس از استفاده، متوجه صدا دادن کلاف داخلی مبل می‌شوید. شنیدن این صدا می‌تواند به دلیل شکسته بودن کلاف داخلی مبل باشد و پس از استفاده بیش‌تر، می‌تواند این وسیله را کاملا بی‌استفاده کند.

 خرید مبل دست دوم از بازار یافت آباد و احتمال پاره بودن پارچه

۳. احتمال کهنگی، خرابی یا پارگی پارچه وجود دارد

پیش از آنکه بخواهید برای اطلاع از قیمت مبل راحتی در یافت آباد اقدام کنید؛ بهتر است بدانید که در خرید نوع دست دوم این وسیله احتمال کهنگی، خرابی یا پارگی پارچه وجود دارد. در صورتی که پارچه دچار پارگی واضحی باشد؛ احتمال فهمیدن این موضوع توسط شما وجود دارد. پس از فهم مشکلات پارچه، اگر همچنان قصد خرید مبل را داشتید باید بدانید که احتمال زیاد شدن پارگی پارچه وجود داشته و ممکن است تعویض آن هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل کند. بنابراین نوع پارچه مبلی به کار رفته در مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار بوده بین تعمیر یا خرید مبل جدید مردد باشید و در صورت کهنگی، خرابی یا پارگی آن، هزینه‌های تعمیر و نگهداری این وسیله به سایر هزینه‌ها اضافه می‌شود. همچنین خرید حضوری وقت و انرژی زیادی از شما گرفته و خرید مبل دست دوم به همراه اتلاف وقت و هزینه بسیاری است.

 چوب مبل دست دوم

۴. چیزی که می‌خرید خلاف گفته‌ها و اظهارات فروشنده باشد

بعضی مواقع فروشنده به دلیل عدم آگاهی یا تنها به خاطر فروش و سود بیش‌تر، اطلاعات اشتباهی به شما داده یا شما را برای خرید گمراه می‌کند. در این حالت باید کاملا هوشیار بوده و به متناسب بودن جنس و ویژگی‌های مبل با قیمت آن توجه کنید. برای مثال قیمت مبل سلطنتی دست دوم به عوامل مختلفی همچون نوع چوب به کار رفته، جنس پارچه و... بستگی دارد. در ادامه اطلاعات مهمی را که دانستن آن‌ها به هنگام خرید لازم و ضروری است، بررسی کرده و شما را برای خرید این وسیله راهنمایی می‌کنیم.

 بیشتر بخوانید: آفتاب یکی از عوامل تخریب مبلمان شما

توجه به چوب به کار رفته در مبل

به عنوان یکی از بهترین چوب‌های به کار رفته در مبل، می‌توان به چوب راش اشاره کرد. ممکن است فروشنده راجع به چوب مبل اظهار بی‌اطلاعی کرده و یا شما را به اشتباه بیندازد. اما چوب راش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به کار رفتن آن در این وسیله، نقش مهمی در کیفیت و قیمت مبل دارد. همچنین به کار گرفتن چوب روس در قسمت داخلی مبل بسیار مهم بوده و نباید با چوب سفید جایگزین شود.

توجه به جنس مبل

ممکن است فروشنده، بالا بودن قیمت مبل استیل دست دوم را به دلیل جنس خوب آن توجیه کند. درباره این مورد باید بدانید که برخی فروشندگان به دلیل نگفتن کامل اطلاعات یا ممکن است به دلیل عدم آگاهی یا فروش و سود بیش‌تر، درباره جنس مبل تعریف‌های اشتباهی انجام دهند. در حالی که پس از خرید و استفاده از این وسیله، به تدریج متوجه ضعیف بودن کیفیت آن شده و می‌فهمید که مبل دست دوم ارزش هزینه‌ای که برای آن کرده‌اید را نداشته است.

 مبل دست دوم و فقدان گارانتی و خدمات پس از فروش

۵. مبل دست دوم فاقد گارانتی و ضمانت است

یکی از دلایل مهم ما برای پیشنهاد خرید مبل نو، گارانتی و ضمانت آن است. با خرید از مراکز معتبر می‌توان خدمات پس از فروش دریافت کرده و در زمان لازم از آن برای تعمیر و نگهداری وسیله خود استفاده کرد. در صورتی که این مزیت در خرید مبل دست دوم وجود نداشته و در صورت خراب شدن آن، یا تعمیر دارای هزینه بالایی بوده یا مبل فاقد ارزش تعمیر و نگهداری مجدد است. در این صورت مبل شما غیر قابل استفاده شده و باید دور انداخته شود.

 

۶. قیمت مبل دست دوم بین ۵۰ تا ۷۰ درصد مبل نو است (حدودا)

همانطور که گفتیم انتخاب و خرید مبل دست دوم، اقتصادی و مقرون به صرفه نبوده و به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. قیمت حدودی مبل دست دوم بین ۵۰ تا ۷۰ درصد مبل نو بوده و با اضافه کردن اندکی سرمایه، امکان تهیه این وسیله به صورت نو فراهم می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم متناسب با بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید یکی از انواع مبل کرده و از خرید این وسیله به صورت دست دوم خودداری کنید. مبل دست دوم در بیش‌تر مواقع از قیمت بالایی برخوردار بوده و خرید آن انتخابی منطقی نیست. با خرید مبل نو می‌توان علاوه بر بررسی کامل ویژگی‌ها، از گارانتی و ضمانت نیز بهره‌مند شده و این وسیله را مطابق با سلیقه خود تهیه کرد. همچنین می‌توان آن را با قیمت خوبی به فروش رسانده و اقدام به تهیه مجدد مبلمان نو کرد. مبل نو احتیاجی به تعمیر و نگهداری نداشته و تا سال‌ها نیاز شما را به خرید مجدد این وسیله برطرف می‌کند. همچنین در صورت کیفیت بالا و استفاده صحیح به تعمیر و نگهداری احتیاجی نداشته و در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.

 دور انتداختن مبل دست دومبعد از خرید

نتیجه‌گیری

در این مقاله علل نخریدن مبل دست دوم را بررسی کرده و شما را برای خرید این وسیله راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم با خرید مبل از فروشگاه اینترنتی، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و این وسیله را مطابق با بودجه و سلیقه خود تهیه کنید. خرید مبل به صورت اینترنتی با هزینه کم‌تری همراه بوده و امکان بررسی تمام مشخصات را فراهم می‌کند. همچنین به همراه گارانتی و ضمانت بوده و بسیار سریع و راحت انجام می‌شود.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

 


سوالات متداول

۱. چه عواملی بر قیمت مبل دست دوم موثر است؟

چوب مبل، مدت استفاده از آن و جنس پارچه

۲. مزایای خرید اینترنتی چیست؟

صرفه‌جویی در وقت و هزینه، خرید محصول با قیمت مناسب، مقایسه کامل ویژگی‌ها، ضمانت داشتن وسیله و...

۳. کدام چوب برای ساخت مبل بهتر است؟

چوب راش و چوب روس برای ساخت مبل مناسب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

۴. قیمت مبل دست دوم چقدر است؟

قیمت حدودی مبل دست دوم بین ۵۰ تا ۷۰ درصد مبل نو است.

۵. معایب خرید مبل دست دوم چیست؟

قیمت بالا، کیفیت پایین، فاقد ضمانت و گارانتی و…

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()