02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 29 اسفند 1401 در ساعت 5 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
جدیدترین مدل میز ناهار خوری اسپرت

مدل میز ناهار خوری اسپرت

میز ناهار خوری یکی از وسایلی است که برای هر خانه ای لازم و ضروری است و سبب می شود هنگام غذا خوردن احساس راحتی داشته باشید و حتی هضم غذا بهتر شود. میزهای ناهار خوری در ظرفیت ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. میز ناهار خوری اسپرت بر خلاف میز ناهار خوری کلاسیک از ام دی اف ساخته می شود و روی آن خبری از منبت کاری نیست. همچنین از لحاظ قیمت نیز ارزان‌تر از مدل های کلاسیک است. معمولا میز ناهار خوری اسپرت بین 2 تا 8 نفر ظرفیت دارد که می توانید با توجه به سلیقه، کاربرد و فضای موردنظر، محصول مناسب خود را خریدای کنید. 

 

خرید میز ناهار خوری اسپرت

در خرید میز ناهار خوری باید به موارد مختلفی توجه کنید. یکی از این موارد فضایی است که در اختیار دارید. اگر می خواهید میز ناهار خوری اسپرت خود را در سالن پذیرایی قرار دهید، بهتر است این سرویس را با مبلمان خود ست کنید تا فضای زیباتری را به وجود آورید. در صورتی که منزل شما کوچک است، میز ناهار خوری خود را با صفحه شیشه ای سفارش دهید تا فضا را بزرگ تر نشان دهد.

به طور کلی در انتخاب میز ناهار خوری اسپرت باید مدلی را انتخاب کنید که فضای رفت و آمد شما را اشغال نکند. همچنین می توانید این سرویس ها را در رنگ های مختلف سفارش دهید و آن ها را با بقیه اجزای خانه خود هماهنگ کنید تا دکوراسیون منزلتان زیباتر شود.

جدید ترین میز ناهار خوری اسپرت طوسی و زرد

جدید ترین میز ناهار خوری اسپرت

میز ناهار خوری اسپرت جدید

مدل های میز ناهار خوری اسپرت تنوع زیادی دارد. برخی از این سرویس ها با نام میز ناهار خوری کم جا شناخته می شوند. این محصولات تاشو یا کوچک هستند و همانطور که از نامشان مشخص است برای فضاهای کوچک مناسب اند. این میز ها برای افرادی که می خواهند میز ناهار خوری خود را در آشپزخانه قرار دهند هم انتخاب خوبی محسوب می شوند؛ چرا که فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

 بیشتر بدانید: معرفی 10 مدل میز ناهار خوری کوچک و شیک 

امروزه به دلیل کوچک بودن خانه ها، افراد در انتخاب وسایل منزلشان به مشکل می خورند. میز ناهار خوری دایره ای، یکی دیگر از انواع میز ناهار خوری اسپرت است که نیاز به فضای زیادی ندارد. این محصولات معمولا برای 3 یا 4 نفر مناسب هستند.

میز ناهار خوری چستر و اسپرت جدید

جدید ترین مدل میز ناهار خوری اسپرت

ست مبل و میز ناهار خوری اسپرت

میز ناهار خوری اسپرت از تزیینات اضافه دور است و به همین دلیل مناسب فضا های شلوغ و پر زرق و برق نیست. از سوی دیگر، این محصولات معمولا بسیار راحت هستند و فضای آن ها نیز باید این حس راحتی را به بیننده انتقال دهد. 

در میان انواع مدل های میز ناهار خوری اسپرت، رنگ بندی متفاوتی نیز به چشم می خورد. شما می توانید با توجه به رنگ مبلمان خود، ست مبل و میز ناهار خوری اسپرت مورد نظر را خریداری کنید. استفاده از رنگ های مکمل و متضاد در کنار هم، فضای زیبایی را به وجود می‌آورد. همچنین می توانید با انتخاب یک رنگ خنثی در کنار رنگی دیگر مثل رنگ خاکستری با رنگ زرد، جذابیت را به منزل خود هدیه کنید.

مدل میز ناهار خوری چستر جدید

مدل میز ناهار خوری چستر و اسپرت فندقی

قیمت میز ناهار خوری اسپرت

میز ناهار خوری 4 نفره اسپرت در جنس های چوبی، فلزی و پلاستیکی تولید می شود. نوع فلزی برای دکوراسیون های مدرن و صنعتی مناسب است. میز های جنس پلاستیکی هم برای بالکن و حیاط انتخاب خوبی هستند. از بین همه این ها میز ناهار خوری چوبی کاربرد وسیع تری دارد و به راحتی با وسایل منزل ست می شود. 

برای اینکه میز ناهار خوری اسپرت چوبی خود را با وسایل منزلتان ست کنید، بهتر است به رنگ چوب و میزان روشنی و تیرگی آن و هماهنگی با رنگ چوب بقیه وسایل توجه کنید. برای زیبایی بیشتر، سعی کنید تیرگی و روشنی همه وسایل شبیه باشد و یا حداقل تناسب داشته باشد. زمانی که از چوب های روشن و تیره در کنار هم استفاده کنید، حس بی نظمی و پراکندگی در فضا به وجود می آید. البته می توانید وسایل دکوری کوچک با رنگ های متضاد را به کار ببرید و کنتراست خوبی در فضای خانه خود به وجود آورید.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()