سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 3 شهریور 1403 در ساعت 59 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )
رنگ قهوه ای در سرویس خواب با چه رنگی ست می شود؟

 سرویس خواب چوب قهوه ای از معمول ترین و در دسترس ترین مدل ها است و این موضوع نباید باعث شود از قدرت رنگ قهوه ای در ساختن یک اتاق خواب خاص، غافل شوید. این رنگ می تواند عمق و پیچیدگی را به فضا اضافه کند و در ترکیب با رنگ های دیگر، ویژه و دلپذیر باشد. قهوه ای می تواند در ترکیب با آبی، سبز، کرم، مشکی و سفید جذاب ترین جلوه ها را به نمایش بگذارد. کافی است به این رنگ اعتماد کنید و خلاقیت تان را در ترکیب با رنگ های دیگر بروز دهید. اگر قصد خرید سرویس تخت خواب قهوه ای دارید و می خواهید با همین رنگ بهترین اتاق خواب را برای خودتان بسازید، این مقاله برای شماست.

ویژگی های رنگ قهوه ای و تاثیر آن در اتاق خواب

قهوه ای رنگی گرم و خنثی است که به دلیل خاکی و غنی بودن، احساس امنیت و ثبات ایجاد می کند. این رنگ به تنهایی چندان برجسته نیست، اما نیازهای اولیه و ارتباطات مهم مثل خانواده و سرپناه را به مردم یادآوری می کند. در حالیکه قهوه ای به طور کلی با ویژگی های مثبت همراه است، تاثیر آن می تواند به نحوه استفاده و ترکیب آن با رنگ های دیگر بستگی داشته باشد. قهوه ای ساده، کاربردی و قابل اعتماد است و نشان دهنده عدم تظاهر می باشد. اتاق خواب با سرویس خواب قهوه ای به طور بالقوه دارای چنین خصوصیاتی است که با رنگ های دیگر می تواند ضمن زیبایی، بهترین تاثیرها را داشته باشد.

نکات ست کردن رنگ قهوه ای در سرویس خواب

ساده ترین اشتباهی که در ترکیب سرویس خواب قهوه ای با سایر عناصر اتاق می توانید مرتکب شوید این است که آنقدر روی رنگ تمرکز کنید که سایر عوامل نادیده گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که رنگ، تنها یکی از فاکتورهای شیک و لاکچری دیده شدن اتاق خواب تان است و در کنار آن، سبک دکوراسیون و مدل سرویس خواب نیز به همان اندازه مهم اند. مثلا اگر سبک اتاق خواب شما سلطنتی است ترکیب رنگ قهوه ای طلایی بهتر از ترکیب رنگ قهوه ای سفید است. همچنین نباید از اندازه اتاق خواب تان غافل شوید و در ترکیب رنگی سایر لوازم با سرویس خواب قهوه ای، این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید. اگر احساس می کنید در این زمینه به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید، همکاران ما در دیجی چوب کنارتان هستند تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

سرویس خواب فندقی عسلی با چه رنگی ست می شود

پالت رنگی مناسب رنگ قهوه ای در دکوراسیون اتاق خواب

ایده های ترکیب رنگ سرویس خواب قهوه ای با سایر رنگ ها را از دو جنبه خدمتتان ارائه می کنیم تا مناسب ترین را برای خودتان اجرا کنید. یک ایده ترکیب رنگ اجزای سرویس خواب، با محوریت قهوه ای است و ایده دیگر ترکیب رنگ سرویس خواب قهوه ای با سایر عناصر اتاق خواب می باشد.

سرویس خواب سفید و قهوه ای

رنگ سفید یک تضاد تمیز و واضح با رنگ قهوه ای ایجاد می کند و انتخابی عالی برای اتاق خواب های مدرن و مینیمال است. سرویس خواب دو نفره قهوه ای مخصوصا در ترکیب با رنگ سفید، جذاب و خیره کننده خواهد بود. اگر اتاق خواب شما کوچک است سرویس خواب عروس سفید و قهوه ای، می تواند به تعدیل وزن فضای اتاق کمک کند تا بیش از اندازه سنگین یا تاریک نشود. کنار هم قرار گرفتن قهوه ای و سفید، زیبایی معاصر و مطبوعی القا می کند. این یک تضاد با طراوت است که می توانید با سرویس خواب قهوه ای سفید تجربه کنید.

سرویس خواب سبز و قهوه ای

رنگ سبز طراوت و حسی الهام گرفته از طبیعت را به هر فضایی می بخشد و در عین حال غنای رنگ قهوه ای را برجسته می کند. این رنگ گرمای طبیعی قهوه ای را با ملایمت تقویت می کند و احساس فضای طبیعی بیرون را به اتاق خواب می آورد. سرویس خواب سبز و قهوه ای یک ترکیب رنگ برای کسانی است که در صنعت دکوراسیون بسیار حرفه ای و شیک عمل می کنند و به خودشان اعتماد دارند.

