02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 17 فروردین 1402 در ساعت 23 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
10 تولید کننده برتر مبلمان دنیا

معرفی 10 مجموعه تولیدی مبلمان بزرگ دنیا

بالا بودن تقاضا برای خرید انواع مبلمان، نیاز به تهیه مبلمان با ابعاد، طرح و سبک های مختلف و تنوع طلبی کاربران از دلایلی است که باعث شده تا امروزه شاهد رشد چشمگیر در بازار جهانی مبلمان باشیم. از این رو در حال حاضر برندهای مختلفی چه در داخل کشور و چه در کشورهای خارجی، در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان در حال فعالیت هستند؛ اما از میان آنها، تنها چند برند به عنوان تولیدی های بزرگ مبلمان در دنیا شناخته می شود. در واقع می توان این برندها را به عنوان 10 غول بزرگ بازار جهانی مبلمان معرفی کرد.

با توجه به عملکرد مثبت این برندها در زمینه طراحی و تولید انواع مبل راحتی باکیفیت و به روز، صاحبان آنها با سود بسیار زیادی مواجه شده و سال به سال بر گسترش کمپانی های خود در دنیا، اصرار دارند.

برای ارائه اطلاعاتی کامل تر در این باره، در این مطلب به معرفی 10 مجموعه تولیدی مبلمان بزرگ در دنیا خواهیم پرداخت. با ما همراه بوده و با شاخصه های تمامی این برندها آشنا شوید.

ویژگی های برترین برندهای تولید کننده مبلمان در دنیا

قبل از این که در مورد برندهای مطرح در بازار مبلمان توضیح دهیم لازم است تا معیارهایی که بر اساس آنها، این برندها انتخاب شده اند را مورد بررسی قرار دهیم.

  • از جمله ویژگی های بارز تمامی این برندها، اهداف بلند مدت آنها می باشد. تمامی این برندهای جهانی در راستای نیل به این اهداف، سعی بر آن دارند تا همواره از طرح های مدرن، سبک های متنوع و خط تولید پیشرفته پیروی نمایند. همین امر نیز سبب می شود تا کیفیت محصولات تولید شده در آنها، همواره در بالاترین سطح باشد.
  • تعهد و مسئولیت پذیری: صاحبان این صنایع به دلیل برخورداری از حس مسئولیت پذیری و تعهد در قبال مشتریان، استفاده از متریال درجه یک، رعایت اصل مشتری مداری و ارائه خدمات باکیفیت به آنها را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و توانسته اند در طول سال های فعالیت خود، اعتبار و جایگاه ویژه ای در نزد مخاطبان به دست آورند.
  • ارائه خدمات کاربردی: امکان استفاده از مشاوره کارشناسان، ارائه خدمات آنلاین، ثبت سفارش خرید به صورت غیر حضوری، ارائه منوی سفارش به مشتریان، گارانتی تمامی محصولات، ارائه خدمات پس از فروش، امکان پرداخت هزینه ها به صورت امن، ارائه محصولات با قیمت های مناسب و ... همگی جزو خدمات کاربرپسند ارائه شده در تمامی این برندها به شمار می آیند.
  • ارائه خدمات در نمایندگی های معتبر در کشورهای مختلف: تمامی این برندها به منظور رفع نیاز مشتریان خود از سرتاسر دنیا، نمایندگی های فعالی در این کشورها دایر کرده اند. از این رو کاربران می توانند در هر جایی که باشند، به این نمایندگی ها مراجعه نموده و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنند. بسته بندی پیشرفته و ارسال در موعد مقرر از دیگر خدمات این نمایندگی ها به شمار می آید.

برترین مراکز تولید مبلمان در دنیا کدامند؟

توجه به نیاز کاربران، تولید مبلمان در طرح و سبک های مختلف و ارائه آنها با قیمت مناسب سبب شده تا برخی از برندهای مطرح در زمینه تولید و عرضه این محصولات، با موفقیت های بزرگی روبرو شده و بخش بزرگی از سود این بازار را به خود اختصاص دهند. از جمله این برندها می توان به موارد زیر اشاره ای داشت:

ایکیا IKEA

IKEA را به جرئت می توان به عنوان بزرگترین غول دنیای مبلمان معرفی کرد. آنچه سبب شده تا این برند به عنوان یکی از نام های مشهور در این عرصه شناخته شود، ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، برخورداری از 433 نمایندگی فعال در سرتاسر دنیا، فعالیت های مفید و مستمر در دنیای مجازی و فروش اینترنتی محصولات، تنوع بالا و در نهایت، ارائه محصولات آماده به مونتاژ است. با این کار، قیمت نهایی محصولات به پایین ترین سطح رسیده و از این رو تمامی خریداران از قیمت نهایی کار و کیفیت آنها، نهایت رضایت را دارند.

