02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 در ساعت 0 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
خرید مبلمان و سرویس خواب از امارات

خرید محصولات چوبی مبلمان  و سرویس خواب از امارات، ابوظبی و دبی

 

محصولات چوبی و مبلمان از مهم‌ترین کالاهای صادراتی ایران هستند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا شما را با فرآیند ساخت محصولات چوبی، مبلمان و سرویس خواب و همچنین نحوه بسته‌بندی و ارسال محصولات چوبی، مبلمان و سرویس خواب به کشورهای امارات، ابوظبی و دبی آشنا کنیم.

 

ساخت کلاف در مبلمان

خریدارانی که در داخل ایران هستند یا مشتریانی که به خرید مبلمان از امارات اقدام می‌کنند از مهم‌ترین قسمت‌هایی که به آن دقت فراوانی می‌کنند و در تولید مبلمان بسیار اهمیت دارد می‌توان به اسکلت ‌بندی آن اشاره کرد. به همین منظور اسکلت مبلمان باید دارای استحکام و دوام کافی باشد تا بر اثر تحمل فشار دچار دفرمه شدن نشود و صدای اضافی ایجاد نکند.

انتخاب چوب‌ مناسب در اسکلت مبل از اولین مراحل فرآیند طراحی و ساخت است که باید به دقت انجام شود. با توجه به موقعیت جغرافیایی چوب‌های گردو، بلوط، صنوبر، روسی و راش برای ساخت مبل مناسب هستند.

رنگ کاری مبلمان

در این مرحله کلاف‌های آماده شده به بخش رنگ‌ کاری انتقال داده می‌شوند. برای این که کلاف‌ها برای رنگ پذیری آماده باشند باید اصلاحاتی را با سمباده روی آن‌ها انجام داد تا همه قسمت های مبل صیقلی و نرم شوند. برای افزایش کیفیت مبلمان بعد از رنگ کردن از مواد پلی استر مات و براق برای تثبیت رنگ استفاده می‌شود.

 

برش پارچه و خیاطی در مبلمان

بعد از این که مرحله رنگ کاری به صورت کامل انجام شد نوبت مرحله برش پارچه می‌شود. به گفته کارشناسان داخلی و کسانی که به خرید مبلمان از امارات یا خرید مبلمان از ابوظبی اقدام کرده اند، انتخاب پارچه مناسب و شیک که با الگوی طراحی شده مبل در هماهنگی باشد می‌تواند جذابیت محصول را بسیار افزایش دهد. در ضمن انتخاب پارچه متناسب با مبل کاری زمان بر و حساس است زیرا باید با طرح مبل همخوانی داشته باشد.

رویه کوبی در مبلمان

به دلیل این که ظاهر مبلمان برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است می‌توان دشوارترین مرحله فرآیند ساخت مبل را رویه کوبی نام برد. یک رویه کوب ماهر برای جلب رضایت مشتریان باید علاوه بر زیبایی به تمیزی کار هم دقت لازم را داشته باشد. به همین دلیل از اسفنج های با ضخامت های گوناگون و اندازه های مناسب برای انواع مبل استفاده می‌کنند.

تا اینجا با روند تولید مبلمان آشنا شدیم و در ادامه می‌خواهیم شما را با فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی، مبلمان و سرویس خواب دیجی چوب آشنا کنیم.

دیجی چوب در بین فروشگاه‌های ارائه ‌دهنده کالا و خدمات باکیفیت به خریداران، به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین محصولات چوبی و خرید اقساطی مبلمان از یافت آباد شناخته می‌شود و فرصتی را برای مشتریان سراسر کشور عزیزمان ایران به وجود آورده تا به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن بتوانند تمامی محصولات را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. البته برای خرید سرویس خواب از دبی یا خرید محصولات چوبی و مبلمان از امارات هم می‌توانید به راحتی اقدام به خرید کنید. برای خرید اقساطی مشتریانی که در داخل ایران ساکن هستند می‌توانند بدون داشتن ضامن و یا وثیقه‌‍‌ای و فقط با ارائه چک یا سفته مبل یا سرویس خواب دلخواه شان را تهیه کنند. بر اساس همین موضوع خریداران می توانند‌ بدون هیچ محدودیتی به‌ صورت آسان محصولات انتخابی شان را خریداری نمایند.

دیجی چوب برای تسهیل در خرید مشتریانی که در کشورهای امارات، ابوظبی و دبی حضور دارند، اقدام به فروش مستقیم محصولات نموده است. فروشگاه دیجی چوب با سابقه دیرینه در صنعت مبلمان و محصولات چوبی و با اقدام به عرضه با کیفیت ترین مصنوعات چوبی از جمله انواع مبل، میز ناهار خوری، زیر تلویزیونی، جا کفشی، کنسول و میز جلو مبلی شیک و با کیفیت بسیار بالا قدمی بزرگ در صنعت مبلمان و دکوراسیون و همچنین جلب رضایت حداکثری مشتریان برداشته است.

جالب است بدانید اغلب محصولات دیجی چوب با ضمانت نامه منحصر به فرد دیجی چوب ارائه می شوند و مشتریان هیچ نگرانی از بابت خرید و خدمات پس از فروش محصولات نخواهند داشت. این موضوع باعث جلب رضایت مشتریان شده و خرید محصولات چوبی مورد نیازشان را از دیجی چوب انجام می‌دهند.


 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مبلمان و سرویس خواب از جزیره کیش و قشم


 

از دیگر محصولات ارائه شده در سایت دیجی چوب می توان به سرویس خواب، تخت خواب، مبل سلطنتی، مبل راحتی و تخت سلطنتی اشاره کرد.

خرید مبلمان از دبی

افرادی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی می‌کنند برای دیدن تنوع بالای محصولات چوبی و همچنین خرید مستقیم از بازار مبل یافت آباد می‌توانند به سایت دیجی چوب مراجعه کنند و مراحل بسیار آسان خرید را سریعاً طی کنند.

ابتدا مشتریان کالای مورد نظرشان را در سایت بررسی و انتخاب می‌کنند و پس از ارسال حواله محصول چوبی، مبل یا سرویس خواب دو نفره توسط تیم دیجی چوب برای آن‌ها آماده می‌شود. همچنین عکس و فیلم محصول برای مشتری ارسال می‌شود تا از صحت کالا اطمینان حاصل کند.

تمامی محصولات سفارش داده شده از تهران به مقصد بندرعباس بارگیری می‌شوند و از بندرعباس با لنج به کشور دبی ارسال می‌گردد. البته نا گفته نماند که برای ارسال کالا از بسته بندی چندلایه و محکم استفاده می‌شود تا حین حمل و نقل آسیبی به محصول نرسد.

یکی دیگر از کشورهایی که با استقبال خوبی از محصولات دیجی چوب رو به رو شده می توان به کشورهای امارات و ابوظبی اشاره کرد.

خرید محصولات چوبی مبلمان و سرویس خواب از امارات هم شامل تمام تدابیر ارسالی کالا که برای خرید مبلمان از دبی یا خرید محصولات چوبی از ابوظبی می‎‌شود را دارا است.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

ام سلمه :
0 0
چقدر عالی که به همه جا ارسال دارید من از امارات از شما خرید کردم واقعا همه چی عالی بود
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب مبارکتون باشه رضایت شما اولویت کار ماست
بارانی :
0 0
مبل خلیجی با کیفیت وشیک میخم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()