سرویس خواب کرم قهوه ای

از بهترین ایده ها برای اتاق خواب های مدرن و مینیمال، سرویس خواب کرم قهوه ای است. این ترکیب رنگ با ظاهری خنثی و کمرنگ، فضایی آرام بخش و راحت ایجاد می کند. سرویس خواب رنگ کرم قهوه ای به ایجاد حس تعادل و هماهنگی کمک می کند و برای همین یکی از انتخاب های محبوب است.

رنگ سرویس خواب قهوه ای با کرم ست می شود

سرویس خواب مشکی قهوه ای

برای سرویس خواب های اسپرت، کلاسیک یا مدرن ترکیب رنگ مشکی قهوه ای غوغا می کند. سرویس خواب مشکی قهوه ای با وجود جذابیت زیاد برای اتاق های کوچک توصیه نمی شود.

سرویس خواب قهوه ای طوسی

ترکیب رنگ قهوه ای طوسی یا قهوه ای خاکستری برای ایجاد طرحی همه کاره استفاده می شود. قهوه ای به عنوان رنگی کلاسیک در ترکیب با طوسی که از ویژگی های سبک مدرن است، هماهنگی بی تکلفی ایجاد می کند که بسیار لوکس می باشد. سرویس خواب قهوه ای طوسی با به کار بردن هر کدام از این رنگ ها در جای مناسب، به نقطه کانونی بی نظیری در اتاق خواب تبدیل می شود.

سرویس خواب رنگ قهوه ای با رنگ طلایی ست می شود

سرویس خواب قهوه ای طلایی

احتمالا بهترین ایده و ترکیب رنگی برای اتاق خواب سلطنتی باشد. سرویس خواب قهوه ای طلایی از نظر رنگی، ویژگی های سبک کلاسیک و سلطنتی را با هم دارد و خصوصیات تجملی را تقویت می کند. رنگ طلایی، اتاق و سبک زندگی تان را ثروتمندانه نشان می دهد و اگر در ترکیب قهوه ای با سایر رنگ ها شک دارید، می توانید برای شیک کردن اتاق تان، طلایی را انتخاب کنید.

سرویس خواب قهوه ای با ترکیب رنگ آبی

اگر می خواهید با رنگی فوق العاده سرویس خواب قهوه ای تان را چشمگیر کنید، رنگ آبی را پیشنهاد می کنیم. رنگ آبی با توجه به تنالیته اش امکانات مختلفی را برای قرار گرفتن در کنار قهوه ای ارائه می دهد.

انتخاب رنگ برای اتاق خواب می تواند بر سلامت روان و خلق و خوی شما تاثیر بگذارد. انتخاب سرویس خواب و چیدمان رنگی اتاق، به کاهش استرس و بهبود خواب کمک می کند. رنگ قهوه ای باعث افزایش احساس گرما، راحتی و امنیت می شود و شاید به همین دلیل است که اغلب، سرویس های خواب چوبی با این رنگ تولید می شوند تا برای استراحت بهترین احساس را به افراد منتقل کنند. سرویس خواب قهوه ای، معمول ترین رنگ بین هم نوعان خودش است و با ایده گرفتن از مطالب گفته شده می توانید دکوراسیون شیک و راحتی فراهم کنید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟
ارسال نظر
نیلوفر :
0 0
سلام وقتتون بخیر قیمت سرویس خواب هایی که گذاشتید رو چجوری می تونیم ببینیم!
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ممنونم از مطالعه مقاله، برای مشاهده قیمت سرویس خواب کلیک کنید. بصورت مستقیم به دسته بندی سرویس خواب ها متقل خواهید شد.

مژگان هدایتی :
0 0
ممنون از مقاله خوبتون - شما توی سبک سرویس خواب اسپرت و مدرن هم کار دارید که زیرش کشو داشته باشه حالا یک طرف یا دو طرفش
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب خانم هدایتی بله داریم. سرویس خواب کشودار مخصوص درخواست شما هست.

سارا :
0 0
وقتتون خوش ما ی تخت داریم که قدیمی هستش و می خوایم رنگش رو تغییر بدیم رنگ فندقی رو دوست دارم اما همسرم میگه قدیمی شدهبه نظر تون چه رنگی کنیم!
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب وقتتون بخیر رنگ قهوه ای از مدل رنگ های سرویس خواب هست که قدیمی نمیشه و با ترکیب رنگ اون با رنگ های داخل مقاله می تونید دکوراسیون قشنگی رو داشته باشید.

نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()