بیشتر بخوانید: 5 مدل سرویس خواب کلاسیک پر فروش

دفتر مرکزی این برند در دلفت هلند قرار دارد. وب سایت این مجموعه در طول سال میزبان 2.1 میلیارد بازدیدکننده است که همین امر نیز به بالا بودن آمار فروش این برند کمک بزرگی می کند.

B&B Italia

B&B Italia از جمله برندهای شناخته شده در صنعت تولید مبلمان در دنیا محسوب می شود. فعالیت های مستمر، گسترده و موفقیت هایی که این برند در این عرصه به دست آورده است باعث شده تا از آن به عنوان یکی از رهبران عرصه طراحی و تولید انواع مبلمان مدرن در ایتالیا یاد شود.

محصولات این کمپانی شامل انواع مبلمان مخصوص منازل و فضاهای اداری و عمومی می باشد. تمامی تولیدات این برند توسط طراحان حرفه ای، طراحی شده اند. از این رو دارای جلوه بصری فوق العاده زیبا و کاربر پسند می باشند.

در تولید مبلمان B&B Italia از متریال مختلفی استفاده می شود. همین امر نیز دلیلی است تا این محصولات را در رنگ و جنس های مختلفی پیدا کنیم. البته لازم به ذکر است که سرمایه قابل ملاحظه ای به منظور تحقیق و پژوهش در این برند صرف می شود. از این رو تمامی محصولات این کمپانی از هر نظر بی عیب و نقص هستند.

ویلیامز  سونوما  Williams Sonoma

یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان، برند ویلیامز سوناما است. این کمپانی بزرگ در کالیفرنیا فعالیت دارد و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود، توانسته نامی معتبر در دنیای مبلمان به خود اختصاص دهد.

این برند به عنوان یکی از خرده فروشان مبلمان و لوازم خانگی شیک و گران قیمت شناخته می شود. به گونه ای که امروزه تقاضا برای خرید محصولات این کمپانی در سرتاسر دنیا با افزایش چشمگیری مواجه شده است.

Ashley Furniture Industries

برند اشلی جزو غول های صنعتی در دنیای مبلمان به شمار می آید. این برند آمریکایی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع مبلمان، به عنوان فروشگاه زنجیره ای مبلمان نیز شناخته می شود. کمپانی اشلی در سال 1997 در ایالت آلاسکا تأسیس شده و با توجه به نحوه فعالیت خود و تولیدات باکیفیتی که دارد توانسته تا کنون به عنوان یکی از اصلی ترین برندهای پیش رو در بازار مبلمان فعالیت کند.

به دلیل تقاضای بالا برای خرید محصولات این برند در سرتاسر دنیا، امروزه شاهد فعالیت نمایندگی های مجاز فروش مبلمان اشلی در کشورهای مختلف اعم از بنگلادش، مکزیک، کانادا و ... هستیم. محصولات این کمپانی دارای تنوع بالایی بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند.

 La-Z-Boy

برند La-Z-Boy از جمله برندهای آمریکایی فعال در حوزه تولید و عرضه انواع مبلمان در دنیا می باشد. محصولات این برند شامل انواع صندلی های ثابت، صندلی های آسانسور دار، انواع مبل های راحتی با تکیه گاه های روکش دار و مبل های خوابیده است.

تنوع بالا، کیفیت قابل قبول و طراحی منحصر به فرد از ویژگی های بارز محصولات این برند به شمار می روند. این برند در سال 1927 تأسیس شده و در حال حاضر به عنوان یکی از 10 برند معروف در دنیای مبلمان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش سرویس خواب در تهران

ویترا Vitra

برند ویترا در سال 1950 راه اندازی شد؛ اما ورود آن به بازار مبلمان به سال 2002 مربوط می شود. این برند سوئیسی با چند تن از طراحان حرفه ای دنیا همکاری کرده و مبلمانی با جنس و طراحی خاص به بازار عرضه می کند. یکی از خاص ترین محصولات این برند، صندلی های ایمز هستند. این صندلی ها با استفاده از پلاستیک سخت و قابل بازیافت تولید می شوند. از این رو آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

محصولات این برند در منازل و فضاهای عمومی قابل استفاده بوده و به دلیل کیفیت بالایی که دارند از طول عمر زیادی برخوردار می باشند.

Steelcase

استیل کیس از جمله برندهای مطرح جهانی است که در حوزه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری فعالیت می کند. این برند با توجه به سیاست های کاری خود و در راستای بالا بردن راندمان کاری افراد در محیط های اداری، مبلمان اداری را با بالاترین کیفیت و مطابق با نیازهای افراد طراحی می کند. از این رو افراد با استفاده از این مبلمان، بالاترین تمرکز و سطح راحتی را تجربه خواهند کرد.

تکیه گاه صندلی های این برند به صورتی طراحی شده اند که با ریز حرکات افراد قابل تنظیم هستند. از این رو افراد می توانند در موقعیت های مختلف، در راحت ترین شکل ممکن بنشینند.

قیمت مناسب، کیفیت بالا و توجه به راحتی افراد از ویژگی های بارز محصولات این برند بین المللی می باشد.

هرمان میلر Herman Miller

هرمان میلر از برندهای پیشرو در زمینه تولید انواع مبلمان اداری در دنیا است. این کمپانی در سال 1905 و با نام Star Furniture فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدا در زمینه طراحی و تولید مبلمان اتاق خواب مشغول فعالیت بود. تمامی محصولات این برند از چوب ساخته می شدند و کیفیت بالایی داشتند؛ اما در سال 1942 فعالیت های این کمپانی به سمت و سوی طراحی و تولید مبلمان اداری تغییر پیدا کرد.

فعالیت های درخشان این برند در عرصه جهانی باعث شده تا امروزه از آن به عنوان یکی از غول های دنیای مبلمان اداری یاد شود. از جمله محصولات مطرح این برند می توان به صندلی های اداری Aeron اشاره کرد. البته محصولات پرفروش دیگری نیز در سبد تولیدات این برند قرار دارند.

Haworth

هاورث را می توان از بهترین و معروف ترین برندهای فعال در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری به شمار آورد. این کمپانی در سال 1948 در ایالت میشیگان تأسیس شده و تا به امروز نیز توانسته فعالیت های درخشانی در این حوزه انجام داده و گام هایی بزرگ در راستای رشد و ترقی این صنعت بردارد.

کیفیت بالا، طراحی بی نظیر، جلوه ظاهری زیبا و قیمت مناسب در قیاس با ویژگی های این محصولات از دلایلی است که سبب شده تا در سال های اخیر تقاضا برای خرید محصولات این کمپانی در دنیا با رشد چشمگیری مواجه شود. به صورتی که امروزه شاهد راه اندازی نمایندگی فعال در زمینه فروش محصولات این کشور در بیش از 120 کشور دنیا هستیم.

توجه به راحتی کارکنان به هنگام کار، طراحی محصولات بر اساس ارگونومی بدن و قابلیت تنظیم مبلمان تولید شده در این برند از ویژگی های ممتاز ای محصولات در مقایسه با محصولات برندهای دیگر می باشد.

Cassina

کاسینا یکی از برندهای ایتالیایی است که در حدود 90 سال در حوزه تولید انواع مبلمان در حال فعالیت می باشد. این برند به منظور نیل به اهداف خود، در این سال ها با طراحان بزرگ دنیا وارد همکاری شده و به همین دلیل نیز توانسته مبلمانی با طراحی فوق العاده و کیفیتی بسیار بالا به متقاضیان عرضه کند. فعالیت این برند، طراحی مبلمان کشتی های مسافرتی و تفریحی تا تولید مبلمان مناسب برای استفاده در فضاهای مختلف را شامل می شود. طراحی و تولید مبلمان و کاناپه های رویه دوزی، مبلمان ساخته شده از پلی اورتان دارای روکش زیپ دار، انواع مبل های کلاسیک و مبلمانی با طراحی های مدرن از جمله فعالیت های این برند محسوب می شوند. 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

سعیدی :
0 0
من قبلا اسم اشلی فرنیچر رو شنیده بودم و می دونستم کار مبل راحتی انجام میدن اما قیمت هایی که دارند نسبت به سایت هایی مثل فروشگاه شما خیلی بالا تره
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()